Hoeveel kansen gaat deze recidivist nog krijgen, wanneer is de koek nou eens op?mr2PUNTfreak schreef:Ik denk dat wij zo wat gaan doen aan mr2lover2, dus je krijgt de keus, of je stelt je voor, of je gaat op zwart.
info 3sgte
Moderator: Pieten
- MMaddict
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 1867
- Lid geworden op: 16 apr 2011, 11:48
- Type MR2: AW11
wat laat je je zelf toch weer kennen.Mr2lover2 schreef:Hey MMAddict, hydra zeg dat een broodje strond met
Aardbeien lekker is..
ga je dat ook vreten vandaag.. Want wat hij zeg is waar..
Neem een stukje mee voor mr2Puntfreak.. hij zal er ook van smullen
Joshma bevestigde alleen wat ik zei en voegde daar nog wat aan toe om jou op je plaats te zetten en dat Brotje Strondt bij jou naar binnen te duwen.
Don't shoot the messenger!
ah gevonden http://nl.wikipedia.org/wiki/Strond
Green Goblin schreef:Ik denk dat Shennie gelijk heeft !
zoek maar op wat ik beweer..
datalog op oil pressure vs g-force.:
er zijn zat auto's met een goede olie pan waar heel de accusump
Niet eens werkt slaat niet eens aan..
Wat hydra beweerde met een auto op zijn kop
slaat ook nergens op..
Heeft het gesmaakt je broodje strond..
Zie je probleem niet!
Als je het "denkt" beter te weten gewoon doen, de ervaringen zullen het dan vanzelf uitwijzen.
Reslutaat is waarschijnlijk ook weer goed voor de economie, daar hebben we allemaal wat aan.
Eigenwijs stuk str*nt
- frankie-turbo
- Berichten: 3534
- Lid geworden op: 25 mar 2007, 17:45
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
Idd hydra lult maar wat..........................................
voor joshma valt dit onder lullen... converseren op niveau over auto's en techniek doet hij wel bij moeilijkere onderwerpen en vragen over techniek..
geef toe... je snapt het niet...
je begrijpt gewoon niet hoe een accusump werkt..
maakt verder helemaal niet uit, maar zet jezelf niet voor lul.. dat heb je al iets te vaak gedaan
voor joshma valt dit onder lullen... converseren op niveau over auto's en techniek doet hij wel bij moeilijkere onderwerpen en vragen over techniek..
geef toe... je snapt het niet...
je begrijpt gewoon niet hoe een accusump werkt..
maakt verder helemaal niet uit, maar zet jezelf niet voor lul.. dat heb je al iets te vaak gedaan
-
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 292
- Lid geworden op: 12 nov 2008, 18:54
- Type MR2: AW11
^ googel op joshma tuning
Motor Bouw
Racing
niets gevonden.
Op hydramr2 een aantal YouTube films..
komt aan zijn naam hydra omdat hij de hydra ecu's
Mapt/ of mee bekent is.
verder niets gevonden van de Hoog opgevoerde Motoren.
Frankie turbo rij Jij ook met een accusump? Wel doen met die g-krachten.
Op het circuit. Zal wel want Jij weet hoe goed zo een ding werkt.
Motor Bouw
Racing
niets gevonden.
Op hydramr2 een aantal YouTube films..
komt aan zijn naam hydra omdat hij de hydra ecu's
Mapt/ of mee bekent is.
verder niets gevonden van de Hoog opgevoerde Motoren.
Frankie turbo rij Jij ook met een accusump? Wel doen met die g-krachten.
Op het circuit. Zal wel want Jij weet hoe goed zo een ding werkt.
- frankie-turbo
- Berichten: 3534
- Lid geworden op: 25 mar 2007, 17:45
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
Nee ik heb hem niet, heb hem ook niet nodig, cross is iets heel anders als circuit rijden.
Joshma vind je ook niet op google, tevens friemelde hij al aan 3sgte's toen jij nog op je brommertje reed.. Hij heeft zelf zoiezo een 500+pk 3sgte gehad in zijn widebody mr2 en is daar nu een heel geheimzinnig v6 turbo project voor aan het bouwen, daarnaast heeft hij enkele gebouwde 400/500+pk setups gemaakt voor andere mensen..en dan nog eens tegen de 100 swaps met enkele v6'n
En wat heb jij nou gedaan.. Volgensmij heb jij nog nooit een blok buiten de auto gezien zonder dat het een foto was die je van google plukte
Asl er hier iemand is waar we niet aan twijfelen dan is het joshma wel
Joshma vind je ook niet op google, tevens friemelde hij al aan 3sgte's toen jij nog op je brommertje reed.. Hij heeft zelf zoiezo een 500+pk 3sgte gehad in zijn widebody mr2 en is daar nu een heel geheimzinnig v6 turbo project voor aan het bouwen, daarnaast heeft hij enkele gebouwde 400/500+pk setups gemaakt voor andere mensen..en dan nog eens tegen de 100 swaps met enkele v6'n
En wat heb jij nou gedaan.. Volgensmij heb jij nog nooit een blok buiten de auto gezien zonder dat het een foto was die je van google plukte
Asl er hier iemand is waar we niet aan twijfelen dan is het joshma wel
- MMaddict
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 1867
- Lid geworden op: 16 apr 2011, 11:48
- Type MR2: AW11
Hij heeft een shirt met zijn naam er op waar mensn in rond lopen, die heeft Joshma voor zover ik weet niet.frankie-turbo schreef:
En wat heb jij nou gedaan..
Asl er hier iemand is waar we niet aan twijfelen dan is het joshma wel
Maar of die daar nou zo trots op moet zijn....
Don't shoot the messenger!
-
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 109
- Lid geworden op: 08 okt 2012, 13:06
dry sump is nu wel toegelaten in de cross
maar de prijskaartjes van die dingen zijn erg duur
op zich is het een fijt dat als die op zijn dak gaat dat je de motor zo snel mogelijk uit hebt of je moet hopen dat die heel snel terug op zijn wielen staat
ik ga voor optie 1 indien het nodig is maar het is hoe dan ook de bedoeling om hem niet op zijn kop te leggen :p
verder al vast bedankt voor de info
ik ga ook zeer zeker verder gaan met de motoren
ander nokken en zo
als dat natuurlijk aardig zijn winst oplevert
bij men gti in elke geval wel
maar de prijskaartjes van die dingen zijn erg duur
op zich is het een fijt dat als die op zijn dak gaat dat je de motor zo snel mogelijk uit hebt of je moet hopen dat die heel snel terug op zijn wielen staat
ik ga voor optie 1 indien het nodig is maar het is hoe dan ook de bedoeling om hem niet op zijn kop te leggen :p
verder al vast bedankt voor de info
ik ga ook zeer zeker verder gaan met de motoren
ander nokken en zo
als dat natuurlijk aardig zijn winst oplevert
bij men gti in elke geval wel
-
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 109
- Lid geworden op: 08 okt 2012, 13:06
nou ik zal ook nog maar effe foto's plaatsen
motor bij aankoop
verwijder van overtollig gewicht binne in de auto
voor het bewerken van de kont
motor tot nu toe
binnen tot nu toe
achter tijdens aan passing ( voor de koeling )
achter met de onaangepaste kleppen
aanpassen van de kleppen
koeling achterin
lucht toevoer naar koeling tot nu toe
http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 2097_n.jpg
er kom nog wel meer foto's
men ander cross speeltje weegt nu vol getankt en ik in de auto 520 kilo
een heeft 145pk op blok met rev lijn van 9500 rpm
motor bij aankoop
verwijder van overtollig gewicht binne in de auto
voor het bewerken van de kont
motor tot nu toe
binnen tot nu toe
achter tijdens aan passing ( voor de koeling )
achter met de onaangepaste kleppen
aanpassen van de kleppen
koeling achterin
lucht toevoer naar koeling tot nu toe
http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 2097_n.jpg
er kom nog wel meer foto's
men ander cross speeltje weegt nu vol getankt en ik in de auto 520 kilo
een heeft 145pk op blok met rev lijn van 9500 rpm