(VERKOCHT) 4A-GE onderdelen

Verkoop van onderdelen van de EIGEN AW11 (1e generatie MR2). Alleen AW11 gerelateerd! FOTO PLUS PRIJS VERPLICHT!!!!

Moderator: Pieten

Gesloten
RClipse

(VERKOCHT) 4A-GE onderdelen

Bericht door RClipse »

Afgelopen week heb ik mijn 'oude' blok, die ongeveer net zoveel olie als benzine vroeg, uit mijn MR2 gehaald en die vervangen met een 'nieuw' blok die de helft van de kilometers heeft. Het blok dat ik aanbied is een 4A-GE met 267.000km op de teller. T-VIS zit een scheurtje in de zijkant.

Voordat ik in de loop van deze week het blok uit elkaar ga halen en de nog bruikbare spullen eraf ga halen vroeg ik mij af of iemand misschien het hele blok over wil kopen.
Of dat ik iemand kan verblijden met onderdelen van mijn blok.

Laat maar ff weten of iemand interesse heeft in iets. Foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Om welk type MR2 gaat het bij deze verkoop?: AW11 (1.6)

Indien van toepassing, wat is het bouwjaar?: 1988

Hoe is de staat van het aangebodene?: goed
Xhermes
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3347
Lid geworden op: 28 dec 2006, 00:53
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Xhermes »

Kleppendeksels? Tis van een mk1b toch?
Midship Runabout Blog
Website:http://mymr2.nl/
RClipse

Bericht door RClipse »

Allereerst excuus dat ik (nog) geen foto's heb geupload. Ik ga dat na het posten van dit bericht doen. Echter staat het blok in wormerveer nu en daar woon ik zo'n uur rijden vandaan. Dus met die reden zullen het slechts wat foto's zijn die ik met mijn telefoon heb genomen van de week...

Xhermes: Ik heb de kleppendeksels van het blok. Ze zijn er op de foto's af omdat ik ze heb uitgewisseld. Het ene paar op mijn 'oude' blok had ik namelijk opgeknapt. Die ik heb zijn vuil van buiten, maar natuurlijk prima op te knappen... Ik weet niet of het MK1A of B is. Als alles meezit ben dinsdag/woensdag weer bij mijn blok, zal ik wat foto's voor je schieten?
Gebruikersavatar
bond
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2202
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:39
Type MR2: AW11

Bericht door bond »

Hoe is het met de rest van de aw11.
Afbeelding

Bijna weekend
RClipse

Bericht door RClipse »

PM gestuurd, dan blijft dit topic een beetje 'schoon'
Gebruikersavatar
MzKzM
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 160
Lid geworden op: 12 mar 2009, 21:48

Bericht door MzKzM »

Wat had je voor prijs in gedachten voor het blokje? (Kleppendeksels heb ik niet noodzakelijk nodig hoor) Wil de bigport van m'n ae92 eigenlijk wel eens overhalen, die gebruikt ook puur wat olie en ik ben bang dat die is overleden voordat de GZE erin kan.
Coffe is what makes civilized life possible in these demanding times...
Xhermes
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3347
Lid geworden op: 28 dec 2006, 00:53
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Xhermes »

Pics? Graag!
Midship Runabout Blog
Website:http://mymr2.nl/
RClipse

Bericht door RClipse »

Meer foto's dan die nu bovenaan staan heb ik (nog) niet. Het blok staat op een uur rijden van mijn huis en ik ben daar waarschijnlijk dinsdag of woensdag... Dan kan ik specifieke foto's maken...:foto-ani:
RClipse

Bericht door RClipse »

Xhermes schreef:Pics? Graag!
Ik ben op zijn vroegst woensdagavond bij mijn auto, en dus ook bij de kleppendeksels. Tot die tijd heb ik wel een foto van de kleppendeksels die ik van mijn vorige blok heb gehaald om op te knappen. Zoals ze er op de foto uitzien, zo zien ook die ik aanbied er ook ongeveer uit. Een likje verf zou ze dus goed doen... Overigens staat op de oliedop geen Toyota maar 'oil' (logisch :P)

Afbeelding
Xhermes
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3347
Lid geworden op: 28 dec 2006, 00:53
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Xhermes »

Nou doe maar rustig aan. Net te horen gekregen dak een tegenvaller heb van 400 euro :) Dus of je moet ze gratis weg willen doen of het laat even op zich wachten ;)
Midship Runabout Blog
Website:http://mymr2.nl/
RClipse

Bericht door RClipse »

Oke, nou ik bewaar ze dan nog wel even. Misschien knap ik ze wel op in de tussentijd... De rest van het blok is 99% zeker verkocht.
RClipse

Bericht door RClipse »

Slotje... blok is verkocht. Xhermes pm ik wel even over de kleppendeksels.
Mijn autotje is APK gekeurd met nieuwe blokkie! :D
Gebruikersavatar
Leliev
Zere vingers van het typen..
Berichten: 4462
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:56
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Leliev »

Gefeliciteerd!
Afbeelding
El Butre schreef:Paul zegt niet vaak wat nuttigs, maar zijn avatar klopt nog steeds....
mr2PUNTfreak schreef:Paul jij snapt het tenminste!:dux-blij_thumb-up:
Gesloten