Treintje zuid Duderstadt

Dus wie rijdt waarvandaan met een groepje naar een meeting. Deze topics worden periodiek opgeschoond.

Moderator: Pieten

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Gert-Jan
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 139
Lid geworden op: 09 nov 2014, 11:30

Treintje zuid Duderstadt

Bericht door Gert-Jan »

Zijn er meer emmers die vanaf kort bij Den Bosch of Eindhoven over goed vier weken richting Brochthausen vertrekken? Als er treintjes gemaakt kunnen worden of er ergens in deze regio aan gesloten kan worden hoor ik het graag. :applaus-smiley:

Gr. Gert-Jan.
Gebruikersavatar
jaapio
Zere vingers van het typen..
Berichten: 869
Lid geworden op: 26 apr 2013, 06:53

Bericht door jaapio »

Wij gaan bij Schinveld de grens over. Alleen nog niet duidelijk hoe laat en wie allemaal. Gaat wel vroeg worden. Als ik meer weet zal ik het laten weten hier.;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
El Butre
Berichten: 1584
Lid geworden op: 28 dec 2006, 16:24
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door El Butre »

:D Meestal begint een treintje met iemand die een tijd en plaats noemt, niet met de vraag of er nog een treintje is om bij aan te sluiten ;) Let maar op hoe Erik straks het treintje noord begint....
Afbeelding
Gebruikersavatar
Gert-Jan
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 139
Lid geworden op: 09 nov 2014, 11:30

Bericht door Gert-Jan »

Kan inderdaad ook maar ga voor het eerst mee en heb gelezen dat er ieder jaar hetzelfde gebeurt omdat er niet van veranderingen gehouden word dus pas ik me graag aan Jaapio aan.:driving:
Gebruikersavatar
jaapio
Zere vingers van het typen..
Berichten: 869
Lid geworden op: 26 apr 2013, 06:53

Bericht door jaapio »

Was me even ontschoten, wij vertrekken donderdag al. Dus vooro ns geen treintje zuid. :dux-blij_thumb-up:
Afbeelding
Gebruikersavatar
El Butre
Berichten: 1584
Lid geworden op: 28 dec 2006, 16:24
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door El Butre »

Gert-Jan schreef:Kan inderdaad ook maar ga voor het eerst mee en heb gelezen dat er ieder jaar hetzelfde gebeurt omdat er niet van veranderingen gehouden word dus pas ik me graag aan Jaapio aan.:driving:
Tja, want jaapio gaat tenslotte al voor de 2e keer mee (of was het derde?) dus die kan het weten ;) Tip: Neem vooral veel korreltjes zout mee, want als je alles serieus opvat heb je een zwaar weekend. En dat er elk jaar hetzelfde gebeurt ligt niet aan de veranderingsgezindheid (dat was dus zo'n opmerking die met een korreltje zout het beste smaakt) maar meer aan de voorkeuren van de meeste deelnemers. We schijnen een voorkeur voor auto's, ijs en serveersters met een oostenrijkse voorgevel te delen, en dan kom je elk jaar op een variant van hetzelfde uit :-)

Maar, zoals Erik altijd zegt, we maken de club met zijn allen, dus voel je van harte uitgenodigd om treintjes te vormen, eigen ideeën te hebben en net te doen alsof je al jaren mee gaat (dat laatste gaat meestal vanzelf).
Afbeelding
Gebruikersavatar
jaapio
Zere vingers van het typen..
Berichten: 869
Lid geworden op: 26 apr 2013, 06:53

Bericht door jaapio »

Jaapio gaat al voor de 4de keer mee zelfs :adhd: en weten?....ik weet niks ;D
Afbeelding
Gebruikersavatar
CelicaTwinCAm
Zere vingers van het typen..
Berichten: 548
Lid geworden op: 12 mei 2013, 11:56
Type MR2: SW20/21/22

Bericht door CelicaTwinCAm »

Celicatwincam gaat ook mee met n aanhangsel, wij vertrekken uit Oirschot. . .
Gebruikersavatar
Gert-Jan
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 139
Lid geworden op: 09 nov 2014, 11:30

Bericht door Gert-Jan »

Hebben jullie al een vertrek tijd? Ben zelf van plan om rond negen uur vanuit Schijndel te vertrekken. 8) :adhd:
Gebruikersavatar
CelicaTwinCAm
Zere vingers van het typen..
Berichten: 548
Lid geworden op: 12 mei 2013, 11:56
Type MR2: SW20/21/22

Bericht door CelicaTwinCAm »

haha Schijndel kut. . . ! Nee nog geen idee, zijn allebei in afwachting van het wel of niet vrij krijgen van de baas, geen idee hoe lang het rijden is of hoe laat we aan zouden moeten komen. A58 wel filefestijn, dus rond half 10 aanrijden vanuit Oirschot lijkt me veiliger mbt de files. Voor jou ligt Oirschot toch op de route nietwaar? Hopen dat ik gauw mn bc racing setje binnen heb dan kan de garage dat er onder zetten voor we vertrekken. Jij had jou setje juist verkocht toch?
Gebruikersavatar
Gert-Jan
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 139
Lid geworden op: 09 nov 2014, 11:30

Bericht door Gert-Jan »

Oirschot ligt idd wel ongeveer op de route, kunnen beter bij de carpool of Mac in Best afspreken om 9.15 BC heb ik inderdaad pas verkocht.
Gebruikersavatar
CelicaTwinCAm
Zere vingers van het typen..
Berichten: 548
Lid geworden op: 12 mei 2013, 11:56
Type MR2: SW20/21/22

Bericht door CelicaTwinCAm »

ja mijn aanhangsel kan wss vrijdag geen vrij krijgen dus ik denk dat wij dan afhaken. . . Als hij moet werken kan t namelijk goed zijn dat ie pas 20 of 21 uur klaar is. . Ellende
Gebruikersavatar
Gert-Jan
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 139
Lid geworden op: 09 nov 2014, 11:30

Bericht door Gert-Jan »

Voor mij ook geen treintje vrijdags, ga al een dag eerder :adhd:
Gebruikersavatar
erikmr
Berichten: 4423
Lid geworden op: 21 dec 2006, 23:16
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door erikmr »

aangemeld :)

Gert-Jan schreef:Voor mij ook geen treintje vrijdags, ga al een dag eerder :adhd:
AfbeeldingAfbeelding

DUDERSTADT 2022 28 07 tot 31 07
Gebruikersavatar
Kees
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 271
Lid geworden op: 01 feb 2014, 11:58
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Kees »

Wij vertrekken vanuit omg. Breda richting de grens...
Nog geen tijd bekend...
Plaats reactie