Joshma`s Projectje.....

Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...

Moderator: Pieten

jeroencharite
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 419
Lid geworden op: 14 apr 2010, 15:28
Type MR2: AW11

Bericht door jeroencharite »

gefeliciteerd. Ben zeer benieuwd naar het eindresultaat :D
Gebruikersavatar
Ricardos
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1930
Lid geworden op: 22 jan 2010, 19:54
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Ricardos »

:D
Afbeelding
Gebruikersavatar
hydraMR2
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 313
Lid geworden op: 08 jan 2007, 18:22
Type MR2: AW11

Bericht door hydraMR2 »

jeroencharite schreef:gefeliciteerd. Ben zeer benieuwd naar het eindresultaat :D
Dit is nog een begin resultaat, ging er nu om dat er netjes 6 cilinder op het kenteken staat... Deze motor gaat er nu weer uit en dan gaat de echte V6 erin 8) :eten: Degene die ze denk ik niet goedkeuren...;D
Almost done building the NEW one............@Buurman;)
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

hydraMR2 schreef:Vandaag de auto naar de RDW gebracht om te laten keuren en is goedgekeurd.

Dus vanaf nu is het een officiële 6 cilinder en kan het echte werk gaan beginnen! ;D ;D ;D

;D ;D ;D 1.500 kg op kenteken?
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
Gebruikersavatar
johnwoo
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1025
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:00
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door johnwoo »

hydraMR2 schreef:Vandaag de auto naar de RDW gebracht om te laten keuren en is goedgekeurd.

Dus vanaf nu is het een officiële 6 cilinder en kan het echte werk gaan beginnen! ;D ;D ;D
Cool, gefeli :D
AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
maurizio046
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 202
Lid geworden op: 29 jul 2011, 21:55

Bericht door maurizio046 »

Vers blokje ik hou het hier in de gaten :D
Gebruikersavatar
hydraMR2
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 313
Lid geworden op: 08 jan 2007, 18:22
Type MR2: AW11

Bericht door hydraMR2 »

MarcoTwo schreef:;D ;D ;D 1.500 kg op kenteken?
Nog geen idee, dinsdag krijg ik het nieuwe kenteken op gestuurd, maar als hij 1500kg is dan moet ik maar een ietsje pietsje grotere turbo monteren ;D ;D ;D
Almost done building the NEW one............@Buurman;)
Gebruikersavatar
Sherwin
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1973
Lid geworden op: 26 mei 2010, 15:58
Type MR2: AW11

Bericht door Sherwin »

Nice! Nu ook legaal dus! Gefeliciteerd en succes!
Ex: 2ZZ-GE Powered MR2 Spyder, Civic EG4
Now: Nissan 200SX S13 & Celica GTi '89
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

hydraMR2 schreef:Nog geen idee, dinsdag krijg ik het nieuwe kenteken op gestuurd, maar als hij 1500kg is dan moet ik maar een ietsje pietsje grotere turbo monteren ;D ;D ;D

Heeft hij het niet gelijk gezegd?

Bij mij kwam hij met 1.220 kg aan en (misschien door mijn reactie van 'zoveel?') veranderde het in rijklaargewicht en het leeggewicht in 1.120 kg.;D

Die 'zoveel' sloeg bij mij eigenlijk op de 20 kg meer dan die van Gidon.::)

Of drie turbo's en 3 compressors, heeft niemand.:dux-blij_thumb-up: :lach:
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
Gebruikersavatar
MMaddict
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1867
Lid geworden op: 16 apr 2011, 11:48
Type MR2: AW11

Bericht door MMaddict »

Lol @ Marco. Als 3 compressors zou passen zie ik Joshma er nog voor aan om het te doen ook. :P

Maar ik denk dat Joshma's mr2 met die kooi, remmen en wielen wel eens in de buurt van de 1400kg kan gaan komen.
Don't shoot the messenger!
Gebruikersavatar
brain1
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 132
Lid geworden op: 01 feb 2007, 21:53
Type MR2: AW11

Bericht door brain1 »

Zijn deuren en nog wat zaken zijn niets voor niets van polyester, maar ben ook wel benieuwd knul wat ie weegt.
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Hebben ze trouwens ook gelijk een kleuraanpassing gedaan?

Is dat ook weer geregeld (scheelt weer gezeur onderweg daarover).;)

Kleur(en)https://ovi.rdw.nl/Uitleg.aspx?item=KleurROOD
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
Gebruikersavatar
hydraMR2
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 313
Lid geworden op: 08 jan 2007, 18:22
Type MR2: AW11

Bericht door hydraMR2 »

Kenteken register is aangepast, Wit, 6 cilinder 3.0L en 1290KG zwaar.....Oja en 162 kW ;D ;D
Almost done building the NEW one............@Buurman;)
Gebruikersavatar
TRD2000
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1154
Lid geworden op: 07 sep 2007, 19:46
Type MR2: AW11

Bericht door TRD2000 »

hydraMR2 schreef:Kenteken register is aangepast, Wit, 6 cilinder 3.0L en 1290KG zwaar.....Oja en 162 kW ;D ;D
Is dat geen vergissing, moet dat niet 1620KW zijn ;D
Groeten
TRD2000 (wim)
Afbeelding
Gebruikersavatar
MMaddict
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1867
Lid geworden op: 16 apr 2011, 11:48
Type MR2: AW11

Bericht door MMaddict »

TRD2000 schreef:Is dat geen vergissing, moet dat niet 1620KW zijn ;D
Groeten
TRD2000 (wim)
Hij had de retourslang van zijn BOV nog niet los....
Don't shoot the messenger!
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

hydraMR2 schreef:Kenteken register is aangepast, Wit, 6 cilinder 3.0L en 1290KG zwaar.....Oja en 162 kW ;D ;D

Valt nog niet tegen (die kilootjes dan) en die 220 pk op kenteken is alvast mooi.:lach:
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
Gebruikersavatar
Resolve
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 247
Lid geworden op: 18 jun 2010, 17:19
Type MR2: AW11

Bericht door Resolve »

Joshma heb jij iets moeten overleggen om de oorsprong en het vermogen van het blok aan te tonen? Of hoe komen ze aan het vermogen wat op je kenteken komt?

Mijn blok (3MZ-FE) is namelijk nooit in europa geleverd geweest en zal waarschijnlijk ook niet bekend zijn bij de RDW en Toyota.
Only milk and orange juice comes in 2 litres
Gebruikersavatar
MMaddict
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1867
Lid geworden op: 16 apr 2011, 11:48
Type MR2: AW11

Bericht door MMaddict »

Resolve schreef:Joshma heb jij iets moeten overleggen om de oorsprong en het vermogen van het blok aan te tonen? Of hoe komen ze aan het vermogen wat op je kenteken komt?

Mijn blok (3MZ-FE) is namelijk nooit in europa geleverd geweest en zal waarschijnlijk ook niet bekend zijn bij de RDW en Toyota.


Normaal nemen ze type goedkeuring,

Maar ergens in europa moet ie toch gebruikt zijn/ worden?

2004–2006 Toyota Camry (SE V6)
2003–2006 Lexus RX 330
2006–2009 Lexus RX 400h
2004–2006 Lexus ES330


Een van die is vast verkocht/ ingevoerd!

ff checken of die ingevoerd/ verkocht zijn geweest en dan zou het geen probleem moeten zijn.
Don't shoot the messenger!
Gebruikersavatar
Ricardos
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1930
Lid geworden op: 22 jan 2010, 19:54
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Ricardos »

Ik mocht gewoon zeggen hoeveel vermogen er op het kenteken moest komen. Ze kenden alleen de 225 pk versie en niet de 245 namelijk, het is in ieder geval goed gekomen.
Afbeelding
Plaats reactie