Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...
- Lederen deurkaarten van de facelift
- Middenpaneel bij de kachel facelift
- Werkende stand blower op voeten (stangetje was losgeschoten)
- Frame om mn radio
- 650 km erbij dit weekend...
2x beemer zelfs, 1x daily en 1x niet-zo-heel-erg-daily
Maar daar gaat weer verandering in komen..haha. Ik merk dat ik toch wat te vaak naar bepaalde andere auto's kijk. Vooral het zzw30 subforum hier is interessant.
Nou snel op zoek dan! Ik heb nog een RHD facelift emmer staan. En anders een cheap versie van voor de faciallift en dan laat ik wel een 2ZZGE plus LSD zesbak voor je klaarleggen in oirschot !!
Kees schreef:Nou snel op zoek dan! Ik heb nog een RHD facelift emmer staan. En anders een cheap versie van voor de faciallift en dan laat ik wel een 2ZZGE plus LSD zesbak voor je klaarleggen in oirschot !!
Ligt op voorraad!!
Wat noem je cheap en waarom is 'ie cheap ? En noem maar eens een prijs (mag via PM/whatsapp/rooksignalen) voor het totaalplaatje incl. swap zodat ik weet waar ik rekening mee moet houden.
Tussenstand dec 2013 - sept 2014 :21.000km afgelegd....
Veel open trips gereden, 2x tourtje Duitsland, JAE in Engeland, Tripje Ardennen enz enz. Op en top genoten van deze fijne auto.
Mindere punten : Afgelopen week een P420 opgetreden... Auto rijdt 1 op 15 a 16 op de lange afstand maar wel wat olie verbruikt. Wellicht eens een andere 1ZZ opzoeken of toch vaker met de SW30 Beams gaan rijden....
Jammer ! komen nog genoeg dagen dat je nog lekker open kunt rijden !
Al ziet hij er wel beter uit met de hard top, toch wil ik zo lang mogelijk wachten.
Ach die hardtop kan er zo weer af hoor. Ben heel blij dat ie er de afgelopen dagen op zat. Binnen vijf min is ie van de auto op de standaard in de schuur weer opgeborgen.
Vind de lijnen van de mr wel mooier met de hardtop, maar ja open blijft het beste...