mijn zwarte sw20
Moderator: Pieten
Van het weekend de auto weer opgehaald. Staat nu in de loods op de zaak.
Ga van de week een begin maken met het hermonteren van de "nieuwe" delen, zoals bumper en zijpanelen. Maar eerst de boel ff ontroesten en in de wax/tectyl zetten.
Ff wat foto`s van de vervangen onderdelen
Dit zijn de oude onderdelen, luchtfilter, afm,ct20b turbo, ecu, 440cc injectoren. De injectoren zijn vervangen voor de 550cc varinaten van een Supra.
Een verse low mileage ct20b
Plaats voor een nieuwe grotere luchtfilter en geen AFM meer
Een de mooiste upgrade de hydra nemesis ecu, incl wide band en boostcontroller, ben ik ook gelijk van die mechanische boost controller af.....
De auto loopt nu wel maar de stand alone ecu moet nog wel gemapt worden, dit gaat pas gebeuren als de auto weer in elkaar zit en road legal is, dus uit de schorsing en weer een apk.
Ga van de week een begin maken met het hermonteren van de "nieuwe" delen, zoals bumper en zijpanelen. Maar eerst de boel ff ontroesten en in de wax/tectyl zetten.
Ff wat foto`s van de vervangen onderdelen
Dit zijn de oude onderdelen, luchtfilter, afm,ct20b turbo, ecu, 440cc injectoren. De injectoren zijn vervangen voor de 550cc varinaten van een Supra.
Een verse low mileage ct20b
Plaats voor een nieuwe grotere luchtfilter en geen AFM meer
Een de mooiste upgrade de hydra nemesis ecu, incl wide band en boostcontroller, ben ik ook gelijk van die mechanische boost controller af.....
De auto loopt nu wel maar de stand alone ecu moet nog wel gemapt worden, dit gaat pas gebeuren als de auto weer in elkaar zit en road legal is, dus uit de schorsing en weer een apk.
Gisteren weer eens een dagje aan de 2 besteed. De wielkasten zoveel mogelijk ontdaan van roest en behandeld met 2 laagjes Noverox daarna in de primer gezet. De bedoeling is om deze van het weekend verder af te werken met wax&tectyl.
Als dit klaar is kan ik verder met het monteren van de nieuwe bodyparts. Waarbij ik gisteren ook nog een leuke upgrade heb aangeschaft.
Begint nu langzaam best wel wat lichter materiaal te worden, ben eigenlijk ook wel benieuwd wat het 2tje straks nog weegt.
Als dit klaar is kan ik verder met het monteren van de nieuwe bodyparts. Waarbij ik gisteren ook nog een leuke upgrade heb aangeschaft.
Begint nu langzaam best wel wat lichter materiaal te worden, ben eigenlijk ook wel benieuwd wat het 2tje straks nog weegt.
- maurizio046
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 202
- Lid geworden op: 29 jul 2011, 21:55
- Dorifto Deuce
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 902
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 22:32
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
- Surferdude
- Berichten: 7723
- Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]
- Michelinmannetje
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 547
- Lid geworden op: 31 mei 2011, 15:22
- Type MR2: AW11
Van het weekend de 2 weer opgehaald.
Echt super om weer ff achter het stuur te kunnen zitten, gelijk dakjes eraf natuurlijk en genieten.
Het 2tje rijd lekker en is voorzien van een nieuwe map voor de Hydra EMS. Deze moet op termijn nog wel een keertje verder gefinetuned worden maar dit gaat later gebeuren. Ik overweeg het namelijk om nog een kleine upgrade te gaan doen in de vorm van een paar andere nokken en dan gaat deze vervolgens gelijk de bank op om hem optimaal te mappen.
Ter voorbereiding hierop ook maar gelijk de BBK geinstalleerd welke ik al even (een jaartje of wat) had liggen.
Ik moet zeggen dat ik het optisch nog niet eens zo extreem vind maar dat kan ook met de 18"velgen te maken hebben.
BBK is voorzien van supra twinturbo schijven van 324mm turbo klauwen wolfkatz brackets en nieuwe blokken.
Nu eerst maar eens de nieuwe stoelen en gordels installeren samen met de poly fenders en greddy skirts.
Nog genoeg te doen de komende tijd!
Echt super om weer ff achter het stuur te kunnen zitten, gelijk dakjes eraf natuurlijk en genieten.
Het 2tje rijd lekker en is voorzien van een nieuwe map voor de Hydra EMS. Deze moet op termijn nog wel een keertje verder gefinetuned worden maar dit gaat later gebeuren. Ik overweeg het namelijk om nog een kleine upgrade te gaan doen in de vorm van een paar andere nokken en dan gaat deze vervolgens gelijk de bank op om hem optimaal te mappen.
Ter voorbereiding hierop ook maar gelijk de BBK geinstalleerd welke ik al even (een jaartje of wat) had liggen.
Ik moet zeggen dat ik het optisch nog niet eens zo extreem vind maar dat kan ook met de 18"velgen te maken hebben.
BBK is voorzien van supra twinturbo schijven van 324mm turbo klauwen wolfkatz brackets en nieuwe blokken.
Nu eerst maar eens de nieuwe stoelen en gordels installeren samen met de poly fenders en greddy skirts.
Nog genoeg te doen de komende tijd!