Reacties Stamtafelminimeeting 2014

Moderator: Pieten

Gebruikersavatar
erikmr
Berichten: 4425
Lid geworden op: 21 dec 2006, 23:16
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door erikmr »

8) het was weer reuze gezellig
de keet zat vol :)
te weinig tafels net genoeg sate
en een mooie speech van ons 10jarig lid Rutgher die ons allemaal in zweden verwacht op de door hem georganiseerde meeting ;D
iedereen bedankt voor de komst en zeker die die met de emmer waren en niet met een kindermobiel ;)

op naar een mooi jaar
AfbeeldingAfbeelding

DUDERSTADT 2022 28 07 tot 31 07
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

Mooie opkomst hoor (iets meer dan aangemeld geloof ik...;D )

Als het nog voller word breken we de volgende keer gewoon even een wandje uit. 8)
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
krijger
Berichten: 3000
Lid geworden op: 01 mar 2007, 14:54
Contacteer:

Bericht door krijger »

Het was weer erg gezellig en goed georganiseerd! Het eten was ook weer erg lekker. :D

Ik ben benieuwd naar de Zweedse dames correctie Zweedse meeting ;D
Gebruikersavatar
RutgerMR2
Zere vingers van het typen..
Berichten: 537
Lid geworden op: 21 okt 2009, 18:29

Bericht door RutgerMR2 »

Ik vond het ook erg gezellig :)
Ik heb een top tijd gehad bij de club en ga proberen elk jaar op Duderstadt te verschijnen.
Bedankt voor de gezelligheid, ik zal het zeker gaan missen.
En zodra ik de buurt een beetje ken daar wil ik best eens een meetingkje op de planning gooien. :)
En ik blijf natuurlijk op het forum en facebook :P
1999 Toyota MR2 2.0 GenIII Turbo Powerrrrrrrrrr.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

Jammer dat je weggaat Rutger, maar ik vind het erg stoer dat je die stap durft te nemen. Respect ! En het is maar 10 uur rijden, dus we moeten wel een keer langskomen...
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
MR62
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 58
Lid geworden op: 25 aug 2013, 10:44

als nieuweling

Bericht door MR62 »

als nieuwelingen een positieve ervaring voor vandaag. We wilden eigenlijk alleen maar even komen kijken naar de MR2's, maar voor we het wisten zaten we al aan de stamtafel. Hartstikke leuk en zeer positief ontvangen. Bedankt en wellicht tot een volgende keer...........zal me volgende keer netjes aanmelden:koffie:
Gebruikersavatar
erikmr
Berichten: 4425
Lid geworden op: 21 dec 2006, 23:16
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door erikmr »

MR62 schreef:als nieuwelingen een positieve ervaring voor vandaag. We wilden eigenlijk alleen maar even komen kijken naar de MR2's, maar voor we het wisten zaten we al aan de stamtafel. Hartstikke leuk en zeer positief ontvangen. Bedankt en wellicht tot een volgende keer...........zal me volgende keer netjes aanmelden:koffie:

8) leuk kennis gemaakt te hebben en ben blij dat het jullie bevallen is
( maar dat kan ook niet anders dan bij de gezelligste mr2-club van nedreland ) ;)
AfbeeldingAfbeelding

DUDERSTADT 2022 28 07 tot 31 07
Gebruikersavatar
El Butre
Berichten: 1584
Lid geworden op: 28 dec 2006, 16:24
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door El Butre »

erikmr schreef: iedereen bedankt voor de komst en zeker die die met de emmer waren en niet met een kindermobiel ;)
ja ja, I know, vroegah (vorig jaar) kwam ie nog gewoon met een muts op en dak open door de sneeuw, etc etc :-)

Moet eerlijk zeggen dat ik op de heenweg dolblij was dat ik in een zweeds stuk degelijkheid van 1700 kilo met wild bunch-plaathouders (Ewoud noemt zoiets een 'turbo-brick geloof ik) zat, en niet in een spyder op zomerbandjes..... Maar je hebt helemaal gelijk Erik, mensen in de picanto van hun schoonvader moeten in het vervolg contributie betalen, danwel verplicht een WB-plaathouder monteren :-)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 117
Lid geworden op: 27 okt 2013, 12:11
Type MR2: AW11

Bericht door Johan »

Leuk om iedereen weer eens te zien en ook veel nieuwe gezichten.
Was erg gezellig.
En ik denk dat ik nog wel WB-plaathouders heb .... die passen ook vast wel op mijn Aygo ;D;D;D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ewoud
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1624
Lid geworden op: 28 dec 2006, 00:25

Bericht door Ewoud »

El Butre schreef: Moet eerlijk zeggen dat ik op de heenweg dolblij was dat ik in een zweeds stuk degelijkheid van 1700 kilo met wild bunch-plaathouders (Ewoud noemt zoiets een 'turbo-brick geloof ik) zat, en niet in een spyder op zomerbandjes.....


Heel goed, maar toch: net als MR2 gewoon zonder streepje :P
Afbeelding
AW11 in storage for '14/15, now driving turbobricks.
Gebruikersavatar
jaapio
Zere vingers van het typen..
Berichten: 869
Lid geworden op: 26 apr 2013, 06:53

Bericht door jaapio »

ha ha ha...uuhhh....hik....morgen meer....:P bezoek is net het huis uit :lach:
Afbeelding
Gebruikersavatar
SpeedDevil
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1711
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:20
Type MR2: AW11

Bericht door SpeedDevil »

Het was weer gezellig.
Op naar de volgende
Dokter Rob schreef:Is er dan niemand die hier on-topic kan blijven...
Afbeelding
Gebruikersavatar
jaapio
Zere vingers van het typen..
Berichten: 869
Lid geworden op: 26 apr 2013, 06:53

Bericht door jaapio »

Stamtafelminimeeting 26 januari 2014,


Nu de Griekse elementen wat uit m’n lijf verdwijnen, ik weer met beide voeten op aarde ben beland met toch wel een lichte roes in de bovenkamer, zit ik nu lekker aan een bakkie.
Is altijd heerlijk die ouzo, souvlaki, gyros na een geweldige dag te hebben beleefd.

En een geweldige dag was het gisteren tijdens de stamtafelminimeeting.

Toch een ritje van 200km vanuit het zuiden des landes. Ooit had Fred ook een MR2 en aangezien de MR2 club Wild Bunch niet moeilijk doet over wie nu wel of niet een MR2 heeft, wel of niet op het forum actief is , wilden Fred en Fatima wel mee rijden. Eens sfeer snuiven want ooit komt er weer een ZZW30 in hun gelederen.

Op d-day lekker vroeg uit de veren. Rond 9.00 uur pikken we Fred en Fatima op met onze, zoals ik ergens gelezen heb, familieboot, de Avensis. Bertju had het rijk in de bagageruimte voor zich alleen.
Dan even snel in gestrekte draf naar België voor de broodnodige brandstof. Scheelt nogal, €1.47 de liter. Even later zitten we dan alweer op de A2 op de cruisecontrole richting Huizen.

Ondanks we ons netjes aan de snelheid hebben gehouden waren we toch wel wat vroeg in Huizen aangekomen. Prachtig dorpje en de plek des onheil, “De haven van Huizen” kregen we al snel in het vizier. Genoeg plek om je auto te parkeren en zicht op een leuk haventje. Bertju was blij dat hij even ding kon doen….onder het mom….wees niet bevreesd want Bertju is hier geweest….en piest tegen de eerste de beste boom.

Aanvang 12.00 uur maar wij waren er een half uurtje eerder. We zoeken ons een plekje uit en bestellen alvast een bakkie koffie en de dames willen graag warme chocomel met slagroom. Dan komt er een allervriendelijke dame en vraagt “zijn jullie van de Wild Bunch?” yessssssss…….. ah mooi, wilt u dan mee komen we hebben een aparte ruimte.
Even later zitten we dan in die ruimte, best een ruime ruimte. Tjoh mooi hoor, alles erop en eraan. Ruimte zat, gaat er door m’n hoofd.
Dan komen ook Hu en Il binnen…..het duurt niet lang of de tafel waaraan 12 mensen kunnen zitten is vol. Wat zeg….ineens lijkt de ruimte klein. Meer en meer lui komen binnen vallen. De tafels die er zijn worden tegen elkaar gezet…en er moet zelfs nog een tafel uit een nabijgelegen ruimte gepakt worden om iedereen van een plakje te voorzien.

Tjonge, een dergelijke opkomst had ik niet verwacht. Bertju had het ook naar z’n zin. Mocht lekker loslopen en vond overal wel iemand die wat lekkers met hem wilde delen.

Ineens tikt Peter tegen een glas “hallooooo luikes…mag ik even jullie aandacht” het wordt stil en iedereen kijk vol verwachting naar Peter wat hij te vertellen heeft. Peter gaat verder…. “mag ik even jullie aandacht, Rutger heeft wat te vertellen”. Hahaha…..ja Rutger kan niet anders dan het woord over te nemen. En dan wordt me duidelijk waarom, Rutger gaat emigreren naar Zweden.

Het is een gezellige boel maar ook tijd om de innerlijke mens te voorzien. Weldra zit iedereen lekker te eten. De saté was subliem. Heerlijk gegeten moet ik zeggen. Maar zeker ook een top plek om een dergelijk meeting te houden.

Na Bourtange was deze stamtafelminnimeeting onze tweede ervaring met de MR2 club Wild Bunch. Kan nu dan ook zeggen dat ik het erg leuk vond om bekende te zien maar ook nieuwe gezichten te hebben mogen aanschouwen.
Tijd vliegt om als het gezellig is en langzaam gaan de eerste lui huiswaarts. Met nog 200km voor de boeg gaan ook rond 16.00 uur richting het zuiden.

Wat doe je als een super leuke dag hebt gehad? Die sluit je af met een griekje bv. Dat hebben we dan ook gedaan.

Iedereen bedankt voor deze mooie dag. Las het ergens al maar….met recht…..de gezelligste MR2club….van Nederland. Verheug me nu nog meer op Duderstad.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Remmel
Zere vingers van het typen..
Berichten: 761
Lid geworden op: 10 nov 2008, 16:30
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Remmel »

Leuk verslag! Niemand foto's gemaakt?
Jean-Pierre

Afbeelding
Gebruikersavatar
jaapio
Zere vingers van het typen..
Berichten: 869
Lid geworden op: 26 apr 2013, 06:53

Bericht door jaapio »

Beetje wazige foto’s met de foon gemaakt……meer kan ik er niet van maken.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

De paardenstal, hoe toepasselijk...:P

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Michelinmannetje
Zere vingers van het typen..
Berichten: 547
Lid geworden op: 31 mei 2011, 15:22
Type MR2: AW11

Bericht door Michelinmannetje »

Niet aangemeld en wat later aan gekomen maar desondanks zeker gezellig:mexico-smile:
Afbeelding
Burning oil smells royal 8)
Gebruikersavatar
bond
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2202
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:39
Type MR2: AW11

Bericht door bond »

Ook van deze kant. Het was weer gezelig druk. Ik zou zeggen op naar de volgende meeting.

En Rutger suc6 in zweden en wie weet komt daar nog wel eens een mooi je meeting uit voort
Afbeelding

Bijna weekend
Gebruikersavatar
Red2
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 115
Lid geworden op: 28 mei 2013, 17:10

Bericht door Red2 »

Green Goblin schreef:Mooie opkomst hoor (iets meer dan aangemeld geloof ik...;D )
Hadden mensen zich niet aangemeld dan? Nou ja zeg!;D:P

Was zeker gezellig en het voer in de paardenstal was erg lekker:dux-blij_thumb-up:
Gebruikersavatar
Remmel
Zere vingers van het typen..
Berichten: 761
Lid geworden op: 10 nov 2008, 16:30
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Remmel »

Candlelight dinner... :)
Jean-Pierre

Afbeelding
Plaats reactie