LV`s MR2 SW20

Plaats hier foto's van jouw stalen, net gewassen ros in het stralende zonlicht van de eeuwige jeugd... Kortom, kiekjes plaatsen van je blikkie!

Moderator: Pieten

LV
Knop gevonden hoor !
Berichten: 19
Lid geworden op: 17 mei 2012, 21:41

LV`s MR2 SW20

Bericht door LV »

Mannen (en vrouwen?), aangezien ik nieuw ben op`t forum zal ik m`n autootje even showen.

Eerst mezelf maar`ns: Louwe, 24 jaar, Structural Engineer (FEA) en wonend in een lieflijk dorpje vlakbij Groningen. Van kinds af aan al autogek èn inmiddels met een voorkeur voor Toyota`s, heb nog nooit wat anders gehad!

M`n vorige auto was een Lexus IS200 met TTE compressor, een machtige machine maar ik mistte de sportiviteit een beetje. Ik wou daarom een 350Z, maar bij verkoop van de Lexus werd een MR2 ingeruild. Dikke prima, leuk tijdelijk vervoer, echter vind ik`m zo leuk dat de 350Z maar even wacht.

Het gaat om`n vroege MR2 uit 1990 met de volgende mods:
- 94+ remmen
- 94+ achterlichten
- PU rubbers in`t onderstel
- BC Schroefset
- Lederen interieur
- TRD Imitatie strutbars
- Mishimoto radiateur
- Wildbunch vloermatten :)

Heb inmiddels de ontsteking en uitlaat vernieuwd, heb nu`n mooie stille chromen einddemper.

Hoewel fotografie een hobby van me is heb ik nog geen leuke foto`s kunnen maken, hier moeten jullie het eerst even mee doen:

Afbeelding

Afbeelding

Er zitten wat gaten in de dorpels en`n plekje op`t achterspatbord. Voor mij is dat niet zo`n probleem, heb mooi kunnen oefenen op m`n oude Celica met lassen. :)

Heb ook een to-do listje:

94+ bumperlip (in bezit)
M`n Desmond Longchamp velgen opknappen. Ze zien er niet uit en 1 velg is erg beschadigd, dat laat ik maar netjes voor elkaar maken. Ik had nieuwe banden nodig en deze waren nog goed, plus dat ik de velgen ook wel leuk vond. Blijken`t dus Desmonds`s te zijn, voor zover ik weer 1 van de weinige setjes buiten Japan!

Afbeelding
Gebruikersavatar
mr2PUNTfreak
Berichten: 5387
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:37
Type MR2: AW11

Bericht door mr2PUNTfreak »

Welkom hier, weer een MR2 erbij in de regio.
Afbeelding
LV
Knop gevonden hoor !
Berichten: 19
Lid geworden op: 17 mei 2012, 21:41

Bericht door LV »

Jep! Daarom had ik me ook aangemeld, misschien wel`ns leuk om mede MR2-rijders te ontmoeten :) t`Wagentje komt van "ver": Zeeland ^^
Gebruikersavatar
Ricardos
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1930
Lid geworden op: 22 jan 2010, 19:54
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Ricardos »

Welkom, en veel plezier met je tweetje!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jona1985
Zere vingers van het typen..
Berichten: 598
Lid geworden op: 26 jun 2009, 13:44
Type MR2: AW11

Bericht door Jona1985 »

Welkom, mooie 2 !
Veel plezier er mee!
Gebruikersavatar
El Butre
Berichten: 1584
Lid geworden op: 28 dec 2006, 16:24
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door El Butre »

Welkom bij de Wild Bunch, formerly known as MR2 club Noord Nederland ;D

Kan me niet aan de indruk onttrekken dat ik recent een post in omgekeerde volgorde zag hier, dus van Mr2 naar IS200 met TTE compressor. Blijft in de club dus, helemaal goed! Veel plezier van je auto!
Afbeelding
LV
Knop gevonden hoor !
Berichten: 19
Lid geworden op: 17 mei 2012, 21:41

Bericht door LV »

Jup, kan kloppen, deze heeft nog op`t Forum te koop gestaan. En ik las al noord Nederland op de homepage, 1+1=2.

Tjah heb`r echt veel plezier van met dit weer, dakje open en lekker cruisen. De auto wordt ook beetje bij beetje beter, het is nu een kwestie van de roest op de dorpels fixen en dan verwacht ik de komende tijd geen problemen meer. Hoewel ik natuurlijk wel een compressor mis vind ik de standaard 156pk genoeg, het rijdt wat rustiger omdat het gas intrappen bij 2000 toeren nu zinloos is. :)
LV
Knop gevonden hoor !
Berichten: 19
Lid geworden op: 17 mei 2012, 21:41

Bericht door LV »

Zo, vandaag eindelijk eens de tijd genomen `t wagentje te wassen. Nouja wassen... dat has niet zoveel zin meer. Het is dus poetsen geworden, onderstaande foto zegt genoeg denk ik :X

Afbeelding

Het heeft wat moeite (en vooral zweet) gekost maar het was de moeite waard. Meteen even de achterlichten gepolijst want die waren nogal dof, nu kan ik mezelf er weer in zien :)

Afbeelding



Afbeelding


Nice & shiny 8)
Gebruikersavatar
yellowmr2
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 227
Lid geworden op: 12 feb 2012, 18:26
Type MR2: AW11

Bericht door yellowmr2 »

Ziet er strak uit! Welkom:)
Gebruikersavatar
Surferdude
Berichten: 7723
Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Surferdude »

Zo, jij hebt eer van je werk! :applaus-smiley:

Nu nog een mooi glimmend setje voorknipppers en je bent helemaal Tha King!
[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]
Gebruikersavatar
Eelco
Knop gevonden hoor !
Berichten: 17
Lid geworden op: 07 mar 2011, 17:25

Bericht door Eelco »

Ah, weer een Groninger erbij op het forum! :applaus-smiley:
Mooie 2 heb je, helemaal goed! (misschien op je voorknippers na dan). Blijft toch een mooi model de sw20. Veel plezier ermee!
LV
Knop gevonden hoor !
Berichten: 19
Lid geworden op: 17 mei 2012, 21:41

Bericht door LV »

Thanks! Tjah misschien toch maar`ns een setje witte knippers scoren, heb bij "de sloper" uit buitenpost een leuk setje gezien, leken wel origineel ipv die chromen doorzichtige dingen. Misschien toch`ns halen.

Hoewel de auto glimt zit`ie nog onder de krasjes, het dikste vuil is nu wel uit de lak. Ik wil`m binnenkort even kleien waarna ik`m maar opnieuw ga poetsen om de swirls er een beetje uit te krijgen. t`Is nu een beetje te ruig gegaan eigenlijk :)
Gebruikersavatar
Sherwin
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1973
Lid geworden op: 26 mei 2010, 15:58
Type MR2: AW11

Bericht door Sherwin »

Ziet er echt goed uit! Als je die velgies opknapt, is ie al af! :)
Ex: 2ZZ-GE Powered MR2 Spyder, Civic EG4
Now: Nissan 200SX S13 & Celica GTi '89
MisterD
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 169
Lid geworden op: 14 mei 2012, 19:19

Bericht door MisterD »

Mooie auto!! ;D
PaganizeR
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 98
Lid geworden op: 29 mei 2012, 18:23
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door PaganizeR »

Das een hele strakke auto!
(hoeveel is hij verlaagd? :$)
Gebruikersavatar
bond
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2202
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:39
Type MR2: AW11

Bericht door bond »

Bij deze welkom. En hij glimt weer lekker.
Afbeelding

Bijna weekend
Gebruikersavatar
erikmr
Berichten: 4425
Lid geworden op: 21 dec 2006, 23:16
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door erikmr »

8) welkom hier en veel plezier
AfbeeldingAfbeelding

DUDERSTADT 2022 28 07 tot 31 07
LV
Knop gevonden hoor !
Berichten: 19
Lid geworden op: 17 mei 2012, 21:41

Bericht door LV »

Thanks! Heb geen idee hoeveel hij verlaagd is, t'is een schroefsetje. Ik weet wel dat hij niet lager kan tenzij ik de veerspanning nog verder verhoog. Aangezien'ie nu al knap stijf is laat ik mooi zo :)

Ben ook begonnen met de velgen, heb ze in de verfafbijt gezet en heb na 1 dag pas 1 velg kaalgeschuurd... Volgende x laat ik de velgen mooi stralen. Wat'n rotwerk zeg :p

Hier'n plaatje toen ik net begonnen was:

Afbeelding
Thijs van wijk
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 105
Lid geworden op: 16 jan 2012, 22:49
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Thijs van wijk »

Rare vorm zeg! Kan me moeilijk voorstellen dat ze sterk zijn bij aanraking van b.v. Een stoeprandje.
Afbeelding
"I drive this car through all kinds of weather with absolutely no fucks given."
Gebruikersavatar
MMaddict
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1867
Lid geworden op: 16 apr 2011, 11:48
Type MR2: AW11

Bericht door MMaddict »

Thijs van wijk schreef:Rare vorm zeg! Kan me moeilijk voorstellen dat ze sterk zijn bij aanraking van b.v. Een stoeprandje.
Ik zie dan ook geen sticker 'Vrouw Vriendelijk' :P
Don't shoot the messenger!
Plaats reactie