Ik heb de mr2 alweer bijna 2 jaar in mijn bezit en ik kocht hem met een kapotte motor. Na deze vervangen te hebben heb ik er een jaar in gereden zonder er echt veel aan te doen.
Na een jaar rijden heb ik hem geschorst om het nodige aan teversleutelen.
De wiel kasten waren nog al rot dus het werd hoog tijd dat hij naar de spuiter ging. Waar hij nu nog steeds staat en als het goed is heb ik heb over 3 weken terug. En kunnen we weer beginnen met opbouwen.
Ondertussen ben ik met de motor bezig (deze licht er uit) om hem te reviseren en toch wat sneller te maken. De bak is nu voledig gereviseerd en nu is de motor aan de beurt.
Ik heb een licht getunde kop liggen en een set nokkenassen die bij kentcams geslepen zijn. Verder zullen bij het blok alle pakkingen, zuigerveren en lagerschalen vernieuwd worden.
Er is een 4.5kg cusco vliegwiel onderweg deze zal gemanteerd worden met een nieuw koppeling en een 3sgte drukgroep.
Er liggen nog genoeg nieuwe onderdelen tewachten om gemonteerd te worden even een kleine greep uit wat ik heb liggen:
-Cusco schroefset
-Apexi rsm
-TRD ophang rubbers
-TRD swaybar
-TRD termosthaat
-motorsteun rubbers
-goodrige remleidingen
-HKS nokkenas poelies
-fujitsubo spruitstuk
-sebering demper
-en nog wel wat spullen
even een paar foto's dan. (ze zijn niet allemaal even goed zommige zijn met mijn tel gemaakt)
![Afbeelding](http://i29.tinypic.com/osygy0.jpg)
![Afbeelding](http://i29.tinypic.com/2yuc4t5.jpg)
![Afbeelding](http://i32.tinypic.com/29416ok.jpg)
![Afbeelding](http://i32.tinypic.com/34s1ctw.jpg)
![Afbeelding](http://i31.tinypic.com/r0y3yv.jpg)
![Afbeelding](http://i28.tinypic.com/2qvdrmp.jpg)