Project 91 Black and Red

Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...

Moderator: Pieten

Plaats reactie
Velzen_Jr
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 46
Lid geworden op: 21 sep 2014, 17:33

Project 91 Black and Red

Bericht door Velzen_Jr »

Ik ga hier dingen posten over reparaties, upgrades, vervangeningen etc. Van de oude rood/zwarte mr2 van Marco.

Foto's volgen.
It's better to have Japanese brains than to have American muscle. :dux-blij_thumb-up:
Velzen_Jr
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 46
Lid geworden op: 21 sep 2014, 17:33

Bericht door Velzen_Jr »

Zo even een foto van het nieuw geplaatste 94 turbo stuur.

[URL=http://s46.photobucket.com/user/Vincent_van_Vel
zen/media/Mobile%20Uploads/20141023_171822_zps87b6477b.jpg.html]Afbeelding[/URL

Dit was toch beter dan het 23 jaar oude stuur wat er eerst in zat. Alleen de claxon werkte niet, gelukkig bleek dit enkel een aardingsprobleem. Eén schroefje aan de onderkant van het stuur ontbrak gelukkig had ik er nog een passende schroef liggen en toen Toet toet!.

Verder de oude after market antenne vervangen voor een werkende OEM antenen. Tevens de radio vervangen. En er komt ook nog geluid uit ;D

Afbeelding

Afbeelding

Ik ben tevens van plan de huidige achterlichten te vervangen voor de 94+ weet iemand of deze in een keer passen.
It's better to have Japanese brains than to have American muscle. :dux-blij_thumb-up:
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Nee, lichten passen niet gelijk. Het plaatwerk er achter moet met een hamer teruggeslagen worden en je zit dan ook nog met een speciaal verlengd slot voor het middenpaneel.
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
Bart.O
Zere vingers van het typen..
Berichten: 750
Lid geworden op: 12 feb 2013, 15:20
Type MR2: SW20/21/22

Bericht door Bart.O »

Of je maakt het zoals Shenron met een '91 tussenplaat.
Green Goblin schreef:Over deze man zijn hele raps geschreven!
Afbeelding
Velzen_Jr
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 46
Lid geworden op: 21 sep 2014, 17:33

Bericht door Velzen_Jr »

Oké de 94+ lichten blijven nog even uit komt niet echt uit kwa budget XD.

Heb wel iets anders wat ik graag wil maar niet zeker van ben of het past en/of werkt. Ik wil graag mooie rode bougiekabels maar kon ze alleen vinden voor 3sgte http://twosrus.com/catalog/product_info ... cts_id=353

Passen deze ook op de de 3sge?
It's better to have Japanese brains than to have American muscle. :dux-blij_thumb-up:
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Zouden die niet meer gaan kosten dan de achterlichten (gebruikt)?

Als je ziet wat de originele Toyota kosten (zijn overigens nog niet oud), dan zakt je de moed in je schoenen.:) Bij gelijkwaardige kwaliteit dan.

Voor de 3S-GE zijn er trouwens ook verschillende aansluitingen.
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
Plaats reactie