Toyota Mr2 SW20 Coupe Zwart 217k km.

Verkoop van de complete EIGEN MR2. Alleen MR2's! FOTO PLUS PRIJS VERPLICHT!!!!

Moderator: Pieten

Plaats reactie
RandyMR2
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 37
Lid geworden op: 28 mei 2014, 09:22

Toyota Mr2 SW20 Coupe Zwart 217k km.

Bericht door RandyMR2 »

MR2 sw20 te koop. Is een 2L atmosferische motor.

Staat 217k op de teller. heeft wat plekjes. Zo zijn de 2 Dorpels weg Geroest. Is niet apk afkeur punt. Verder ook bij de a stijl wat blaasjes en op de wielkasten. Die op de wiel kasten zijn denk ter grootte van een 2 euro munt stuk. Hij loopt als je hem start niet stationair als ie warm is wel. Dat komt door dat de inlaat valse lucht pakt. Hij heeft leer interieur maar beetje instap schade bij de bestuurders kant.

het is een leuke auto hij is tot volgend jaar februari gekeurd. Ook heeft hij 93+ remmerij. En een BC racing setje. En HKS gevlochten RvS remleidingen. Elektronische ramen en spiegels. Radio een Normale. enkele rekeningen van onderdelen. Een skytune uitlaat is RvS en netjes. Dicht dak geen targa. De auto is zwart en uit 91. Verder vrij nieuwe accu. Rode cluster verlichting. En ook 93+ achterlichten.

Mijn richtprijs is 2200 euro. Dit is uiteraard bespreekbaar. Ook kan met een kleine meerprijs de dorpels laten maken.

Ik krijg het niet voor elkaar ze erop te zetten. Mocht je foto's willen pm me met je mail adres. En dan stuur ik ze even.

Mvg Randy
RandyMR2
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 37
Lid geworden op: 28 mei 2014, 09:22

Bericht door RandyMR2 »

Ik krijg het niet voor elkaar ze erop te zetten. Mocht je foto's willen pm me met je mail adres. En dan stuur ik ze even.
Plaats reactie