Even een vraag voor de knappe koppen hier.
Ik ben sinds kort de trotse eigenaar van een MR2 3sgte. (die van Tycho). Daar is best veel aan gebeurd. En er zitten nogal wat "extra's" op de motor. Dus vandaar dat ik het maar hier op zet.
Het probleem wat ik signaleer is het volgende. Mijn verbruik is echt belachelijk hoog. Zelfs met erg rustig rijden (wat ik zeker 20 km doe voordat ik überhaupt boven de 3000 toeren kom. De olietemp moet minimaal 100 graden zijn wil ik wat vermogen van de motor vragen) is het verbruik giga. 1 op 7 is wat hij rijdt.
Ik kan me niet voorstellen dat dit zo hoort.
Nu ruik ik ook benzine! Ik vermoed dan ook een benzine lek in de retour leiding. Dit omdat de motor wel gewoon vermogen lever als ik dat vraag.
Nu heeft Joshma een dubbele benzine pomp gemonteerd. Ik denk de originele en dan in serie een bosch pomp. Is dat voor iemand hier een bekende manier? Is het niet beter om de 044 Bosch pomp alleen te laten werken? Deze zou voldoende druk moeten leveren voor het vermogen van mijn motor.. Ik merk ook dat de motor als deze onder de 900 toeren zakt een beetje gaat jutteren in de toeren. Hij corrigeert zichzelf dan door van 800-1200 toeren op en neer te gaan.....?
Dat zijn mijn hersenspinsels. Sorry voor het gaotische berichtje. *(het is weekeinde he...
![Grin ;D](./images/smilies/grin.gif)
Heeft iemand een schema hoe de benzine leidingen origineel lopen in de mr2? En wat denken jullie wat ik het beste kan doen? Hoe pak ik dit aan? Iemand ideeen? Want ik weet het even zo 123 niet...