Tweede leven voor mijn emmer
Moderator: Pieten
- Diegoh990
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 66
- Lid geworden op: 30 sep 2013, 08:47
- Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
- Locatie: Helmond
- Contacteer:
Tweede leven voor mijn emmer
Hoi, ik ben in bezit van mijn mr2 sinds 2013-09 jammer genoeg is afgelopen kerst volgens mijn een lager of de kop kapot gelopen ( zeer harde tik in het blok)
Dus nu dacht ik kan ik beter heel mijn mr2 goed opknappen.
Wat heb ik gedaan
Voor schokbrekers vervangen stabilisatie stangen fusee en rubbers
Remmen rondom gereviseerd , wacht nog op stalen remleidingen.
Moshimoto radiateur geplaatst.
3sgte gen 3 blok gekocht, oude blok dit weekend er uit gehaald.
Wat ga ik deze week doen, shock brekers vervangen complete achter ophanging vernieuwen.
Dus nu dacht ik kan ik beter heel mijn mr2 goed opknappen.
Wat heb ik gedaan
Voor schokbrekers vervangen stabilisatie stangen fusee en rubbers
Remmen rondom gereviseerd , wacht nog op stalen remleidingen.
Moshimoto radiateur geplaatst.
3sgte gen 3 blok gekocht, oude blok dit weekend er uit gehaald.
Wat ga ik deze week doen, shock brekers vervangen complete achter ophanging vernieuwen.
- CelicaTwinCAm
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 548
- Lid geworden op: 12 mei 2013, 11:56
- Type MR2: SW20/21/22
- CelicaTwinCAm
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 548
- Lid geworden op: 12 mei 2013, 11:56
- Type MR2: SW20/21/22
Helaas, mijn 15-XZG-8 valt dan buiten de boot... Als je toevallig ook een JDM import mr2 lijstje aan het bijhouden bent mag je de mijne toevoegen... RDW gegevens kloppen niet, die waren te lam om uit te zoeken wat de specs zijn van een coupe turbo 1992, op kenteken is ie 1265 kg en 156 pk;D
Ik vermoed overigens dat mijn 92' coupe wel lichter is, kan iemand me daar inzicht in geven? Heb wel AC, TC en ABS...
Ik vermoed overigens dat mijn 92' coupe wel lichter is, kan iemand me daar inzicht in geven? Heb wel AC, TC en ABS...
- Diegoh990
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 66
- Lid geworden op: 30 sep 2013, 08:47
- Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
- Locatie: Helmond
- Contacteer:
Hier heb ik nog een foto,
Vandaag een 3 inch uitlaat opgehaald. En begonnen aan het weg halen van roest in de dorpels.
Nu heb ik ook een vraag voor de gene die al een swap hebben gedaan.
Wat is het makkelijkst om de kabel boom om te bouwen heb de zekering kast er bij de hoofd kabel die daar uit komt ( naar mijn eigen kabel boom is afgeknipt )
Zie foto
Vandaag een 3 inch uitlaat opgehaald. En begonnen aan het weg halen van roest in de dorpels.
Nu heb ik ook een vraag voor de gene die al een swap hebben gedaan.
Wat is het makkelijkst om de kabel boom om te bouwen heb de zekering kast er bij de hoofd kabel die daar uit komt ( naar mijn eigen kabel boom is afgeknipt )
Zie foto
- J_MR2
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 770
- Lid geworden op: 25 jul 2007, 18:00
- Type MR2: AW11
Het makkelijkst is de oude lospakken onder het dashboard dmv 2 imbussen, en daar de nieuwe weer aanzetten.
Ik begrijp dat ze je gen3 kabelboom doorgeknipt hebben net in de cabine?
Er staan hier op het forum waarschijnlijk wel soortgelijke topics van geknipte kabelbomen, en mensen die dit al meegemaakt hebben.
Ik begrijp dat ze je gen3 kabelboom doorgeknipt hebben net in de cabine?
Er staan hier op het forum waarschijnlijk wel soortgelijke topics van geknipte kabelbomen, en mensen die dit al meegemaakt hebben.
I don't always whistle at girls, but when i do, it's with my turbo