Wide Body

Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...

Moderator: Pieten

Gebruikersavatar
TRD2000
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1154
Lid geworden op: 07 sep 2007, 19:46
Type MR2: AW11

Bericht door TRD2000 »

Surferdude schreef:Witbalans instelling denk ik. Er zit een blauwzweem overheen. Welk toestel heb je?

Afbeelding
Ik heb maar een simpel digitaal toestel van Kodak, hij staat volgens mij op automatische instellingen, ik weet niet wat je er allemaal aan kan instellen.
Hoe haal jij die blauwe waas weg, is het met een bewerkingsprogje?
darkEVO schreef:Wat blijft het toch een mooie machine. Ik vraag me af waarom de Targa covers nog niet in productie zie :D Ziet er fantastisch uit!
Omdat dit glazen targadakjes zijn die ik gespoten heb, de poly versie was niet stug genoeg. Misschien maak ik ooit wel eens een set uit epoxy, dat zou stugger moeten zijn.
Groeten
TRD2000 (wim)
Afbeelding
Demo

Bericht door Demo »

Haal asap die lampen eraf joh!!!
DC-R
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 440
Lid geworden op: 25 jul 2010, 18:44

Bericht door DC-R »

Demo schreef:Haal asap die lampen eraf joh!!!
pfff gelukkig ik dacht dat ik de enige was die ze niet mooi vond.::)
Afbeelding
Demo

Bericht door Demo »

die dingen.. ik dacht eerst dat het een evil photoshop was.. een geintje ofzo.
Dit is werkelijk waar, Heinz tomatenketchup als saus gebruiken bij het duurste stukje biefstuk...

vloeken in de kerk

Kotsen op je moeders bruidsjurk

Een drol draaien op de schouders van je vader


belachelijk lelijk! echt haal die dingen er onmiddelijk af.

Je hebt zo'n unieke auto!! zo mooi, en dan die Vrachtwagenverlichting !!
Gebruikersavatar
mr2PUNTfreak
Berichten: 5387
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:37
Type MR2: AW11

Bericht door mr2PUNTfreak »

TRD2000 schreef:Niet huilen Art, dit is volledig demonteerbaar zodat je er niks van ziet, maar het ergste moet nog komen ::)
Groeten
TRD2000 (wim)
Als je topic nu eens goed bekeken had, had je kunnen lezen waarom deze gemonteerd zijn, en dat ze demonteerbaar zijn.;)
Maar niet gelijk beginnen te schelden.....
Demo schreef:die dingen.. ik dacht eerst dat het een evil photoshop was.. een geintje ofzo.
Dit is werkelijk waar, Heinz tomatenketchup als saus gebruiken bij het duurste stukje biefstuk...

vloeken in de kerk

Kotsen op je moeders bruidsjurk

Een drol draaien op de schouders van je vader


belachelijk lelijk! echt haal die dingen er onmiddelijk af.

Je hebt zo'n unieke auto!! zo mooi, en dan die Vrachtwagenverlichting !!
Afbeelding
Xhermes
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3347
Lid geworden op: 28 dec 2006, 00:53
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Xhermes »

Vind ze wel vet :)
Midship Runabout Blog
Website:http://mymr2.nl/
Gebruikersavatar
TRD2000
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1154
Lid geworden op: 07 sep 2007, 19:46
Type MR2: AW11

Bericht door TRD2000 »

Demo schreef:die dingen.. ik dacht eerst dat het een evil photoshop was.. een geintje ofzo.
Dit is werkelijk waar, Heinz tomatenketchup als saus gebruiken bij het duurste stukje biefstuk...

vloeken in de kerk

Kotsen op je moeders bruidsjurk

Een drol draaien op de schouders van je vader


belachelijk lelijk! echt haal die dingen er onmiddelijk af.

Je hebt zo'n unieke auto!! zo mooi, en dan die Vrachtwagenverlichting !!
Wat zal ik hier op zeggen, wil je weten wat ik denk over het nep carbon?
Ik zou zeggen lees het topic even door dan weet je waarvoor ze dienen.
Of jij het mooi vind of niet, hij staat op mijn oprit en niet op de jouwe.
Groeten
TRD2000 (wim)
Afbeelding
Demo

Bericht door Demo »

Maakt niet uit, niets kan het goedpraten dat je deze zoeklichten op je auto plaatst :P


Het was trouwens geen schelden, was verhuld in een pakketje bedoelt als grapje ;) ... via internet natuurlijk lastig mijn bedoelingen te achterhalen. Maar je moet natuurlijk doen wat je mooi vind.
Demo

Bericht door Demo »

Maar om verder even serieus te zijn.
Ik heb de hele opbouw van je project gevolgd via deze site, ik kan er werkelijk waar met mijn hoofd niet bij ;) ...


Je mr2 is een unicum, het is echt een unieke auto, nergens is er dat ik weet een 2e in een staat als deze, en je gaat er mee rally rijden?

Dat is hetzelfde als een feestje geven voor pubers in de spiegelzaal van versailles....gaat vast 10 keer goed als je goed oplet, maar ook gegarandeerd een keer fout, en dan is het huilen met de pet op, want je gaat me niet vertellen dat het je niet zou boeien als je een klapper maakt.


En Lees ik hier berichten als, ja ach je gebruikt je auto tenminste waar hij voor is bedoelt.


Kan je garanderen lui, dat TRD never in gedachte had alles te ontwikkelen voor een rally....

Je kit kan scheuren, een niet goed ingeschatte hobbel kan je wielkasten verneuken, opspattend steen en grind is funest voor je lak, velgen en chassis......

in mijn ogen is het gewoon verkrachting van de auto.
maar hee.. if u are happy with it. :mini:
Demo

Bericht door Demo »

TRD2000 schreef:Wat zal ik hier op zeggen, wil je weten wat ik denk over het nep carbon?
Ik zou zeggen lees het topic even door dan weet je waarvoor ze dienen.
Of jij het mooi vind of niet, hij staat op mijn oprit en niet op de jouwe.
Groeten
TRD2000 (wim)

had ik gedaan, en nep carbon? Heb ik ooit beweerd dat het carbon is dan?
het is een folie dat je bevestigd op je interieur panelen, wat is er anders aan dan ze spuiten of bestickeren wat de andere 99% doet, zolang je maar niet gaat lopen beweren dat het echt carbon is natuurlijk
Gebruikersavatar
TRD2000
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1154
Lid geworden op: 07 sep 2007, 19:46
Type MR2: AW11

Bericht door TRD2000 »

Ik heb mijn mr gebouwd met de bedoeling er rittensport mee te gaan rijden, dat jij het niet begrijpt dat een auto waar zoveel tijd en geld inzit gebruikt word waarvoor hij bedoeld is snap ik dan weer niet.
Moeten de wagens waar veel geld en tijd in zit dan binnen blijven of enkel met mooi weer buiten komen.
Ik heb hem niet gebouwd als show wagen.
Hij is uniek zeg je, dat is waar, hij is net zo uniek als alle andere waar wat aan verbouwd is.
Met een originele TRD had ik dit niet gedaan, mijn mr is een neppert.
Je moest een weten hoe leuk het is om in het donker over de smalle bochtige wegje te rijden en dan ook nog je weg te moeten zoeken, dit allemaal tegen de tijd.
Ik heb deze mr ondertussen al 13 jaar (gekocht op 4 jarige leeftijd in 1997), ik denk niet dat jij al zo lang met je emmer rondrijd.
Dat jij het verkrachting van een mr vindt is jouw probleem, de mijn wordt tenminste onderhouden en ik hoef niet op zoek te gaan naar bv. een stel tweedehands remschijven en blokken zoals velen tegenwoordig doen.
Als de kit zou scheuren door het gebruik van de mr is ze van slechte kwaliteit en slecht geplaatst, mijn kit vertoont geen scheuren na het gebruik op slechte wegen.
Praat nog maar eens over wat mooi of niet mooi is als je emmer klaar is, dan zal ik eens kijken wat ik er van vindt. Iedereen maakt zijn auto zoals hij hem zelf graag wil en dat er kommentaar op komt vind ik prima, maar de manier waarop vind ik in dit geval minder.
Groeten
TRD2000 (wim)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Hratt Bíll
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 99
Lid geworden op: 06 sep 2010, 21:34

Bericht door Hratt Bíll »

Mooie foto's. Ik blijf deze widebodykit erg mooi vinden.
TRD2000 schreef:Ik heb deze mr ondertussen al 13 jaar (gekocht op 4 jarige leeftijd in 1997), ik denk niet dat jij al zo lang met je emmer rondrijd.

En uw leeftijd is? (17 jaar?) ;D En de MR in 1997 op uw 4-jarige leeftijd gekocht van de kinderbijslag? ;D
Gebruikersavatar
Hratt Bíll
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 99
Lid geworden op: 06 sep 2010, 21:34

Bericht door Hratt Bíll »

Nog een fototip (heb deze ook wel eens in het verleden gehad):
Als je de auto in deze positie fotografeert met het stuur naar links dan kijk je altijd op je bandprofiel (zwart vlak). Als je het stuur naar rechts zet, dan kijk je meer op je velg en dat oogt dan wat mooier op de foto.

En wat je allemaal met fotosoep (ik dan niet, begrijp niet veel van fotosoep) kan doen is echt geweldig. Ik maak ook altijd standaard foto's en heb soms een blauwe waas over mijn foto.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

TRD2000 schreef:Ik heb mijn mr gebouwd met de bedoeling er rittensport mee te gaan rijden, dat jij het niet begrijpt dat een auto waar zoveel tijd en geld inzit gebruikt word waarvoor hij bedoeld is snap ik dan weer niet.
Moeten de wagens waar veel geld en tijd in zit dan binnen blijven of enkel met mooi weer buiten komen.
Ik heb hem niet gebouwd als show wagen.
Hij is uniek zeg je, dat is waar, hij is net zo uniek als alle andere waar wat aan verbouwd is.
Met een originele TRD had ik dit niet gedaan, mijn mr is een neppert.
Je moest een weten hoe leuk het is om in het donker over de smalle bochtige wegje te rijden en dan ook nog je weg te moeten zoeken, dit allemaal tegen de tijd.
Ik heb deze mr ondertussen al 13 jaar (gekocht op 4 jarige leeftijd in 1997), ik denk niet dat jij al zo lang met je emmer rondrijd.
Dat jij het verkrachting van een mr vindt is jouw probleem, de mijn wordt tenminste onderhouden en ik hoef niet op zoek te gaan naar bv. een stel tweedehands remschijven en blokken zoals velen tegenwoordig doen.
Als de kit zou scheuren door het gebruik van de mr is ze van slechte kwaliteit en slecht geplaatst, mijn kit vertoont geen scheuren na het gebruik op slechte wegen.
Praat nog maar eens over wat mooi of niet mooi is als je emmer klaar is, dan zal ik eens kijken wat ik er van vindt. Iedereen maakt zijn auto zoals hij hem zelf graag wil en dat er kommentaar op komt vind ik prima, maar de manier waarop vind ik in dit geval minder.
Groeten
TRD2000 (wim)
:dux-blij_thumb-up:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Surferdude
Berichten: 7723
Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Surferdude »

Laat je toch niet zo opnaaien Wim, en stop eens met jezelf heel de tijd verdedigen.. Trek het je niet aan, slechts weinigen hier op het forum hebben jouw MR2 in het echt bewonderd en zolang ze dat niet hebben gedaan weten ze niet waar ze het over hebben.
[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]
Gebruikersavatar
frankie-turbo
Berichten: 3534
Lid geworden op: 25 mar 2007, 17:45
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door frankie-turbo »

amen to that brother..!!!

maar het is en blijft een gekke belg!
Afbeelding
Demo

Bericht door Demo »

Denk dat ik verkeerd begrepen ben. Ik wil je niet opnaaien, of vertellen wat je doen moet! Ik probeer enkel ( misschien op een verkeerde ) manier mijn liefde voor je Mr2 te uiten.

het is namelijk zo'n prachtding..

Ik wist niet dat je 1e intentie ook was om de ritten op onverhard terrein te gaan rijden.. Het is namelijk zo dat in 99% van de gevallen na een aanpassing als jij hebt ondernomen dat hij wordt gespaard van vieze omgevingen en een wegdek wat niet autovriendelijk mag worden genoemd ;) .

Het is redelijk bijzonder in mijn ogen wat je met je Mr2 doet, vandaar mijn verbazing wat ik in een opwelling misschien verkeerd heb verwoord.

Ik respecteer het werk wat je eraan hebt verricht enorm, mag dat duidelijk zijn. dat heb ik ook vermeld toen je er mee bezig was...

puntje wat erbij komt is ook het achterlijke van de Belgische wetgeving omtrend aanpassingen aan auto's..het verbod erop eigelijk... wat ertoe leid dat jij met standaard onderstel dit onderneemt en nogal een gokje is, aangezien dat duidelijk niet is ontwikkeld voor ritjes als jij onderneemt.

misschien begrijp je me nu beter ;)

groetjes

en succes met je rally :)

teun
Gebruikersavatar
frankie-turbo
Berichten: 3534
Lid geworden op: 25 mar 2007, 17:45
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door frankie-turbo »

die belg is maf! ik blijf erbij..
Afbeelding
Gebruikersavatar
Surferdude
Berichten: 7723
Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Surferdude »

Dat wel natuurlijk! Maar wel in de meest positieve zin! ;D
[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]
Gebruikersavatar
frankie-turbo
Berichten: 3534
Lid geworden op: 25 mar 2007, 17:45
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door frankie-turbo »

zeker!
Afbeelding
Plaats reactie