11/8 toertje Drenthe/Ov doen?

Wil je wat organiseren en vraag je je af of een ander het ook leuk vindt ? Hier kun je er naar informeren....

Moderator: Pieten

MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Peerke schreef:Houden we in gedachte, dan is de Spider weer terug uit zijn hok.
Keep in touch!;)
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
Gebruikersavatar
El Butre
Berichten: 1584
Lid geworden op: 28 dec 2006, 16:24
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door El Butre »

MarcoTwo schreef:Ja, zoiets, maar dan NIET op die überdrukke vrijdag, gewoon op een zondag ergens half april.:)
Dat klinkt als een goed plan!
Afbeelding
Gebruikersavatar
BST
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3813
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:30
Type MR2: SW20/21/22

Bericht door BST »

krijger schreef:Aha de taarttour!
Daar zou het binnenkort weer tijd voor zijn. Als ik dan rijd, want ben vandaag ff een proefrondje met de AW gaan rijden en die heeft weer last van hangende remmen :*( Net als vorig jaar toen ie ff stil had gestaan. Toen alles los laten maken maar heb er nu weer last van, dus ff kijken wanneer ik weer budget heb om dat te laten fixen.. dan komt er misschien nog wel weer een taart toer.
Meus MR2 eram prothoplastus crocus unus per a niger tectum in rus ruris

Afbeelding

duderstadthulppiet / loederdaghulppiet
Gebruikersavatar
krijger
Berichten: 3000
Lid geworden op: 01 mar 2007, 14:54
Contacteer:

Bericht door krijger »

BST schreef:Daar zou het binnenkort weer tijd voor zijn. Als ik dan rijd, want ben vandaag ff een proefrondje met de AW gaan rijden en die heeft weer last van hangende remmen :*( Net als vorig jaar toen ie ff stil had gestaan. Toen alles los laten maken maar heb er nu weer last van, dus ff kijken wanneer ik weer budget heb om dat te laten fixen.. dan komt er misschien nog wel weer een taart toer.


Gelukkig is een aw11 goedkoop! Maar je kan ook de sw20 pakken. ;)
Gebruikersavatar
bond
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2202
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:39
Type MR2: AW11

Bericht door bond »

Dat dacht ik ook. Afgelopen jaar (2013) tot nu nog geen 550km gereden met de AW11.
Dus je kan ook gewoon de SW20 pakken voor de toer.
Afbeelding

Bijna weekend
Gebruikersavatar
BST
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3813
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:30
Type MR2: SW20/21/22

Bericht door BST »

krijger schreef:Gelukkig is een aw11 goedkoop! Maar je kan ook de sw20 pakken. ;)
Huhum.. afgelopen jaar was de AW duurder dan de SW, terwijl ik er minder mee gereden heb.. ::) maar goed, je moet er wat voor over hebben.

De SW staat voorlopig geschorst binnen.. die moet nog even compenseren voor het feit dat ik de overheid niet meer wil betalen voor auto's die hoofdzakelijk stilstaan, dus die blijft een paar maanden langer in de schorsing om te compenseren voor het feit dat ik nu voor de AW wel wegenbelasting moet betalen..
Meus MR2 eram prothoplastus crocus unus per a niger tectum in rus ruris

Afbeelding

duderstadthulppiet / loederdaghulppiet
Plaats reactie