Gen3 3SGTE te koop (zonder turbo)

Verkoop van onderdelen van de EIGEN SW20/21/22 (2e generatie MR2). Alleen SW20/21/22 gerelateerd! FOTO PLUS PRIJS VERPLICHT!!!!

Moderator: Pieten

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Kenniee
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 182
Lid geworden op: 31 mar 2009, 13:07
Type MR2: AW11

Gen3 3SGTE te koop (zonder turbo)

Bericht door Kenniee »

Hierbij te koop een zeer goed onderhouden 3SGTE Gen3 turbomotor. De Motor wordt zonder turbo aangeboden. Hij verkeerd in een zeer goede Staat. Heeft ongeveer 80-90.000km gelopen. Is origineel uit Japan afkomstig.
Er is veel onderhoud aan gepleegd. Zo zijn alle pakkingen recentelijk vervangen. De startmotor/dynamo etc. verkeren in een goede staat.
En misschien wel meest belangrijk en is altijd verstandig mee gereden. Goed warm laten lopen, en netjes af laten koelen.
De motor loopt mooi rustig stationeer en heeft geen kuren.
De motor wordt met versnellingsbak aangeboden, incl. Fidanza lichtgewicht vliegwiel met Helix race-koppeling.
De motorsteunen zijn polyuretaan versies.

Vraagprijs: 2500,-
http://link.marktplaats.nl/m836247209
ps. de foto is zonder gaskleppenhuis, maar deze zit er wel bij.
Built Not Bought!
Gebruikersavatar
Kenniee
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 182
Lid geworden op: 31 mar 2009, 13:07
Type MR2: AW11

Bericht door Kenniee »

Verlaagd naar 2000,-
Built Not Bought!
rsevo6
Zere vingers van het typen..
Berichten: 906
Lid geworden op: 02 jan 2007, 09:30

Bericht door rsevo6 »

Even inbreken: ik heb een (slechts ca. 10.000Km gelopen) CT26 stage3 (tot +/- 325PK) turbo die hier op past..;)
Gebruikersavatar
Kenniee
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 182
Lid geworden op: 31 mar 2009, 13:07
Type MR2: AW11

Bericht door Kenniee »

Een volledige gen3 3SGTE met versnellingsbak (excl. turbo). Nieuwe kleppendekselpakkingen (0KM), alle overige pakkingen recent vervangen, nieuwe bougies (0KM), recentelijk nieuwe startmotor, lichtgewicht vliegwiel met race-koppeling.

Nu verlaagd naar €1500,- !!
Built Not Bought!
Echo Whiskey

Onderdelen motorswap

Bericht door Echo Whiskey »

Hey Kennie,

Ik weet niet in hoeverre je bepaalde onderdelen nog hebt, maar aankomend jaar wil ik mijn n/a SW20 naar een 3sgte gen4 gaan swappen.
Het zou mooi zijn als ik een aantal onderdelen die daarvoor nodig zijn bij jou weg kan halen.

Ik denk bijvoorbeeld aan:
- Versnellingsbak (met LSD?);
- Aandrijfassen;
- Achterste fuseestukken.

Ik zal misschien wat dingen missen want heb wat dat betreft nog niet echt gekeken naar wat ik precies nodig heb, dus mocht je nog dingen missen, geef maar een gil.
Zou je dan van bovenstaande + wat je zelf denkt dat er nog bij kan / moet, een prijsje geven?

Thanks,

Erik
Nome
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 84
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:02
Type MR2: AW11

Bericht door Nome »

Al verkocht?
Gebruikersavatar
Kenniee
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 182
Lid geworden op: 31 mar 2009, 13:07
Type MR2: AW11

Bericht door Kenniee »

Nome schreef:Al verkocht?
Helaas is de 3SGTE al verkocht. Zou je nog andere mr2 onderdelen zoeken, ik heb een mr2 die in onderdelen in de verkoop zit.
Built Not Bought!
Plaats reactie