Speed 2010

Wil je wat organiseren en vraag je je af of een ander het ook leuk vindt ? Hier kun je er naar informeren....

Moderator: Pieten

Gebruikersavatar
barra
Zere vingers van het typen..
Berichten: 744
Lid geworden op: 13 feb 2007, 22:05
Type MR2: AW11
Contacteer:

Speed 2010

Bericht door barra »

Om even het forum een beetje overzichtelijk te houden open ik een nieuw topic voor speed 2010 hier kun je van alles kwijt en of je intresse hebt of je komt en welke dag?

Ideetjes voor opbouw van een stand ook zijn ideetjes welkom ..Ik heb al wel enkele ideetjes ;)

Net wat hans zegt 2010 is keer topjaar in rosmalen maken door met meerdere mr2's te staan ipv niks of maar 1 mr2 ;)

hierbij het lijstje :



intresse:
1. Barra
2. Speeddevil
3. Tweakmaster
4. Krijger

Welke dag/dagen?

Zaterdag: 8 mei
1. Barra
2. SpeedDevil


Zondag: 9 mei
1. Barra
2. Krijger ?
3. SpeedDevil
frankie-turbo schreef:barra loopt al lang mee hier.die zegt alleen wat als het ook ergens op slaat.
Afbeelding
Gebruikersavatar
BST
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3813
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:30
Type MR2: SW20/21/22

Bericht door BST »

Ik vind nog steeds dat als we moeten betalen we niet moeten gaan ;D
Meus MR2 eram prothoplastus crocus unus per a niger tectum in rus ruris

Afbeelding

duderstadthulppiet / loederdaghulppiet
Gebruikersavatar
tweakmaster
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2186
Lid geworden op: 16 jul 2007, 20:55
Type MR2: AW11

Bericht door tweakmaster »

cheapass ;)

Ik kan denk ik zaterdag en zondag.. met een slag om de arm.. weet niet hoe en wat tegen die tijd mbt mijn dochter.. als ik haar dat weekend heb dan kan het denk ik niet doorgaan voor mij...
Surferdude schreef:Je hebt toch wel een beetje gelijk Tweaky
Afbeelding
Gebruikersavatar
Leliev
Zere vingers van het typen..
Berichten: 4462
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:56
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Leliev »

Betalen?
Kost dat dan?

Anders ben ik ook wel een geinteresseerde..
Afbeelding
El Butre schreef:Paul zegt niet vaak wat nuttigs, maar zijn avatar klopt nog steeds....
mr2PUNTfreak schreef:Paul jij snapt het tenminste!:dux-blij_thumb-up:
Gebruikersavatar
BST
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3813
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:30
Type MR2: SW20/21/22

Bericht door BST »

tweakmaster schreef:cheapass ;)

Ik kan denk ik zaterdag en zondag.. met een slag om de arm.. weet niet hoe en wat tegen die tijd mbt mijn dochter.. als ik haar dat weekend heb dan kan het denk ik niet doorgaan voor mij...
Het gaat me in dit geval echt niet om het geld. Het gaat me om het principe dat de organisatie van het evenement het niet eens zou kunnen organiseren zonder de mensen die hun auto's daar neerzetten, je 'helpt' daarbij door te komen en vervolgens wordt er ineens (het was tot dit jaar altijd zonder kosten om er te staan met de auto's) geld voor gevraagd. In mijn ogen zijn de organisatoren juist degenen die voor de titel cheapass in aanmerking komen. Of nog eerder: inhalige, opportunistische schrapers..
Meus MR2 eram prothoplastus crocus unus per a niger tectum in rus ruris

Afbeelding

duderstadthulppiet / loederdaghulppiet
Gebruikersavatar
tweakmaster
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2186
Lid geworden op: 16 jul 2007, 20:55
Type MR2: AW11

Bericht door tweakmaster »

maar daarintegen denk ik dat die kerel met die dyno er ook niet voor droog brood staat.. net zogoed als de sprinten ed.. weet niet of daarvoor betaald moest worden.. maar de huur daarvan is ook best duur..
Surferdude schreef:Je hebt toch wel een beetje gelijk Tweaky
Afbeelding
Gebruikersavatar
barra
Zere vingers van het typen..
Berichten: 744
Lid geworden op: 13 feb 2007, 22:05
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door barra »

Nou even mijn mening erover het betalen je betaald als clublid zijnde 15 euro voor zaterdag en de zondag ....

Kleinere meetings/evenemente moet je ook gewoon betalen dat is iets van 5 euro voor een dag dus jah tegenwoordig meot je voor alles betalen.

Maar doe deze discussie even in speed 2009 reacties aub


Groeten Barra
frankie-turbo schreef:barra loopt al lang mee hier.die zegt alleen wat als het ook ergens op slaat.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Surferdude
Berichten: 7723
Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Surferdude »

tegenwoordig meot je voor alles betalen.
Behalve deze club dus!! :dux-blij_thumb-up:
[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]
Gebruikersavatar
mr2PUNTfreak
Berichten: 5387
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:37
Type MR2: AW11

Bericht door mr2PUNTfreak »

Volgens mij moest je op JAF ook gewoon entree betalen, dus zo gek is dat niet.
Afbeelding
Gebruikersavatar
barra
Zere vingers van het typen..
Berichten: 744
Lid geworden op: 13 feb 2007, 22:05
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door barra »

mr2PUNTfreak schreef:Volgens mij moest je op JAF ook gewoon entree betalen, dus zo gek is dat niet.

JCS
ITT
ITF
Automaxx moet je allemaal betalen om te staan.. ik meen full speed zwolle toen ook al ?
frankie-turbo schreef:barra loopt al lang mee hier.die zegt alleen wat als het ook ergens op slaat.
Afbeelding
Gebruikersavatar
mrgeel
Berichten: 2511
Lid geworden op: 22 dec 2006, 22:39

Bericht door mrgeel »

Helemaal mee eens!!!

Tegenwoordig moet je bijna overal betalen om binnen te komen.
Zo.n evenement kost uiteraard geld en dat zal toch ergens vandaan moeten komen, en als er niet voldoende bezoekers komen dan zal het toch ergens anders vandaan moeten komen.

De laatste jaren begon het er ook eigenlijk wel op te lijken dat er meer deelnemers kwamen dan bezoekers en dit was dan ook wel te zien aan het wagenpark wat binnen de hekken stond, dus ook steeds minder intressant voor de bezoekers die echt niet komen om naar gewone auto,s te komen kijken dan kun je beter een zaterdagje op het parkeerterrein van de Ikea gaan zitten!!!

Tevens denk ik persoonlijk dat gratis entree niet de drijfveer zou moeten zijn om naar zo,n meeting toe te gaan, ja gaat omdat je het leuk vind of omdat je intresse hebt in mooie cq. getunde auto,s met alles daar omtrend.

Maar laten we nu dan niet verder gaan over wel of geen intree maar geef je op of doe het niet.

Probeer er wat leuks of moois van te maken en laat ook eens zien dat de Wild-Bunch ook in staat is om met een mooie intressante stand voor de dag te komen of moeten we hiervoor ons aanmelden bij de andere MR2club???
Dit laat je toch niet op je zitten!!!
Kom met leuke ideeen richting Barra en maak er wat leuks van!!!

@Barra,

Als het zover is en er is intresse, neem dan eens contact op met de evenementenpiet en overleg eens met hem wat er voor een mogelijkheden er allemaal zijn betreft bv. promotie enz.

Groetjes en veel succes, MRGEEL8)
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

barra schreef:JCS
ITT

Even specificeren:

JCS: kosten: bekers, aandenkens, bijdrage goede doel, infosets, toerrit, bedankjes, algemene benodigdheden, etc.

ITT: consumpties (2), huur toiletten, infosets, aandenkens, bekers, bedankjes, toerrit, etc.

In België betaald je voor een clubmeeting zomaar 8 euro waar je niets voor krijgt (hooguit vallen daar bekers onder). Om een voorbeeld te geven. Zo zie je gelijk de reden waarom daar weinig Ollanders verschijnen.
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
Gebruikersavatar
Kimr2tje
Zere vingers van het typen..
Berichten: 844
Lid geworden op: 06 mei 2007, 20:36
Type MR2: AW11

Bericht door Kimr2tje »

over de specificatie:
Speed: toilet gratis, meedoen aan wedstrijd(top zoveel) gratis, vermogenbank gratis, sprints gratis, enz...
dus voor wie wil is er genoeg te doen voor de bij de prijs inbegrepen.

over Belgie: wij zijn al wel enkele keren geweest, en meerdere hollanders getroffen. het zijn vaak de noordelijkere die niet gaan, omdat het zover rijden is.. de reden waarom wij ook nog niet eerder naar TT Assen geweest zijn.
niet om de entree, maar de afstand dus.

Uiteindelijk gaat het toch om de gezelligheid!



@Hanz; Bedankt voor de aanmoediging! Wij zijn zeker van plan er iets moois van te maken, maar dan zal de animo wel naar vanant moeten zijn. Voor 2 man een grote tent enz is een beetje overdreven lijkt mij;)
Afbeelding
MarcoTwo schreef:Oei, als Kim dit zegt, kun je het in je 'zak' steken.:lach:
Gebruikersavatar
masterpivo
Zere vingers van het typen..
Berichten: 633
Lid geworden op: 31 jan 2007, 22:52
Type MR2: AW11

Bericht door masterpivo »

Het ligt natuurlijk nog ff in de toekomst, maar als het zover is zal ik er zeker bij zijn! Vond het al erg genoeg dat ik het dit jaar heb moeten missen...
Helaas kan ik dan wel niet zorgen voor versterking op de clubstand, maar ik zal zeker langs lopen ;)
Gebruikersavatar
Kimr2tje
Zere vingers van het typen..
Berichten: 844
Lid geworden op: 06 mei 2007, 20:36
Type MR2: AW11

Bericht door Kimr2tje »

masterpivo schreef:Het ligt natuurlijk nog ff in de toekomst, maar als het zover is zal ik er zeker bij zijn! Vond het al erg genoeg dat ik het dit jaar heb moeten missen...
Helaas kan ik dan wel niet zorgen voor versterking op de clubstand, maar ik zal zeker langs lopen ;)

hoezo kan je niet voor versterking op de clubstand zorgen dan?
en eerste weekend in mei he! zet maar vast in de agenda;)
Afbeelding
MarcoTwo schreef:Oei, als Kim dit zegt, kun je het in je 'zak' steken.:lach:
Gebruikersavatar
masterpivo
Zere vingers van het typen..
Berichten: 633
Lid geworden op: 31 jan 2007, 22:52
Type MR2: AW11

Bericht door masterpivo »

kimr2tje schreef:hoezo kan je niet voor versterking op de clubstand zorgen dan?
en eerste weekend in mei he! zet maar vast in de agenda;)
Ik zal dan bij 'mijn' andere club staan ;)
En zo ver reikt mijn agenda nog niet :P
Gebruikersavatar
barra
Zere vingers van het typen..
Berichten: 744
Lid geworden op: 13 feb 2007, 22:05
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door barra »

Nou bij deze heb ik de datum ervoor .

8+9 mei 2010 dit is het 2e weekend van mei
frankie-turbo schreef:barra loopt al lang mee hier.die zegt alleen wat als het ook ergens op slaat.
Afbeelding
Gebruikersavatar
krijger
Berichten: 3000
Lid geworden op: 01 mar 2007, 14:54
Contacteer:

Bericht door krijger »

Voor 9 mei zal ik morgen even kijken. Ik wil er zeker wel weer eens heen.:dux-blij_thumb-up:
Gebruikersavatar
SpeedDevil
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1711
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:20
Type MR2: AW11

Bericht door SpeedDevil »

heb dan een lang weekend dus sta er 2 dagen.dit jaar dus bij de wild bunch zoals afgesproken.maar ga wel af en toe even naar de caravan :P
Dokter Rob schreef:Is er dan niemand die hier on-topic kan blijven...
Afbeelding
Gebruikersavatar
Kimr2tje
Zere vingers van het typen..
Berichten: 844
Lid geworden op: 06 mei 2007, 20:36
Type MR2: AW11

Bericht door Kimr2tje »

@Barra: is er dit jaar iets gevallen over kosten? of kunnen we die discussie als ongelezen beschouwen? :P

@Hanz: Kom jij ook dan dit jaar 1 of 2 dagen? dan hebben we zeker wat bekijks ;)


Ik hoop dat de volgende opmerking niet afschrikt, maar aantrekt:
Ik ben er ook bij!! :P
Afbeelding
MarcoTwo schreef:Oei, als Kim dit zegt, kun je het in je 'zak' steken.:lach:
Gesloten