starlet met 3.4 liter V6........het project

Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...

Moderator: Pieten

Gebruikersavatar
Quadc@msix
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 380
Lid geworden op: 05 jul 2007, 12:16
Type MR2: AW11

plantage

Bericht door Quadc@msix »

Green Goblin schreef:Een mais-plant ? ::)


hhhmm ik heb een beetje weinig plaats voor een plantage op mijn balkonnetje
(1.50 x 0.80) ;D

wordt 'm dus ff niet, daarom heb ik het financiële probleem anders getackled en ben even met een paar maten langs geweest bij het Amsterdamse WTC en heb daar ff de kluis leeg getrokken:X hoef je ook niet te investeren in lampen, kunstmest ventilatie en een torenhoge electriciteitsrekening::)

maar ff ontopic: een motor vinden met weinig KM/miles is lastig, want internet is geduldig, ze "zeggen" weinig KM, of "is perfect in orde", je bouwt hem in en hij zuipt olie en loopt op 5 cilinders ofzo. Dan ben je pas echt chagrijnig, dus beter een goedkoop blok kopen wat je nakijkt en er zonder problemen een poosje mee kan rijden ( en daarna misschien nog kan verkopen) dan ee nrisico nemen met een "jong" blok ( op papier).......nu ga ik meer op safe door hem helemaal uit elkaar te halen en waar nodig te reviseren / aan te passen.
Je bent dan idd twee keer bezig, maar het project is totaal iets anders en kost ook wel iets meer vrees ik:-/

Eerst maar ff bij het begin beginnen........."in den beginne schiep......." oh nee, iets verder........ dit blok eerst maar eens goed uitwendig reinigen en dan alles er af slopen wat echt overbodig is......
uiteraard hou ik jullie wel een beetje op de hoogte hier met foto's enzo.......

J8) hn / [email="Quadc@msix"]Quadc@msix[/email]
"technology is the substitute 4 cubic inches, but what if I have both?" -=3.4 supercharged MONSTER=-
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

De meesten van ons zijn niet ontevreden met "lopen op vijf cilinders..." ;D
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Leliev
Zere vingers van het typen..
Berichten: 4462
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:56
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Leliev »

Ik zou t wel apart vinden als die van mij op 5 poten liep..
Afbeelding
El Butre schreef:Paul zegt niet vaak wat nuttigs, maar zijn avatar klopt nog steeds....
mr2PUNTfreak schreef:Paul jij snapt het tenminste!:dux-blij_thumb-up:
Gebruikersavatar
masterpivo
Zere vingers van het typen..
Berichten: 633
Lid geworden op: 31 jan 2007, 22:52
Type MR2: AW11

Bericht door masterpivo »

Daar heb je weer wel gelijk in idd ;) Is het dan straks ook nog de bedoeling om ze alletwee te blijven rijden of dat toch ook weer niet?
Wiki_Maaike

Bericht door Wiki_Maaike »

Kan dat met 1 auto?! ;)
Plaats reactie