Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...
nadat je er primer op hebt gespoten en het is droog.
nevel met b.v. zwarte verf over de primer heen.
en schuur het dan met korrel 400 of hoger (waterproof) en gebruik een schuurblokje.
dan kan je precies zien waar je nog putjes en toestanden hebt. daar blijft de zwarte verf zitten;)
heb je de zwarte plekjes weg nog een keer herhalen met primer en zwarte nevel.
dan krijg je ze echt wel mooi;)
Zoals sommige al hebben gemerkt ben ik gisteren weer even bezig geweest. Auto ongeveer halve meter de hoogte in en begonnen. Links voor is bijna alles los op de control arm en de endlinks na. Endlinks zitten wel los alleen moet ik nog even vasthouden met een imbussleutel aangezien ik die vergeten was
Controlarm word dus even pielen. Maar komt ook wel goed. Hopelijk volgende week de andere kant, waarvan ik weet dat er in de remklauw 1 afgebroken bout zit , en hopelijk zaterdag al het een en ander schoonmaken en lakken.
Zo, vandaag eindelijk de laatste controlarm eruit gekregen. Had wat aandacht nodig ( lees slijpschijf ). Verder nog de 2 bouten van de bracket waar de swaybars aanvast zit. Deze 2 waren afgebroken en deze hebben we nog kunnen uitboren. Volgende week de voorkant opnieuw in de tectyl zetten en netjes maken. Week daarop ga ik naar Canada voor 2 weken dus dan gebeurt er weinig. Daarna gaat alles mooi terug en gaan we aan de achterkant beginnen.
Pics? Helaas niet. Heb vorige week de onderstel delen wel een kleurtje gegeven. Daar kan ik nog wel pics van maken, al kan ik me niet voorstellen dat het iemand wat boeit
Ik ga denk ook voor wit. Dan maar wat meer wassen Morgen even de vierkante achterplaat pas maken voor de SC lampen. Andere antenne erop wieksen en de voorplaat er ook gelijk op doen.
Vandaag sloten vast gezet en 1 vervangen. Nog nooit gedaan na de inbraak zo'n 2.5 jaar geleden Interieur beetje terug gezet.