Diverse onderdelen AW11

Verkoop van onderdelen van de EIGEN AW11 (1e generatie MR2). Alleen AW11 gerelateerd! FOTO PLUS PRIJS VERPLICHT!!!!

Moderator: Pieten

RowanMR2
Zere vingers van het typen..
Berichten: 621
Lid geworden op: 29 dec 2006, 20:31

Diverse onderdelen AW11

Bericht door RowanMR2 »

Te koop voor AW11, diverse onderdelen. Ben de schuur aan het opruimen en wat ik hiervan niet verkoop gaat naar de sloop!

- StyleAuto achterbumper: Zit veel werk aan. Mijn advies is om deze te gebruiken als je hem aan de auto vastplamuurt/polyestert en dus geen naden over wilt houden.
Prijs: Tegen elk aannemelijk bod.

- StyleAuto voorspoiler: Ook beschikbaar, zit nu nog op de auto. Mist 1 hoekje bij de wielrand verder in goede staat.
Prijs: 175
Foto's hiervan staan in post #9

- Plastic beschermkap voor kofferruimte vóór: Deze komt achter het reservewiel. Tevens: 1 Sunroof versie te koop, deze past onder de gekromde veerpootbrug die op de sunroof-versies vanaf 1987 geleverd werden.
Prijs: TEAB

- Zonnedakje: Goede staat, kleur donkergetint.
Prijs: €20

- USA achterlichten: 87+ SC achterlicht links, plastic rand aan zijkant gescheurd. Tevens normaal 85-86 achterlicht links te koop.
Prijs: €10 voor SC, €5 voor normaal

- USA zwarte plastic plaat voor tussen de achterlichten:
Prijs: €5 per stuk

- Motorkap zilvergrijs: Zeer goede staat
Prijs: €40

- Origineel derde remlicht voor onder de achterspoiler:
Prijs: €5

- Setje spatlappen voorzijde:
Prijs: €15

- Uitlaatspruitstuk zonder EGR, ooit gescheurd en weer dichtgelast
Prijs: €30

- Originele driehoeksvelgen, 7 stuks waarvan 4 met APK-goede banden.
Prijs: TEAB

- Foam binnenzijde achterbumper: Goede staat.
Prijs: €20

- Roostertje inlaatventilator motorruimte, kleur zilvergrijs.
Prijs: €10

- (Verkocht) Originele '87+ voorspoiler: Scheurtje in beide delen, het metalen plaatwerk waar het aan vast zit heb ik er niet bij.
Prijs: €10
Foto's hiervan staan in post #9

- Setje '85-'86 stoelen, kleur wit
Prijs: €30
Foto's hiervan staan in post #9


Verder te koop, prijs: TEAB
- Setje 6 spaaks 15"x7 stalen wielen, merk onbekend.
- Middenconsole, leer gescheurd.
- Originele veren 1985.
- 1 Gele Koni met verstelbare demping voorzijde 85-86.
- Zwarte kap om de radio en kachelbediening, incl sensor voor climate-control ('85 USA)
- Zwarte kap onder stuurkolom, incl knop voor elektrische buitenspiegels
- Setje schakelkabels


Bij interesse laat het hier weten, of stuur een PM of e-mail. Prijzen zijn exclusief verzendkosten. Beter bod? Hier sta ik voor open. Voor meer foto's, laat het even weten. Iets anders nodig? Heb nog veel meer in de schuur liggen..


De foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Om welk type MR2 gaat het bij deze verkoop?: AW11 (1.6)

Indien van toepassing, wat is het bouwjaar?: 1985-1989

Wat is de prijs van het aangebodene?: teab

Hoe is de staat van het aangebodene?: Nieuwstaat

Indien van toepassing, wat is de km-stand van de MR2?: nvt
Xhermes
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3347
Lid geworden op: 28 dec 2006, 00:53
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Xhermes »

Hey Rowan,

Dat uitlaatspruitstuk, is die heel? Oftewel goed gelast :)
Midship Runabout Blog
Website:http://mymr2.nl/
RowanMR2
Zere vingers van het typen..
Berichten: 621
Lid geworden op: 29 dec 2006, 20:31

Bericht door RowanMR2 »

Ja uitlaatspruitstuk is lekvrij. Er missen wel 2 tapeindjes aan de onderkant. Hitteschild bovenkant heb ik er ook nog bij eventueel.
Roland

Bericht door Roland »

Hee Rowan, je hebt zeker wel wat interessant spul.
Het komt me niet echt uit qua tijd enzo, ben nu aan het afstuderen.

Maar ik vind het StyleAuto spul wel interessant. Ik was niet van plan het aan de auto vast te plamuren, dus zal het enigzins gefixt moeten worden (niet door mij).
Ik weet niet hoe erg dat missende hoekje is, dat ie nog 175 euro moet opbrengen. Maar misschien kan daar nog wel een foto van komen.
Staat dat StyleAuto spul een beetje met standaard sideskirts denk je? (niet dat ik die heb overigens)
Heb je dan ook de mistlichten die in die voorbumper passen?

Verder vind ik het zonnedakje wel handig (mijne is iets groots uit een boom opgevallen, klein sterretje :( ) en ook de kap waardoor ik de balk kan gebruiken die ik al heb liggen. De veerpootbrug die daarvoor bedoelt is.

Misschien ook wel die veren, omdat voor bij mij verlaagd is. Als ik dan die bodykit ga doen wil ik dat al helemaal niet meer.

En dat achterlicht voor onder de spoiler, hoe zit dat? Ik heb namelijk een drie potige spoiler, daar is ie niet voor gok ik?
Gebruikersavatar
bond
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2202
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:39
Type MR2: AW11

Bericht door bond »

En dat achterlicht voor onder de spoiler, hoe zit dat? Ik heb namelijk een drie potige spoiler, daar is ie niet voor gok ik?

Roland dat derde rem licht past daar wel onder. Ik zal van de week effe een fototje maken.
RowanMR2
Zere vingers van het typen..
Berichten: 621
Lid geworden op: 29 dec 2006, 20:31

Bericht door RowanMR2 »

Roland succes met je afstuderen! En wat voor veren heb je er nu onder?

Het derde remlicht is juist voor die spoiler, op de foto zie je een "gat" in het middenstuk, daar komt het pootje van je spoiler in. Even een gaatje boren daarin en dan kun je daar het draadje doorheen sturen.

StyleAuto voorspoiler zal ik morgen even een foto van maken van welk hoekje mist. De mistlampen heb ik er niet bij, die kosten €60 bij StyleAuto zelf, een nieuwe voorspoiler kost daar €300. Verder is de voorspoiler goed, moet alleen in de juiste kleur gespoten worden en ik was hier zelf te lui voor/geen geld voor. Heb nog geen AW11 met StyleAuto bumpers en standaard skirts gezien dus kan je niet vertellen hoe dat oogt. Bond heeft ook al een bod op de SA achterbumper gedaan trouwens.


Tevens heb ik ook nog een '87+ voorspoilertje (wit) liggen, wel zijn hiervan beide kanten gescheurd. Hier heb ik niet de metalen delen van. Mag weg voor €10. Foto's hiervan staan in post #9

Groeten Rowan
Gebruikersavatar
Metal_Carnage
Zere vingers van het typen..
Berichten: 732
Lid geworden op: 08 jul 2008, 15:30
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Metal_Carnage »

Haha Rowan moet je dan eindelijk die schuur opruimen van je moeder :D
Roland

Bericht door Roland »

Goh dat StyleAuto spul wordt dus nog gemaakt. Grappig.
Het was wel leuk geweest om met dat spul van jou de auto op te knappen, maar ik denk dat ik het wel gewoon standaard doe. Gaat al een redelijke operatie zijn denk ik. (dat las en spuitwerk)

Ik ben nog wel geïnteresseerd in het zonnedakje en die kap die voor die rare veerpootbrug geschikt is. Ook wel dat 3e remlicht (nu snap ik hoe die zit), maar ik weet niet of ik dat wel mooi vind.
RowanMR2
Zere vingers van het typen..
Berichten: 621
Lid geworden op: 29 dec 2006, 20:31

Bericht door RowanMR2 »

Foto's van de voorspoiler, zoals ik al zei deze moet nog gespoten worden.
Het missende hoekje:

Afbeelding


Zoals het hoekje hoort:

Afbeelding


De voorspoiler:

Afbeelding



Foto's '87+ voorspoiler, bij 1 hiervan is de barst weggeplamuurd met glasvezel aan de binnenzijde:

Afbeelding


Het kleine barstje in het andere deel:

Afbeelding


Tevens te koop:

- Setje stoelen, kleur wit. Alle verstelbare functies werken naar behoren. Deze hebben niet in de schuur gestaan maar gewoon binnen.
Prijs: €30

Afbeelding
Roland

Bericht door Roland »

Is er geen nettere manier om zoiets te bevestigen? Die voorbumper?

Maar goed, wil bond die ook niet hebben, aangezien ie die achterbumper al neemt?
Gebruikersavatar
bond
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2202
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:39
Type MR2: AW11

Bericht door bond »

Hier de foto met remlicht in spolier.
Dus kijk maar of je het mooi vindt

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
bond
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2202
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:39
Type MR2: AW11

Bericht door bond »

Maar goed, wil bond die ook niet hebben, aangezien ie die achterbumper al neemt?

Nee Roland ik ga alleen even voor de achter bumper.
RowanMR2
Zere vingers van het typen..
Berichten: 621
Lid geworden op: 29 dec 2006, 20:31

Bericht door RowanMR2 »

Roland schreef:Is er geen nettere manier om zoiets te bevestigen? Die voorbumper?

Maar goed, wil bond die ook niet hebben, aangezien ie die achterbumper al neemt?

- Ja aan de binnenzijde van de wielkast kun je hem ook bevestigen. De gaatjes aan de zijkant zaten er al in toen ik de voorspoiler overnam van de vorige eigenaar, dus toen dacht ik ach waarom ook niet. Kwestie van plamuur en het is netjes. De rest van de spoiler zit vast met de strip aan de onderkant van de bumper, daar kun je hem zo tussen schuiven en aandraaien.

- Ik weet niet of bond geïnteresseerd is in de voorspoiler, bond ben je niet geïnteresseerd in de voorspoiler?
[edit] Nee bond is niet geïnteresseerd in de voorspoiler [/edit]


Groeten Rowan

PS bond, je hebt PM
Gebruikersavatar
Leliev
Zere vingers van het typen..
Berichten: 4462
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:56
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Leliev »

Ik ben echter wel geinteresseerd in de voorspoiler.
De bevestiging hiervan, heb je daar delen van de originele spoiler voor nodig? Of hoe zit dat?
Afbeelding
El Butre schreef:Paul zegt niet vaak wat nuttigs, maar zijn avatar klopt nog steeds....
mr2PUNTfreak schreef:Paul jij snapt het tenminste!:dux-blij_thumb-up:
RowanMR2
Zere vingers van het typen..
Berichten: 621
Lid geworden op: 29 dec 2006, 20:31

Bericht door RowanMR2 »

Leliev schreef:Ik ben echter wel geinteresseerd in de voorspoiler.
De bevestiging hiervan, heb je daar delen van de originele spoiler voor nodig? Of hoe zit dat?

Welke, de StyleAuto of de originele '87+?

- De StyleAuto is heel makkelijk, je hangt hem op aan de strip aan de onderkant van de voorbumper en de boutjes draai je aan. Vervolgens zet je hem in de spatbordrand vast of aan de zijkant zoals ik heb gedaan.

- De '87+ voorspoiler zet je vast aan een '87+ keienvanger die ik er niet bij heb. Ook komen deze delen vast met een gat door het voorscherm en in de spatbordrand. Verder moet je hem in het midden ondersteunen, hiervoor kun je bij de bouwmarkt een aluminium stripje kopen. Meer info hierover vind je op het 1.6 forum: showthread.php?t=6688
Gebruikersavatar
Leliev
Zere vingers van het typen..
Berichten: 4462
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:56
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Leliev »

Heb het over de styleauto. Ik moet die strip er dus af halen, bumper erop zetten en dan strip terugzetten?

En hoe veel lager is diespoiler dan de originele?
Afbeelding
El Butre schreef:Paul zegt niet vaak wat nuttigs, maar zijn avatar klopt nog steeds....
mr2PUNTfreak schreef:Paul jij snapt het tenminste!:dux-blij_thumb-up:
Gebruikersavatar
bond
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2202
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:39
Type MR2: AW11

Bericht door bond »

Ik heb hier een voorbeeld.

Afbeelding
RowanMR2
Zere vingers van het typen..
Berichten: 621
Lid geworden op: 29 dec 2006, 20:31

Bericht door RowanMR2 »

De strip hoeft er niet in zijn geheel af. De boutjes in de hoeken moeten eruit, en de boutjes ernaast moeten alleen los (of andersom). Hierdoor komt er ruimte tussen de strip en de bumper en kun je zo de spoiler erop schuiven. Daarna draai je de boutjes weer vast en voíla!

Ik weet niet precies hoeveel lager de spoiler is, volgens mij valt het wel mee het grootste verschil is dat hij verder naar voren uitsteekt.
Gebruikersavatar
Leliev
Zere vingers van het typen..
Berichten: 4462
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:56
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Leliev »

Oke. Ik ga even bekijken of ik m echt wil en hoe de financien er voor staan.
Als je m eerder aan iemand kwijt kan, so be it.

Gr. Paul
Afbeelding
El Butre schreef:Paul zegt niet vaak wat nuttigs, maar zijn avatar klopt nog steeds....
mr2PUNTfreak schreef:Paul jij snapt het tenminste!:dux-blij_thumb-up:
Gebruikersavatar
bond
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2202
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:39
Type MR2: AW11

Bericht door bond »

Rowan heb je mijn e-mail ontvangen
Plaats reactie