Voorstellen Mitchell

Alles over de MR2 in het algemeen. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de MR2.

Moderator: Pieten

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mitchell
Knop gevonden hoor !
Berichten: 0
Lid geworden op: 18 nov 2016, 11:48
Locatie: Groningen

Voorstellen Mitchell

Bericht door Mitchell »

Hallo allemaal,

Mijn naam is Mitchell, 27 jaar en kom uit Groningen. Op het moment helaas niet in het bezit van een mr2 maar dat gaat zeker weer gebeuren.

Heb in het verleden enkele mr2's gehad, en ben destijds ook op de club bbq geweest (geloof bij Melle?). Me mr2 geschiedenis:

- Mr2 sw20 US model turbo
- Mr2 aw11 ook Us model
- Mr2 aw11 Blacktop 20v met 6-bak

Helaas had de studie etc prioriteit en moest de blacktop weg, deze is en staat bij Toyota Pijpker in Nordhorn. Nu ga ik één deze weken beginnen met afstuderen en begint een mr2 gelijk alweer te kriebelen. Al na zitten denken wat ik precies wil hebben:

Een mr2 aw11 met (originele) 4age motor, liefste mk1b, zonder open dak, liefst originele Nederlander en zo origineel mogelijk. Motor moet goed zijn (en origineel!), staat van de body maakt me verder niet heel veel uit, zolang het maar geen compleet wrak is.

Tegenwoordig rijd ik een mini, zuinig en lachen wagentje! Onlangs omgebouwd van 5 naar 6 bak omdat de bak het begaf, helaas veeeeel werk (ophanging, assen, koppeling, bak, vliegwiel etc etc.) maar de mr2 blijft kriebelen. Kan zelf aardig wat sleutelen de auto dus komt wel goed met de mr2.

Dacht word al weer lid zodat ik kan inlezen/meelezen en zondig vragen kan stellen! Ik zag dat er qua forum het e.e.a. veranderd is?
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Re: Voorstellen Mitchell

Bericht door Green Goblin »

Jep
Gebruikersavatar
erikmr
Berichten: 4424
Lid geworden op: 21 dec 2006, 23:16
Type MR2: AW11
Contacteer:

Re: Voorstellen Mitchell

Bericht door erikmr »

8) welkom ;D
Gebruikersavatar
Peerke
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2033
Lid geworden op: 24 dec 2006, 12:18
Type MR2: ZZW30
Locatie: Langenboom

Re: Voorstellen Mitchell

Bericht door Peerke »

Welkom.
Gebruikersavatar
De achterbank
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 162
Lid geworden op: 11 okt 2008, 18:01

Re: Voorstellen Mitchell

Bericht door De achterbank »

:welcome:
Gebruikersavatar
jaapio
Zere vingers van het typen..
Berichten: 869
Lid geworden op: 26 apr 2013, 06:53

Re: Voorstellen Mitchell

Bericht door jaapio »

:welcome:
Plaats reactie