Extreme F355

Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...

Moderator: Pieten

harkstede

Bericht door harkstede »

http://link.marktplaats.nl/241224686

De beste man heeft er nu maar eens foto's bij gezet...
:'(:huh:
Kijk eens naar o.a. de motorkap,voorklep,positie koplampen,velgen en spiegels..
Duidelijk een voorbeeld hoe het dus NIET moet!
En dan die bedragen die men heeft geboden???
Gebruikersavatar
hydraMR2
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 313
Lid geworden op: 08 jan 2007, 18:22
Type MR2: AW11

Bericht door hydraMR2 »

Ik vind het wel een beetje vreemd dat je andermans auto loopt af te kraken op hoe het niet moet, met andere worden dat het niet op een origineel lijkt. Die van jouw is en blijft ook niet een origineel....hoe je het ook went of keert.
Almost done building the NEW one............@Buurman;)
Gebruikersavatar
frankie-turbo
Berichten: 3534
Lid geworden op: 25 mar 2007, 17:45
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door frankie-turbo »

nee maargoed. zijn kit lijkt wel 99% op het orrigineel

de kit van die marktplaats advertentie zie je al vanaf 500m dat het geen echt is..

maar je hebt wel gelijk. het is en zal nooit een echt ferrari worden
Afbeelding
harkstede

Bericht door harkstede »

hydraMR2 schreef:Ik vind het wel een beetje vreemd dat je andermans auto loopt af te kraken op hoe het niet moet, met andere worden dat het niet op een origineel lijkt. Die van jouw is en blijft ook niet een origineel....hoe je het ook went of keert.
Ik loop hier niets af te kraken hoor...
Vindt alleen de prijs/kwaliteit verhouding een beetje merkwaardig.
That's all.
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

Het is maar wat de gek er voor geeft. Dat zal ook zo zijn met jouw replica.

Ik heb wel de beste man een mail gestuurd over welk blok hij er in heeft liggen. 2500 cc turbo's zijn mij niet bekend.

Maar misschien is het hem ook wijsgemaakt en denkt hij echt dat het zo is.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
mr. toyota
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 254
Lid geworden op: 31 dec 2006, 13:15
Type MR2: SW20/21/22
Locatie: Uden
Contacteer:

Bericht door mr. toyota »

Wat een geld vraagt hij ervoor.

als je op Ebay.co.uk kijkt dan zijn ze toch een stuk goedkoper en staan er ook nog mooiere exemplaren te koop.
Afbeelding
MR2SC
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 31
Lid geworden op: 19 aug 2008, 20:33

Bericht door MR2SC »

harkstede schreef:Kijk maar eens goed naar de details van die auto's....
Maten kloppen niet,bijvoorbeeld positie vd koplampen.
Ook de originele achterraampjes mét rooster zitten er nog in!
Dat zijn goedkope kits van B.A.D. of Exact(=merk.)
Kits van Extreme worden veel minder aangeboden simpelweg omdat ze er minder zijn,waarchijnlijk komt dat door de prijs.

http://extreme-sportscars.com/355/home.html
Je weet er wel een hoop vanaf dat blijkt.

http://pistonheads.com/sales/792344.htm is een extreme kit geen twijfel mogelijk zie ik aan de details, staat er trouwens ook gewoon bij.

Op http://www.my355replicabuild.co.uk/ kun je zien hoe slecht de maatvoering van exact wel niet is en vergeet vooral het vergelijk niet tussen origineel, exact en extreme.

Je mag denken dat je de beste kit hebt maar stop bs te praten.
herbie65
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 196
Lid geworden op: 31 aug 2008, 23:57
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door herbie65 »

Het is nu eenmaal een feit dat auto's in de UK VEEEEEEEL goedkoper zijn.
As je het niet erg vind om een RHD te rijden, dan kun je daar voor erg weinig geld een auto vandaan halen.
Als voorbeeld heb je een SW20 3sgte heb je daar al voor zo'n £1000,- tot £1500,-
link naar de blog van mijn MR2 --> F360 project.
Afbeelding
harkstede

Bericht door harkstede »

MR2SC schreef:Je weet er wel een hoop vanaf dat blijkt.

http://pistonheads.com/sales/792344.htm is een extreme kit geen twijfel mogelijk zie ik aan de details, staat er trouwens ook gewoon bij.

Op http://www.my355replicabuild.co.uk/ kun je zien hoe slecht de maatvoering van exact wel niet is en vergeet vooral het vergelijk niet tussen origineel, exact en extreme.

Je mag denken dat je de beste kit hebt maar stop bs te praten.

Ik zie dat je ''al'' 10 berichten geplaatst hebt in het gehele forum,dat is dus niet erg veel.
En in ieder geval 1 van die 10 vindt ik een beetje beledigend(webmaster?)
en dat is je laatste opmerking!
Het is de toon die de muziek maakt...
En ja,ik denk dat ik de beste 355 kit heb anders had ik die niet gekozen,logisch toch?
Met mijn opmerking over de marktplaats-advertentie wilde ik alleen maar zeggen dat voor een kit die prijzen wel erg hoog zijn,dus ook voor de mijne!
Als ik dat zou kunnen krijgen gaat ie meteen weg en koop ik een echte!
Maar als jij denkt er meer vanaf te weten als een kit eigenaar zelf; vertel!
Ik ben altijd nieuwsgierig en sta open voor nieuwe/andere ideetjes...:dux-blij_thumb-up:
MR2SC
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 31
Lid geworden op: 19 aug 2008, 20:33

Bericht door MR2SC »

harkstede schreef:Ik zie dat je ''al'' 10 berichten geplaatst hebt in het gehele forum,dat is dus niet erg veel.
En in ieder geval 1 van die 10 vindt ik een beetje beledigend(webmaster?)
en dat is je laatste opmerking!
Het is de toon die de muziek maakt...
En ja,ik denk dat ik de beste 355 kit heb anders had ik die niet gekozen,logisch toch?
Met mijn opmerking over de marktplaats-advertentie wilde ik alleen maar zeggen dat voor een kit die prijzen wel erg hoog zijn,dus ook voor de mijne!
Als ik dat zou kunnen krijgen gaat ie meteen weg en koop ik een echte!
Maar als jij denkt er meer vanaf te weten als een kit eigenaar zelf; vertel!
Ik ben altijd nieuwsgierig en sta open voor nieuwe/andere ideetjes...:dux-blij_thumb-up:
Mijn links naar de Engelse auto's waren enkel ter illustratie van wat er te koop was aan F355 replica's. Prijzen van turnkeys interesseren me niet zoveel als hobbyist, de charme van een kitcar vind ik het bouwen.

Ik post een kit van Extreme en jij noemt het een goedkope kit van B.A.D of Exact???? Als jij de kit van Exact afkraakt schiet dat bij mij in het verkeerde keelgat ja, zeker als je het dan over een Extreme kit hebt.

Bovendien sluit ik m'n post af met dat je mag denken dat je wil maar dat ik niet wil dat je bullshit praat, daarmee refereer ik naar het afkraken van de kit van Exact wat je duidelijk doet.

Zie het meer als een meningsverschil niet als een belediging, als kitcarliefhebber zal ik niet snel mensen gaan lopen beledigen die dezelfde hobby delen.
harkstede

Bericht door harkstede »

Laat maar...
Ik weet jouw mening en jij de mijne.
Einde discussie.

Happy Eastern.
Bonzaiboom
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 265
Lid geworden op: 18 mar 2009, 19:16
Type MR2: AW11

Bericht door Bonzaiboom »

Whoops... deed iets fout... laat maar;)
herbie65
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 196
Lid geworden op: 31 aug 2008, 23:57
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door herbie65 »

Bonzaiboom schreef:Whoops... deed iets fout... laat maar;)
Beter hier, dan op de weg.....:driving:
link naar de blog van mijn MR2 --> F360 project.
Afbeelding
jvlierop

Bericht door jvlierop »

Hoe staat het met je ombouw naar de F355? Al een tijdje geen update meer gelezen.
Gebruikersavatar
Surferdude
Berichten: 7723
Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Surferdude »

Bij het zien van die ombouw van die 1.8 was ik ook ineens hier erg benieuwd naar. Is deze auto al in Nederland?
[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]
jvlierop

Bericht door jvlierop »

Volgens mij werd ie ergens in NL gebouwd. Eerder in dit topic las ik dat ergens in mei de auto ongeveer spuitklaar zou zijn... Jammer dat er niet meer geupdate is, vond het een mooi en interessant project!
harkstede

Bericht door harkstede »

Hier even weer een (kleine) update van mij...
Auto is helaas nog niet klaar omdat er tijdens de bouw bleek dat er nog wat onderdelen missen.
Deze zijn besteld maar Extreme is Extreme sloom met het opsturen van producten:(:boos:

Natuurlijk zijn we wel een flink stuk opgeschoten sinds de laatste foto's maar heeft het niet zoveel zin om nu al weer nieuwe te maken omdat je daar optisch toch niet veel verschil op ziet...
Zodra er noemenswaardige veranderen zijn zal ik het hier posten.

Edwin.
jvlierop

Bericht door jvlierop »

Misschien moet je anders weer even een retourtje Hull doen...;)
harkstede

Bericht door harkstede »

Ja,inderdaad!
Maar boos worden op die lui heeft geen zin....gaat het misschien alleen maar langer duren....
Maar ik baal wel als een stekker want ik had gehoopt om nu al lang te kunnen rijden met de auto.
Gebruikersavatar
Christopher
Zere vingers van het typen..
Berichten: 828
Lid geworden op: 29 dec 2006, 10:16

Bericht door Christopher »

Ja, dat is wel balen! Hopelijk hebben ze hem nog klaar voordat de herfst begint, anders moet je weer 2 seizoenen wachten op het mooie weer...
Plaats reactie