MR2 TURBO 3S GTE ( ORIGINEEL )

Verkoop van de complete EIGEN MR2. Alleen MR2's! FOTO PLUS PRIJS VERPLICHT!!!!

Moderator: Pieten

Plaats reactie
mr2alkmaar
Knop gevonden hoor !
Berichten: 0
Lid geworden op: 21 jul 2016, 23:21
Type MR2: SW20/21/22

MR2 TURBO 3S GTE ( ORIGINEEL )

Bericht door mr2alkmaar »

Toyota MR2 3S-GTE Turbo


Bouwjaar : 1992
Km.stand : 159.000 km ( 99.000 miles )
Apk: 19-08-2017
Gewicht: 1249 kg
Motor : 2 liter turbo 3S-GTE blok gen3
Vermogen: 165 kW - 225 pk

Het gaat om een originele Mr2 turbo.
Motorisch is de auto standaard behalve open luchtfilter. 3S-gte is de krachtigste mr2 blok met standaard 225 pk. Auto is uit Japan geimporteerd via Engeland.Twee originele sleutels en onderhoudsboekje is aanwezig.
Motor loopt prima, geen olie- koelwater verbruik of lekkage.
MR2 is voorzien van keramische garrett turbo. Distiributieriem is op 72.077 miles vervangen.

Interieur

- Elektrische ramen
- Airco
- Kenwood radio met usb en bluetooth
- 4x goed werkende speakers
- Origineel Momo sport stuur
- Blitz turbo timer

Extreieur

- 6 x Dynamics Pro Race velgen( 17 inch ) met zo goed als nieuw banden, velgen zijn absoluut schadevrij en in top staat
- Originele JDM Kouki achterlichten

Veiligheid

- Clifford alarm systeem met startonderbreking en centrale vergrendeling ( in totaal 4 originele afstand bedieningen van Clifford aanwezig )
- JDM style meesturende mistlampen in de bochten, zeer uniek!
- Lichtgevoelige koplampen sensor ( Wanneer het donker wordt of wanneer je door de tunnel rijdt gaan koplampen automatisch aan.

Technisch is de auto in goede staat , motorblok loopt prima en stabiel . Remmen, koppeling en onderstel volledig gecheckt door mijn monteur. Auto is voorzien van verse apk tot 19.08.2017 .

Ik heb hem kort geleden gekocht als dagelijkse auto maar ik wil toch een project auto halen daarom mag hij weer weg . Auto kan op de brug gecontroleerd worden , of kunnen wij naar dealer rijden om te laten checken , alle keuringen zijn toegestaan ( kosten zijn voor de geïnteresseerden )


Inruilen besprekbaar

Prijs : bieden naar waarde

MARKTPLAATS LINK : http://link.marktplaats.nl/m1070040720



Mobiel 06 24 44 64 94 ( bellen , appen , smsen ) liefst telefonisch contact opnemen, ik ben niet zo vaak actief op forum

Mvg Kotan
mr2alkmaar
Knop gevonden hoor !
Berichten: 0
Lid geworden op: 21 jul 2016, 23:21
Type MR2: SW20/21/22

Re: MR2 TURBO 3S GTE ( ORIGINEEL )

Bericht door mr2alkmaar »

Fotos plaatsen lukte me helaas niet ;( daarom heb ik marktplaats linkje toegevoegd

Gr
Plaats reactie