en aangezien dat over een weekje of 2 is, is dat probleem ook verholpenfrankie-turbo schreef: @dennis : keer nieuwe bakolie kan nooit kwaad.. als je gaat swappen gaat de olie er toch af..
Dennis z'n SW20
Moderator: Pieten
- Mr2-wouter
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 2824
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 21:22
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
- frankie-turbo
- Berichten: 3534
- Lid geworden op: 25 mar 2007, 17:45
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
- frankie-turbo
- Berichten: 3534
- Lid geworden op: 25 mar 2007, 17:45
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
- frankie-turbo
- Berichten: 3534
- Lid geworden op: 25 mar 2007, 17:45
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
- frankie-turbo
- Berichten: 3534
- Lid geworden op: 25 mar 2007, 17:45
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
berk tech downpipe scheurt niet.. omdat deze een flex stuk heeft..
voor de rest scheuren vrijwel alle andere downpipen op den duur, en dat heeft niets te maken met de turbo zelf.. maar door het rood-heet worden van de downpipe en het gewicht van de uitlaat die eraan hangt in combinatie met doogaans versleten motorsteunen (blok beweegt veel) dus dan wordt er continu aan de downpipe getrokken terwijl deze rood-heet is.. dat kan natuurlijk nooit goed gaan.. bij berk tech zijn ze zo slim geweest er een flex stuk tussen te zetten, en sindsdien doen meerdere fabriekanten een flex stuk toepassen
maar voor de rest heeft het niets te maken met extra vermogen of druk of what so ever.. is gewoon een snuggere jap geweest die het leuk vond een extra tap-eind in de turbo te zetten.. als in "type wijziging"
voor de rest scheuren vrijwel alle andere downpipen op den duur, en dat heeft niets te maken met de turbo zelf.. maar door het rood-heet worden van de downpipe en het gewicht van de uitlaat die eraan hangt in combinatie met doogaans versleten motorsteunen (blok beweegt veel) dus dan wordt er continu aan de downpipe getrokken terwijl deze rood-heet is.. dat kan natuurlijk nooit goed gaan.. bij berk tech zijn ze zo slim geweest er een flex stuk tussen te zetten, en sindsdien doen meerdere fabriekanten een flex stuk toepassen
maar voor de rest heeft het niets te maken met extra vermogen of druk of what so ever.. is gewoon een snuggere jap geweest die het leuk vond een extra tap-eind in de turbo te zetten.. als in "type wijziging"
- Apple Martini
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 157
- Lid geworden op: 21 aug 2007, 17:50
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
Heb je hier wat aan? http://www.apexi-usa.com/content/pdf6139.pdf
- frankie-turbo
- Berichten: 3534
- Lid geworden op: 25 mar 2007, 17:45
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
die stekker zit erbij.. het deel wat ik verlengd heb moet je aansluiten op de ecu. verder is er geen kabel, het andere eind van de stekker prik je onderin de rsm.. de rsm pakt zijn voeding direct van de ecu.. en kan alles via 2 signaal draden.. RPM en Snelheid. in combinatie met de G-sensor kun je alle metingen uitvoeren
de g-sensor moet je gewoon direct in de RSM pluggen
de g-sensor moet je gewoon direct in de RSM pluggen
-
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 510
- Lid geworden op: 08 jan 2008, 00:50
- Type MR2: AW11
Uploaded with ImageShack.us
en weer wat spulletjes binnen.
Kunnen we eindelijk verder aan de Gen3 swap:dux-blij_thumb-up: