Letterlijk een paar druppels volgens mij. Niet iets waar ik mij zorgen om ga maken. Hij is ook naar beneden gericht he.
Maar een kleine beetje nat wordt ie wel ja. Zou ik eigenlijk iets boven moeten maken.
Roland's AW11
Moderator: Pieten
-
Youp
dat heb ik wel gedaan... vergis je ook niet in de aanzuigkracht, als je rijdt zuigt hij meer dan een paar druppels naar binnen.... nu is dit opzich niet heel schadelijk voor de motor maar wel voor je filter...
-
richard72
strakke mr2 roland je had het er over om er een tho tone van te maken zou ik niet doen je hebt een kleur die graag gekombineert wordt ik zou hem in de zelfde kleur laten .dat is dan mijn mening met zwarte deeltjes komt de kleur perfect naar voren wat de electronica betreft goed bezig. ga zo door
-
Roland
Dankje. Ik ga dat two tone verhaal echter wel doorzetten. Ik zie het juist anders dan jij. Ik vind het eigenlijk juist niks dat je de hele tijd van die zwarte onderbrekingen hebt. En de kleur kan wel combineren met zwart, maar dan liever een lichblauw (azzurro nuova) vlak tegen een zwart vlak, niet in de vorm van onderbrekingen.
En sinds gister zitten er aan beide kanten nieuwe dorpels in gelast. Dat had ie nodig om door de APK te komen
Ik post straks wel even een verhaaltje op m'n site.
(volgende week gaat ie dan door de apk)
En sinds gister zitten er aan beide kanten nieuwe dorpels in gelast. Dat had ie nodig om door de APK te komen
Ik post straks wel even een verhaaltje op m'n site.
(volgende week gaat ie dan door de apk)
-
Roland
Ik heb trouwens nog veel meer info op m'n site gezet. Zie http://cars.greensky.nl
Info over de auto en mods, en plaatjes (ook van het racen)
Info over de auto en mods, en plaatjes (ook van het racen)
-
bonno
Een heel mooie originele aw11. Wees hier ook zuinig op.
Ga je die voorspoiler nog repareren ?
Ga je die voorspoiler nog repareren ?
-
Roland
Ja ik heb al een andere keienvangerliggen met zo'n rubbere lip, van die en van mn huidige moet dan 1 gemaakt worden. Alleen ik weet nog effe niet wanneer ik dat doe, ik wil eerst effe alles weer op orde hebben dat ie weer helemaal goed is (op wat roest na
), moet alleen nog uitlijnen en remmen doen, dan kan ik weer zorgeloos rijden ( en racen ) want hij rijdt zo lekker
Die motor doet het na bijna 2 ton nog ontzettend goed!
Die motor doet het na bijna 2 ton nog ontzettend goed!
-
BlackMR2
Roland wrote: Die motor doet het na bijna 2 ton nog ontzettend goed!
tsja, tis natuurlijk wel Japans
-
Roland
Jawel, maar de motor is echt uitzonderlijk goed. Bij de meeste is het volgens mij zo dat er wel wat olie enzo verbruikt wordt, dat had ik ook met m'n 3S-GE Celica, dat kan nou eenmaal gebeuren. Maar de mijne verbruikt praktisch niks!
En hij loopt nog zo lekker, hij wil nog zo graag
(dat laat ik dan ook graag toe
)
En hij loopt nog zo lekker, hij wil nog zo graag
-
Roland
De MR2 is nu voor en achter uitgelijnd voor 30 euro! (vriendenprijs)
En dat terwijl de gasbrander er aan te pas moest komen om iets los te krijgen
Hij rijdt weer heerlijk!
En dat terwijl de gasbrander er aan te pas moest komen om iets los te krijgen
Hij rijdt weer heerlijk!
-
Roland
Maandag nieuwe Brembo schijven (OE kwaliteit, geen instappers) met Ferodo DS2500 blokken voorop. Dat wordt weer lekker hard kunnen remmen, en niet meer zo snel fading (en kromme schijven zoals ik nu heb)
Waarschijnlijk ook (eindelijk) die olie temp sensor installeren.
Ik heb er zin in
(M'n mooie RVS Janspeed uitlaat heeft wel een rateltje in de einddemperpot, dus die moet waarschijnlijk opengeslepen worden, gefixt, en weer dichtgelast worden (door een RVS lasser)
)
Waarschijnlijk ook (eindelijk) die olie temp sensor installeren.
Ik heb er zin in
(M'n mooie RVS Janspeed uitlaat heeft wel een rateltje in de einddemperpot, dus die moet waarschijnlijk opengeslepen worden, gefixt, en weer dichtgelast worden (door een RVS lasser)
-
bonno
Passen die schijven ook op een aw11 uit 1986 met de standaard velgen van 14 inch, of moet je dan iets aanpassen.
Ik heb ook nieuwe remschijven en blokken nodig, en remslangen moeten ook vernieuwd worden.
Ik heb ook nieuwe remschijven en blokken nodig, en remslangen moeten ook vernieuwd worden.
Zou gewoon moeten passen. De schijven zijn niet groter of iets dergelijks.
Stond hier nog een 2e hands setje te koop, is dat niks voor je?
Stond hier nog een 2e hands setje te koop, is dat niks voor je?
-
Roland
Ja die bedoelt hij denk ik. De Brembo's zijn idd vervanging schijven, passen in dezelfde klauwen etc.