Wat doe ik met mn lambda-sonde?

Alles over de AW11. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de AW11.

Moderator: Pieten

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ben W.
Knop gevonden hoor !
Berichten: 11
Lid geworden op: 07 jul 2012, 18:53

Wat doe ik met mn lambda-sonde?

Bericht door Ben W. »

Hallo luitjes,

Ik rij nu al zo'n 5 jaar met mijn '88-er aw11 met katalysator en nu moet mijn uitlaat vervangen worden. Ik denk er over om een Mongoose uitlaat aan te schaffen, maar die heeft geen katalysator. Ik heb op het forum gelezen dat ik probleemloos zo'n uitlaat onder mijn auto kan zetten, maar wat doe ik met die sensor? Ik neem aan dat die sensor weer terug in mijn nieuwe uitlaat moet? Als iemand hier ervaring mee heeft, dan hoor ik het graag!

Groetjes,
Ben:thx:
Gebruikersavatar
mvdheide
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 410
Lid geworden op: 21 aug 2010, 21:25

Bericht door mvdheide »

Ben W. schreef:Hallo luitjes,

Ik rij nu al zo'n 5 jaar met mijn '88-er aw11 met katalysator en nu moet mijn uitlaat vervangen worden. Ik denk er over om een Mongoose uitlaat aan te schaffen, maar die heeft geen katalysator. Ik heb op het forum gelezen dat ik probleemloos zo'n uitlaat onder mijn auto kan zetten, maar wat doe ik met die sensor? Ik neem aan dat die sensor weer terug in mijn nieuwe uitlaat moet? Als iemand hier ervaring mee heeft, dan hoor ik het graag!

Groetjes,
Ben:thx:
Paul heeft jaren zonder Lambda sonde gereden, rijdt prima alleen iets minder zuinig.
Marcel van der Heide
Gebruikersavatar
Ben W.
Knop gevonden hoor !
Berichten: 11
Lid geworden op: 07 jul 2012, 18:53

Bericht door Ben W. »