Shenron's 2tje
Moderator: Pieten
- Masacur
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 647
- Lid geworden op: 22 sep 2008, 12:44
- Type MR2: SW20/21/22
- Locatie: Japan
Eerst in een winkel gaan proefzitten, en dan via internet het juiste product kopenRicardos schreef:229 pond zo aan de url te zien
Ziet er wel strak uit, maar via internet een stoel kopen blijft toch vervelend, zo iets wil ik toch altijd even proefzitten.
De collectie:
1992 MR2 SW20 Targa
2002 S2000 Type-V
1991 Eunos Cosmo 20B
2017 C-HR
1974 Honda SS50
1992 MR2 SW20 Targa
2002 S2000 Type-V
1991 Eunos Cosmo 20B
2017 C-HR
1974 Honda SS50
- Sybren MR2
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 285
- Lid geworden op: 12 dec 2010, 16:29
- Type MR2: AW11
Nou bandjes zitten er nu al een week onder, wat een verschil!!
Ze rijden echt een stuk beter.
En nog aan het hobbyen geweest en heb ik bij ome hanzz een setje zzw30 stoelen geregeld.
zitten er in en ben er heel blij mee, alleen wil ik de naden opnieuw laten stikken in rood.
Zal morgen even wat pics plaatsen.
Ze rijden echt een stuk beter.
En nog aan het hobbyen geweest en heb ik bij ome hanzz een setje zzw30 stoelen geregeld.
zitten er in en ben er heel blij mee, alleen wil ik de naden opnieuw laten stikken in rood.
Zal morgen even wat pics plaatsen.
Green Goblin schreef:Ik denk dat Shennie gelijk heeft !
Nope staat iets meer achterover.Bart.O schreef:mooie zetels, kon je de rail overzetten?
staat de bestuurdersstoel hoger dan die andere?
Rails overzetten nope.
Ik Had namelijk helemaal geen rails erbij en geen frame waar de stoel op hoort vast te zitten.
Heb een oude kuipstoel die ik nog over had helemaal aan gort gesneden en het metalen gedeelte waar de zitting op vast zit helemaal over gezet met wat aanpassingen hier en daar, zo over zetten zit er zeker niet in en er moet echt heel veel aangepast worden.
Maar goed ze moeten nog iets omlaag omdat ik nog wat te hoog zit dus ik ga ze nog wat aanpassen. tijdrovende klus maar goed dan heb je wel een lekker leertje in de wagen
Green Goblin schreef:Ik denk dat Shennie gelijk heeft !
Re: Shenron's 2tje
Nou we zijn begonnen
Vorig jaar duderstadt heb ik motorschade opgelopen en de mr2 staat dus ook sinds vorig jaar stil.
nou heb ik een ander blok geregeld weer een 3sge zodat ik in iedergeval weer naar duderstadt kan dit jaar.
Ook had de mr2 wat elektrische storingen hier en daar, zoald de koplamp motor was defect, de centrale deurvergrendeling heeft het toen ik de auto kocht al nooit gedaan,
en het raam aan de bijrijders kant kon ik vanaf de bestuurders kant nooit openen.
Nou die toch stil staat ben ik daar maar mee begonnen.
ik heb er samen met een goede vriend een 2de mr2 erbij gekocht, een beetje voor de handel en voor wat onderdelen.
Nou ben ik begonnen met de koplamp motor en die ziet er zo uit
haha die is stuk.
Nou heb ik de motor van de donor mr2 afgehaald en die erin geplaatst, die zag er een stuk beter uit haha.
toen er ingezet en de koplamp werkt weer .
Daarna mezelf maar even gestort op de electro in de cabine.
eerst het binnen paneel gedemonteerd en daarna de kabelboom eruit gehaald om deze is goed te controleren.
Nou bleken er dus 4 draden te zijn gebroken precies in de knik van de deur.
Deze kabels allemaal weer aan elkaar gesoldeerd en ook de kabel een paar cm verlengt, naar mijn mening stond het er erg strak in en ben ik bang dat het weer gaat doorslijten.
nu heb ik iets meer rek in dat gedeelte van de boom dus dat is wel een prettig geweten.
Maar zelfs daarna werkte het nog niet dus ben ik het aan de andere kant gaan zoeken.
in die boom was geknipt en had ik het idee dat er wat dingen waren gedaan aan die boom en door gelust en weet ik allemaal wat.
Dat vond ik maar niks en heb de hele boom eruit gepakt en gelijk in de prullenbak geflikkerd
De boom uit de donor mr2 even buiten de deur om erin gehangen...en..............jawel hoor alles werkt weer!!!
daarna ben ik bier gaan drinken om het te vieren
2 dagen daarna was het zaterdag ..... we gaan het blok ophalen.
De Avensis verso van mijn schoonvader even geleend, daar passen wel 5 blokken in.
Blok is veilig aangekomen at paleis de B.
Hier ben ik alvast begonnen met het demonteren van wat delen om alles netjes te maken.
Ik wil echt een hele mooie en net motertje dus ben ik begonnen met het scheuren van de grove structuur van het aluminium, om daarna alles te polijsten.
Hier heb ik eerst alles schoongemaakt en ook de ACIS kleppen schoon gemaakt.
Het inlaat deel is echt een hellll om te doen vanwege de rondingen en hoekjes,, dus dat moet met het handje ..... eens en nooit meer, maar ik ben er aan begonnen dus ik moet door!!
hier ben ik begonnen met schuren, ik ben met 340 begonnen tot waterproof 600.
Hier ben ik op korrel 320 beland.
Daarna na korrel 600 waterproof ben ik gaan polijsten, sit is na stap 1 polijsten.
Ik ben nu beland op stap 2 voor het inlaat deel, het ACIS deel is hier wel al klaar.
Volgende week zondag gaan het blok erin zoals het er nu uitziet dus dan ben ik hopelijk duderstadt READY!!!!
Dat was het weer voor even, morgen weer een dag !!
Vorig jaar duderstadt heb ik motorschade opgelopen en de mr2 staat dus ook sinds vorig jaar stil.
nou heb ik een ander blok geregeld weer een 3sge zodat ik in iedergeval weer naar duderstadt kan dit jaar.
Ook had de mr2 wat elektrische storingen hier en daar, zoald de koplamp motor was defect, de centrale deurvergrendeling heeft het toen ik de auto kocht al nooit gedaan,
en het raam aan de bijrijders kant kon ik vanaf de bestuurders kant nooit openen.
Nou die toch stil staat ben ik daar maar mee begonnen.
ik heb er samen met een goede vriend een 2de mr2 erbij gekocht, een beetje voor de handel en voor wat onderdelen.
Nou ben ik begonnen met de koplamp motor en die ziet er zo uit
haha die is stuk.
Nou heb ik de motor van de donor mr2 afgehaald en die erin geplaatst, die zag er een stuk beter uit haha.
toen er ingezet en de koplamp werkt weer .
Daarna mezelf maar even gestort op de electro in de cabine.
eerst het binnen paneel gedemonteerd en daarna de kabelboom eruit gehaald om deze is goed te controleren.
Nou bleken er dus 4 draden te zijn gebroken precies in de knik van de deur.
Deze kabels allemaal weer aan elkaar gesoldeerd en ook de kabel een paar cm verlengt, naar mijn mening stond het er erg strak in en ben ik bang dat het weer gaat doorslijten.
nu heb ik iets meer rek in dat gedeelte van de boom dus dat is wel een prettig geweten.
Maar zelfs daarna werkte het nog niet dus ben ik het aan de andere kant gaan zoeken.
in die boom was geknipt en had ik het idee dat er wat dingen waren gedaan aan die boom en door gelust en weet ik allemaal wat.
Dat vond ik maar niks en heb de hele boom eruit gepakt en gelijk in de prullenbak geflikkerd
De boom uit de donor mr2 even buiten de deur om erin gehangen...en..............jawel hoor alles werkt weer!!!
daarna ben ik bier gaan drinken om het te vieren
2 dagen daarna was het zaterdag ..... we gaan het blok ophalen.
De Avensis verso van mijn schoonvader even geleend, daar passen wel 5 blokken in.
Blok is veilig aangekomen at paleis de B.
Hier ben ik alvast begonnen met het demonteren van wat delen om alles netjes te maken.
Ik wil echt een hele mooie en net motertje dus ben ik begonnen met het scheuren van de grove structuur van het aluminium, om daarna alles te polijsten.
Hier heb ik eerst alles schoongemaakt en ook de ACIS kleppen schoon gemaakt.
Het inlaat deel is echt een hellll om te doen vanwege de rondingen en hoekjes,, dus dat moet met het handje ..... eens en nooit meer, maar ik ben er aan begonnen dus ik moet door!!
hier ben ik begonnen met schuren, ik ben met 340 begonnen tot waterproof 600.
Hier ben ik op korrel 320 beland.
Daarna na korrel 600 waterproof ben ik gaan polijsten, sit is na stap 1 polijsten.
Ik ben nu beland op stap 2 voor het inlaat deel, het ACIS deel is hier wel al klaar.
Volgende week zondag gaan het blok erin zoals het er nu uitziet dus dan ben ik hopelijk duderstadt READY!!!!
Dat was het weer voor even, morgen weer een dag !!
- Yellow Dream
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 203
- Lid geworden op: 11 jun 2012, 22:17
Re: Shenron's 2tje
Goed bezig kerel