Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...
Manuelos schreef:
Het enige wat ik nog zou veranderen is die "twin cam 16 turbo" sticker in een andere kleur erop plakken. Nu is het zo gewoon blauw op blauw.
Dit is de standaard sticker waarmee hij de fabriek uit rolde, hoeft van mij niet op te vallen. Liever een wolf in schaapskleren
niet iets wat je aan de buitkant ziet, maar onlangs de "oude" 3" downpipe verwijderd en een van Berk gemonteerd. Deze heeft een flex stuk en keramische coating.
Hij zat er al ruim 4 jaar onder zonder problemen, alleen die ebay rommel scheurt.
Het verschil wat ik wel merkte is dat de turbo eerder opspoelt en minder boost spikes heb, als je bij het schuine stuk bij de waste gate kijkt zie je ook dat het bij de berk een stuk mooier weg loopt. De gassen die door de waste gate komen zullen wel minder tegendruk hebben denk ik.
Haha ja oke de goedkope dunne varian troep scheurt:P .
Ah kijk aan alweer een mooie upgrade dus!8)
Ja weer net wat mooier bij de wastegate inderdaad voor een mooie snelle opspoel. Ik heb alleen nog maar met de 3 inch downpipe gereden. En heb ook een OEM downpipe met kat op de plank evt voor APK. maar daar zie je inderdaad al aan dat het echt wel dik vermogen oplevert tov bij de oem draait hij al gelijk in een bocht. en is de flow een heel stuk minder.
Supra Superwhite MKIV 95 TT BPU+ & CBR 600RR "True MR2 love will never die"
Onlangs nog even de ontsteking bekeken en zag dat het toch wel toe was aan vernieuwing.
Zoals je ziet zit er scheurtje in de bobine waardoor na verloop van tijd je allerlei problemen kunt krijgen, tijdig vervangen gelukkig.
Dus de rotor, verdelerkap, bobine en de bobinekabel vervangen.