Budgetvriendelijke MR2 MK1
Moderator: Pieten
Budgetvriendelijke MR2 MK1
Opknapper gezocht.
Mag carosseriewerk aan zijn uiteraard, mechanisch wat werk ook. Motorisch moet die wel goed zijn.
Interieur hoeft ook niet perfect te zijn maar liefst geen vuilbak.
Carosserie kan ik allemaal zelf aanpakken.
Die van 1100 had perfect geweest maar is helaas verkocht.
Is voor op termijn te restaureren en heb nog andere projecten staan, daarom een beperkt budget.
Mag carosseriewerk aan zijn uiteraard, mechanisch wat werk ook. Motorisch moet die wel goed zijn.
Interieur hoeft ook niet perfect te zijn maar liefst geen vuilbak.
Carosserie kan ik allemaal zelf aanpakken.
Die van 1100 had perfect geweest maar is helaas verkocht.
Is voor op termijn te restaureren en heb nog andere projecten staan, daarom een beperkt budget.
Ik heb een originele NL '85 hardtop staan (wit), motorisch in orde, carrosserie heeft wat liefde nodig, met Styleauto bodykit en JanSpeed rvs uitlaat, nieuwe koppeling met lichtgewicht vliegwiel en gereviseerde remmen achter (2010, sindsdien weinig gereden), gecoate ruiten rondom, 16" velgen, shortshiftkit, verder alles origineel. 29x.000km.
Daarnaast een blauwe '86 USA met sunroof en supercharger achterlichten (met 18.2 toelating). Verlaagd met Koni en Intrax-veren. Zit een 4age Smallport motor in uit '92, is weggezet met tik in motor (vermoedelijk krukaslager of kantelende zuiger). 17" lichtmetaal, plumley spoiler, geen uitlaat.
Daarnaast nog een schuur vol onderdelen: SC motorkap, gewone motorkap, aandrijfassen, uitlaatspruitstukken, koplampen, kabelbomen, veerpoten, wielen, interieurdelen enz..
VP 3000 voor beide auto's met alle onderdelen
Daarnaast een blauwe '86 USA met sunroof en supercharger achterlichten (met 18.2 toelating). Verlaagd met Koni en Intrax-veren. Zit een 4age Smallport motor in uit '92, is weggezet met tik in motor (vermoedelijk krukaslager of kantelende zuiger). 17" lichtmetaal, plumley spoiler, geen uitlaat.
Daarnaast nog een schuur vol onderdelen: SC motorkap, gewone motorkap, aandrijfassen, uitlaatspruitstukken, koplampen, kabelbomen, veerpoten, wielen, interieurdelen enz..
VP 3000 voor beide auto's met alle onderdelen
mooie prijs.... had ik geen E30's gekocht dan wist ik het welRowanMR2 schreef:Ik heb een originele NL '85 hardtop staan (wit), motorisch in orde, carrosserie heeft wat liefde nodig, met Styleauto bodykit en JanSpeed rvs uitlaat, nieuwe koppeling met lichtgewicht vliegwiel en gereviseerde remmen achter (2010, sindsdien weinig gereden), gecoate ruiten rondom, 16" velgen, shortshiftkit, verder alles origineel. 29x.000km.
Daarnaast een blauwe '86 USA met sunroof en supercharger achterlichten (met 18.2 toelating). Verlaagd met Koni en Intrax-veren. Zit een 4age Smallport motor in uit '92, is weggezet met tik in motor (vermoedelijk krukaslager of kantelende zuiger). 17" lichtmetaal, plumley spoiler, geen uitlaat.
Daarnaast nog een schuur vol onderdelen: SC motorkap, gewone motorkap, aandrijfassen, uitlaatspruitstukken, koplampen, kabelbomen, veerpoten, wielen, interieurdelen enz..
VP 3000 voor beide auto's met alle onderdelen
- BST
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 3813
- Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:30
- Type MR2: SW20/21/22
Die SC motorkap, gaat die ook los weg?RowanMR2 schreef:Ik heb een originele NL '85 hardtop staan (wit), motorisch in orde, carrosserie heeft wat liefde nodig, met Styleauto bodykit en JanSpeed rvs uitlaat, nieuwe koppeling met lichtgewicht vliegwiel en gereviseerde remmen achter (2010, sindsdien weinig gereden), gecoate ruiten rondom, 16" velgen, shortshiftkit, verder alles origineel. 29x.000km.
Daarnaast een blauwe '86 USA met sunroof en supercharger achterlichten (met 18.2 toelating). Verlaagd met Koni en Intrax-veren. Zit een 4age Smallport motor in uit '92, is weggezet met tik in motor (vermoedelijk krukaslager of kantelende zuiger). 17" lichtmetaal, plumley spoiler, geen uitlaat.
Daarnaast nog een schuur vol onderdelen: SC motorkap, gewone motorkap, aandrijfassen, uitlaatspruitstukken, koplampen, kabelbomen, veerpoten, wielen, interieurdelen enz..
VP 3000 voor beide auto's met alle onderdelen
Meus MR2 eram prothoplastus crocus unus per a niger tectum in rus ruris
duderstadthulppiet / loederdaghulppiet
duderstadthulppiet / loederdaghulppiet
Het liefst verkoop ik alles bij elkaar, omdat ik sinds 2011 in Oostenrijk woon en alles bij mijn ouders ligt. Ik ga het pas apart verkopen als dat niet lukt.
Hier een paar foto's van de witte. Styleauto voorspoiler heb ik ook nog nieuw liggenmet mistlampen, omdat die op de witte een afgebroken hoek heeft (bij het linker spatbord).
De bumperbalken op de witte zijn trouwens ook zo goed als nieuw, en met Hammerite ingesmeerd. Koppelingscilinders, dynamo, waterpomp en (rvs) waterpomp-buis zijn ook vervangen, en er zitten veerpootbruggen op, voor en achter.
Als ik thuis ben kan ik van de blauwe ook nog een paar fotootjes posten. Sommigen van jullie kennen die blauwe nog van vroeger.
Hier een paar foto's van de witte. Styleauto voorspoiler heb ik ook nog nieuw liggenmet mistlampen, omdat die op de witte een afgebroken hoek heeft (bij het linker spatbord).
De bumperbalken op de witte zijn trouwens ook zo goed als nieuw, en met Hammerite ingesmeerd. Koppelingscilinders, dynamo, waterpomp en (rvs) waterpomp-buis zijn ook vervangen, en er zitten veerpootbruggen op, voor en achter.
Als ik thuis ben kan ik van de blauwe ook nog een paar fotootjes posten. Sommigen van jullie kennen die blauwe nog van vroeger.
- BST
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 3813
- Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:30
- Type MR2: SW20/21/22
Begrijpelijk. Succes met de verkoop! Mocht het niet lukken en de losse verkoop start dan houd ik me aanbevolen voor die SC motorkap!RowanMR2 schreef:Het liefst verkoop ik alles bij elkaar, omdat ik sinds 2011 in Oostenrijk woon en alles bij mijn ouders ligt. Ik ga het pas apart verkopen als dat niet lukt.
Meus MR2 eram prothoplastus crocus unus per a niger tectum in rus ruris
duderstadthulppiet / loederdaghulppiet
duderstadthulppiet / loederdaghulppiet