Ronald, Special Green zzw30

Plaats hier foto's van jouw stalen, net gewassen ros in het stralende zonlicht van de eeuwige jeugd... Kortom, kiekjes plaatsen van je blikkie!

Moderator: Pieten

Plaats reactie
Gebruikersavatar
ronald50
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 202
Lid geworden op: 12 jun 2011, 16:47
Type MR2: AW11

Ronald, Special Green zzw30

Bericht door ronald50 »

Hoi Allen,

Sinds juli 2011 in bezit.

Wat aanpassingen gedaan :

Door schade nieuwe voor bumper,mist lampen met Led dagrijlicht,nieuwe achterlampen,wil graag andere uitlaat heeft iemand tips ik vind de boxeruitvoering (2 pijpjes midden)erg leuk ,en een frenzy rollbeugel, tja en een v6 van woodsport grrrr

http://www.frenzybars.com/mr2front.jpg







Afbeelding

velgen/banden 205-40-17 voor en achter.

JL audio 2 x subwoofers achter ,2 x 16,5 cm JL voor, versterker .




Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
mr2PUNTfreak
Berichten: 5387
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:37
Type MR2: AW11

Bericht door mr2PUNTfreak »

Mooie kleur!
Afbeelding
Gebruikersavatar
erikmr
Berichten: 4425
Lid geworden op: 21 dec 2006, 23:16
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door erikmr »

8) nice ;D
AfbeeldingAfbeelding

DUDERSTADT 2022 28 07 tot 31 07
Gebruikersavatar
El Butre
Berichten: 1584
Lid geworden op: 28 dec 2006, 16:24
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door El Butre »

Electric green mica, zie je niet veel, zeker niet met 202-deurgrepen! Velgen en luchthappers niet mijn smaak, de verplaatsing van het stuur naar de rechterkant is wel een leuke mod ;-) Hebben ze nou de roosters in de bumpers meegespoten of zie ik dat verkeerd?

En die V6, is dat net als de rollbar een wens, of zit ie er in? If so ben ik erg benieuwd naar jouw recensie van rijgedrag/bochtgedrag. Keep the shiny side up!
Afbeelding
Gebruikersavatar
ronald50
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 202
Lid geworden op: 12 jun 2011, 16:47
Type MR2: AW11

Bericht door ronald50 »

Thanks voor de reacties!

El Butre,

Jep roosters meegespoten,hij is totaal iets lichter gespoten dan de green mica ,de auto is trouwens japanse import ,zelf ook niet tevreden over de luchthappers ,c one veel mooier denk ik ,velgen zaten er onder,tja rhd ik heb er geen last van scheeld 4000 euries ! V6 wens ja , rollbar gaat komen, wensen zijn er zat.

Ben voorzichtig in het bochten werk ,is al eens fout gegaan :*(

Streetfighter ,

Ik kan de uitlaat wel krijgen maar vind de transportkosten 250 dollar erg hoog !

Greatings Ronald
Streetfighter
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 213
Lid geworden op: 20 mar 2009, 11:22

Bericht door Streetfighter »

Deze kleur nog nooit in het "wild" gezien!;D Wel een mooie kleur, maar allemaal wel een beetje druk met de gekleurde klinken, spiegels, luchtinlaten en velgen!
Zo'n lotus stijl uitlaat kun je wel krijgen op http://www.monkeywrenchracing .com zit een beschaafd geluid in.
Plaats reactie