Mr2 sw20 subtiele aanpassingen

Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...

Moderator: Pieten

Gebruikersavatar
BOUWIE
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 87
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:51
Type MR2: AW11

Bericht door BOUWIE »

Voor mijn tweetje ook het liefste origineel materiaal. Kom je dus veelal terecht bij de dealer. En ja, die Louwman weet wel te rekenen voor veel van zn spullen.
Ik heb de mazzel dat mijn maat al meer dan 25 jaar monteur is, waarvan meer dan 20 bij Toyota.
Scheelt ook weer wat op de onderdelen. Hij Heeft nu zn eigen garagebedrijfje.
Naast de techniek is hij ook handig met het lasapparaat.
Hij heeft bij mij beide dorpels op eenzelfde manier aangepakt. Ziet eruit als nieuw.
Wanneer ik me weer verdiept heb in het plaatsen van foto's zal ik hier ook een wat plaatjes neerzetten.
Afbeelding[INDENT][INDENT]Twee deuren is voor mij genoeg[/INDENT][/INDENT]
Gebruikersavatar
Jeroen_1987
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 34
Lid geworden op: 07 nov 2013, 14:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Jeroen_1987 »

Het is inmiddels al opgelost. Auto rijdt weer prima en is ook weer door de APK gekomen. We kwamen een scheurtje tegen op het chassis bij de achterste schokdemper. Ook deze direct gelast. Hij rijdt zelfs nu een stuk zuiniger (1:14,3) Of dat door die nieuwe distributie komt weet ik niet, maar ik vind het prima zo! Die motor moet ik inderdaad nog eens nakijken als het wat rustiger is en ook een lekje van het koelsysteem. Dat komt allemaal een volgende keer weer aan bod. Voor nu rijdt ie weer prima en met dit weer is het heerlijk
Livin the good life!
Afbeelding te groot !
Gebruikersavatar
CelicaTwinCAm
Zere vingers van het typen..
Berichten: 548
Lid geworden op: 12 mei 2013, 11:56
Type MR2: SW20/21/22

Bericht door CelicaTwinCAm »

beetje late reactie, maar jeroen, waar heb je de indiglo besteld? Ik wil ze ook graag:)
Plaats reactie