Reacties Duderstadt 2011

Moderator: Pieten

Gebruikersavatar
SheDevil
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 103
Lid geworden op: 11 jul 2010, 00:48
Type MR2: AW11

Bericht door SheDevil »

Surferdude schreef:Ik opteer een uitnodiging voor de club-BBQ!!


Misschien krijgt ze met die mooie ogen de worstjes wel omgedraaid 8)
De verdwaalde hagenees 8)
Gebruikersavatar
SheDevil
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 103
Lid geworden op: 11 jul 2010, 00:48
Type MR2: AW11

Bericht door SheDevil »

mrgeel schreef:Sommige van die tieten zou je ook kunnen beschrijven als bijzondere kunstwerken.:adhd: :adhd: :adhd:

Groetjes, GEEL8)


Mee eens, maar we staan niet bij de slager 8)
De verdwaalde hagenees 8)
Gebruikersavatar
Leliev
Zere vingers van het typen..
Berichten: 4462
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:56
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Leliev »

Surferdude schreef:Ik opteer een uitnodiging voor de club-BBQ!!
Volgens mij kan zij best goed een tent opzetten. Dan heb ik nog wel plek over in mijn nachtelijke verblijfplaats.
Afbeelding
El Butre schreef:Paul zegt niet vaak wat nuttigs, maar zijn avatar klopt nog steeds....
mr2PUNTfreak schreef:Paul jij snapt het tenminste!:dux-blij_thumb-up:
Gebruikersavatar
robke
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1121
Lid geworden op: 05 jan 2007, 12:25
Type MR2: AW11

Bericht door robke »

MR-tin schreef:Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Ik dacht dat ik de enige was die haar ogen gezien heeft, blijkt de hele club foto's te hebben gemaakt :::| .

Thea en ik hebben ons vermaakt, ondanks de vele Toyota´s.
Het was een supper weekend........leuk kennis gemaakt met een aantal Belgen, een toyota met remproblemen geholpen, ervaren dat buitenbocht nemen ook leuk kan zijn, Alster = Radler = Shandy, motorijders toch ook mensen zijn (ondanks ze in de weg rijden), S2000 prachtig stuurt...vaak, hartje zomer met mist gewoon normaal is, spyder een schakelaar heeft dat motorkap dicht blijft als motor warm is, spyder meer remt dan S2000, MR2 Turbo alleen duidelijk sneller is dan S2000 met 1,2 bar turbo druk (310 PK), kussens belangrijk zijn voor ego, NSX ook in rood mooi is, kleren in Duderstadt goedkoop waren dit jaar, dat een beams 102 octaan nodig heeft om voorruit te komen, en ervaren dat de regen toch wel nat was dit jaar.


greetz Robke und Thea
Afbeelding
DC-R
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 440
Lid geworden op: 25 jul 2010, 18:44

Bericht door DC-R »

robke schreef:Ik dacht dat ik de enige was die haar ogen gezien heeft, blijkt de hele club foto's te hebben gemaakt :::| .

Thea en ik hebben ons vermaakt, ondanks de vele Toyota´s.
Het was een supper weekend........leuk kennis gemaakt met een aantal Belgen, een toyota met remproblemen geholpen, ervaren dat buitenbocht nemen ook leuk kan zijn, Alster = Radler = Shandy, motorijders toch ook mensen zijn (ondanks ze in de weg rijden), S2000 prachtig stuurt...vaak, hartje zomer met mist gewoon normaal is, spyder een schakelaar heeft dat motorkap dicht blijft als motor warm is, spyder meer remt dan S2000, MR2 Turbo alleen duidelijk sneller is dan S2000 met 1,2 bar turbo druk (310 PK), kussens belangrijk zijn voor ego, NSX ook in rood mooi is, kleren in Duderstadt goedkoop waren dit jaar, dat een beams 102 octaan nodig heeft om voorruit te komen, en ervaren dat de regen toch wel nat was dit jaar.


greetz Robke und Thea
jij heb duidelijk een hoop geleerd daar in duderstadt! ;D Het enige wat ik me kan herinneren is "de" serveerster.....
Afbeelding
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

Dat dichtblijven als de motor warm is, is niet normaal. daar moet onze Mr. MR2 toch eens naar kijken.

@DC-R. Bedankt voor de foto's. Op 1 of andere manier stond het gezicht van de serveerster me niet meer helemaal bij...;D
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Mattheus
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 445
Lid geworden op: 29 sep 2009, 09:03
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Mattheus »

Green Goblin schreef: Op 1 of andere manier stond het gezicht van de serveerster me niet meer helemaal bij...;D
en daarom even voor alle zekerheid:
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
mrgeel
Berichten: 2511
Lid geworden op: 22 dec 2006, 22:39

Bericht door mrgeel »

SheDevil schreef:Mee eens, maar we staan niet bij de slager 8)

Mee eens hoor maar;

Als ik zin heb in een stuk worst, dan ga ik naar de slager.:eten:

Maar voor een kunstwerk ga ik dus niet naar de slager.

Daarvoor ga ik gewoon naar Duderstadt.:idea8:

Groetjes, GEEL8)
DC-R
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 440
Lid geworden op: 25 jul 2010, 18:44

Bericht door DC-R »

mrgeel schreef:Mee eens hoor maar;

Als ik zin heb in een stuk worst, dan ga ik naar de slager.:eten:

Maar voor een kunstwerk ga ik dus niet naar de slager.

Daarvoor ga ik gewoon naar Duderstadt.:idea8:

Groetjes, GEEL8)
en wat als zij nou een stuk worst wilt moet ze dan ook naar de slager?
Afbeelding
Gebruikersavatar
mr2PUNTfreak
Berichten: 5387
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:37
Type MR2: AW11

Bericht door mr2PUNTfreak »

Nee hoor, dan mag ze mij bellen.8)
Afbeelding
Gebruikersavatar
frankie-turbo
Berichten: 3534
Lid geworden op: 25 mar 2007, 17:45
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door frankie-turbo »

Jongens!! Zoek iemand van je eigen antieke leeftijd!!
Afbeelding
DC-R
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 440
Lid geworden op: 25 jul 2010, 18:44

Bericht door DC-R »

frankie-turbo schreef:Jongens!! Zoek iemand van je eigen antieke leeftijd!!
denk toch echt dat ik dan wel het dichtste in de buurt zit:P
Afbeelding
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

OK, genoeg over de serveerster !
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
SpeedDevil
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1711
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:20
Type MR2: AW11

Bericht door SpeedDevil »

zijn er geen foto's gemaakt van de dochter van de eigenaresse dan ;)
Dokter Rob schreef:Is er dan niemand die hier on-topic kan blijven...
Afbeelding
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

Als je een bijrijder meehebt, leer je over hen ook weer dingen.

Zo weet ik nu dat ze bij Krijger in de buurt alleen brede wegen hebben.
En dat Mr-Tin nog nooit van een Combine Harvester gehoord had...

En als iemand je aanbiedt om je even naar je auto te rijden omdat deze "daar" staat, je dat aanbod beter aan kunt nemen.....omdat "daar", helemaal vooraan de rij blijkt te zijn opeens !

Dat was trouwens tijdens de tour 's middags. Voor de thuisblijvers even een verslagje.

Aangezien het de hele ochtend al regende, was de officiele tour 's middags afgelast. Het leek de organisatie verstandiger (de Duitsers gaan een beetje erg los tijdens de tour, dus steeds vol gas met de turbo en dan maar weer zien te remmen..). Maar inmiddels was het toch weer droog dus wij besloten om in elk geval te gaan rijden.

De rit zou gaan volgens het "hollandse systeem", Erik voorop en ondergetekende als backmarker/veegwagen. Als er duitsers meewilden, konden ze aansluiten.

Direct aan het begin zat ik al met een groepje van vier wagens die de aansluiting kwijt waren, en daarvan was ik de voorste twee (Robke en Mr. Mr2 direct ook kwijt, omdat ik op de laatste (Speeddevil) wachtte. Maar niet getreurd, na een telefoontje had ik Erik weer gevonden, was alleen dus de drie anderen kwijt. Inmiddels hadden zich al wel een stuk of vier duitsers aangesloten.

Dus weer verder. Één dorp verder komen opeens uit een zijstraat een heel stel duitsers, met daar tussen in ErikV, Robke en Mr. Mr2. Dus de groep had zich qua lengte verdubbeld.

Alles ging goed, tot natuurlijk de drama-verkeerslichten van Herzberg (elke keer maximaal drie auto's door). Maar uiteindelijk lukte het weer om aansluiting te vinden bij de groep.

Toen werd het wat vochtiger in de lucht. En nog vochtiger...en toen was er mist...snelheid ongeveer 40 a 50....en de blazen liepen vol...

Dus eerst gewacht op 1 duitser die naast de kant stond te plassen...toen nog 1....toen Mr. 2000 die hetzelfde deed....en toen kwam ik bij een parkeerplaats waar er een hele groep stond voor een sanitaire stop...nou dan ik ook maar...dus heel langzaam vielen we uit elkaar...en als je twee auto's voor je kon zien was het veel...

Na een half uur in de mist had ik nog twee auto's bij me en hadden we geen idee waar de rest heen was. Het was dan ook de routeplanner op het hotel zetten en alvast denken aan een lekker biertje...

Maar twee minuten later waren we het mistige stuk uit en belde Erik. het bleek dat we op de goede weg waren en ze over een paar kilometer weer zouden treffen. En zoals gezegd, even later zag ik El Butre aan de kant staan zwaaien.....dat was dus omdat de hele groep even verderop na de bocht (nogal onzichtbaar) geparkeerd stond....dus maar even het gevarenhesje aan...

Na een tijdje waren ook mijn achterliggers gearriveerd en konden we verder (nadat ik dus een kilometer gelopen had naar mijn naar voren verplaatste auto....;D ) en bleef het verder stralend weer.....

Het was een interessante rit...
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

Reactie van Simpson: (Rode AW11)
Von hier auch nochmals Danke an Mario und Benni für das tolle Treffen und

dank aan de Nederlandse voor de grote weekend. :thumb2:

lg
Jürgen
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

Reactie van Professor: (Witte SW20 V6)
Auch von uns dankeschön an Mario, Benni und die anderen Org´s



hartelijk dank aan jullie Nederlandse en Belgians voor jolige gezelschap in de "Erholung"



LG en groeten Volkmar u. Andrea
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
dooierick
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1486
Lid geworden op: 14 jan 2007, 18:51
Type MR2: AW11

Bericht door dooierick »

quote van robke

MR2 Turbo alleen duidelijk sneller is dan S2000 met 1,2 bar turbo druk (310 PK),



het grootste verschil is denk ik dat de mr2 turbo rijders zich niet suf schakelen
Mijn auto reed eenvoudig rechtuit verder, wat er in een bocht over het algemeen toe leidt dat men de weg verlaat.
Gebruikersavatar
Miss-Mr2-on-LSD
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 253
Lid geworden op: 28 dec 2006, 00:05
Type MR2: AW11

Bericht door Miss-Mr2-on-LSD »

Leliev schreef:Volgens mij kan zij best goed een tent opzetten. Dan heb ik nog wel plek over in mijn nachtelijke verblijfplaats.
Paultje... ben je mij nu al vergeten? Of moet ik opzoek naar een andere slaapplek?

Ik heb alles via de twitter kunnen volgen en vond dat erg leuk! Ziet er weer uit als een geslaagd weekendje!
Karma is a bitch :applaus-smiley: :adhd: :hypocrite:
Gebruikersavatar
Leliev
Zere vingers van het typen..
Berichten: 4462
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:56
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Leliev »

Word gezellig in mijn tent.. :P
Afbeelding
El Butre schreef:Paul zegt niet vaak wat nuttigs, maar zijn avatar klopt nog steeds....
mr2PUNTfreak schreef:Paul jij snapt het tenminste!:dux-blij_thumb-up:
Plaats reactie