hoes of laken?

Alles over de MR2 in het algemeen. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de MR2.

Moderator: Pieten

Plaats reactie
baka
Knop gevonden hoor !
Berichten: 0
Lid geworden op: 14 jul 2016, 09:39

hoes of laken?

Bericht door baka »

hoi allen,

mijn mr2 staat onder de carpoort en met dat warme motordek is het een perfecte kattenbench voor de buurtkatten. die lopen dus continu met hun zandpootjes en nagels over de lak. nou wil ik een laken over de auto gooien maar ik weet niet precies waar ik dat moet zoeken.

ik wil geen hoes die je met touwtjes of elastiek vast moet zetten, want het is mijn daily drive en ik ben ook oproepbaar voor de reddingsdienst, dus ik wil zo een laken er in 1 ruk op en af kunnen gooien.

een beetje zoals de onthulling van een nieuwe auto zegmaar. ik heb een dekbed hoes geprobeerd maar die is bij lange na niet groot genoeg natuurlijk.
VincentM
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 214
Lid geworden op: 05 jan 2014, 15:52

Re: hoes of laken?

Bericht door VincentM »

Laken er in 1 keer afrukken en carport gaat niet samen vrees ik :-/ beetje wind en weg is het laken.
Zijn veel hoezen beschikbaar en kosten 30-40 euro, maar deze zijn met elastiek en ook niet geschikt voor buiten. Als je de auto niet gewassen hebt gaan deze schuren en krijg je alsnog krassen.

Dan moet je al een hoes gaan zoeken met vilt/stof langs de binnenzijde.
Gebruikersavatar
jaapio
Zere vingers van het typen..
Berichten: 869
Lid geworden op: 26 apr 2013, 06:53

Re: hoes of laken?

Bericht door jaapio »

Rolluiken rondom maken :adhd:
baka
Knop gevonden hoor !
Berichten: 0
Lid geworden op: 14 jul 2016, 09:39

Re: hoes of laken?

Bericht door baka »

VincentM schreef:Laken er in 1 keer afrukken en carport gaat niet samen vrees ik :-/ beetje wind en weg is het laken.
Zijn veel hoezen beschikbaar en kosten 30-40 euro, maar deze zijn met elastiek en ook niet geschikt voor buiten. Als je de auto niet gewassen hebt gaan deze schuren en krijg je alsnog krassen.

Dan moet je al een hoes gaan zoeken met vilt/stof langs de binnenzijde.

hier had ik nog niet eens aan gedacht, goede tip. ik zoek wel een hoes van zuiver zijde ;D
Plaats reactie