Productie videoclip II

Wil je wat organiseren en vraag je je af of een ander het ook leuk vindt ? Hier kun je er naar informeren....

Moderator: Pieten

Gebruikersavatar
Peerke
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2033
Lid geworden op: 24 dec 2006, 12:18
Type MR2: ZZW30
Locatie: Langenboom

Bericht door Peerke »

en?
Afbeelding
Afbeelding
boschman

Bericht door boschman »

en het was heel mooi weer voor de clip en het teras. ik ben zeer benieuwd naar het eindresultaat.
Gebruikersavatar
Arnie
Zere vingers van het typen..
Berichten: 932
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:50
Type MR2: AW11

Bericht door Arnie »

Pieter en Peggy bedankt voor de brabantse ontvangst, was een goed begin van een leuke dag.:koffie:

En ben natuurlijk ook benieuwd naar het resultaat !
Afbeelding
Fun is not a Straight line, have fun.
Afbeelding
MII

Bericht door MII »

Jongens (en meisjes;D ) super bedankt. Pieter & Peggy, bedankt voor de grandioze ontvangst, was echt super.:dux-blij_thumb-up:
We hadden heel goed weer, soms zelfs te veel zon.8) Maar ik heb het echt naar de zin gehad. Ruzan (onze ster) heeft het heel goed gedaan. Het was wel erg vermoeiend: Op de terugweg heeft ze bijna de helft van de rit geslapen.;D
Ook Arnie weer super bedankt voor het betere stuurwerk op de motor.:dux-blij_thumb-up: :applaus-smiley:
Ik ben benieuwd naar de foto's uiteraard.:foto-ani:
:applaus-smiley: :applaus-smiley: :applaus-smiley: :applaus-smiley: :applaus-smiley: :applaus-smiley: :applaus-smiley: :applaus-smiley: :applaus-smiley: :applaus-smiley: :applaus-smiley: :applaus-smiley: :applaus-smiley: :applaus-smiley: :applaus-smiley: :applaus-smiley:
MII

Bericht door MII »

Jongens (en meisjes;D ) super bedankt. Pieter & Peggy, bedankt voor de grandioze ontvangst, was echt super.:dux-blij_thumb-up:
We hadden heel goed weer, soms zelfs te veel zon.8) Maar ik heb het echt naar de zin gehad. Ruzan (onze ster) heeft het heel goed gedaan. Het was wel erg vermoeiend: Op de terugweg heeft ze bijna de helft van de rit geslapen.;D
Ook Arnie weer super bedankt voor het betere stuurwerk op de motor.:dux-blij_thumb-up: :applaus-smiley:
Ik ben benieuwd naar de foto's uiteraard.:foto-ani:
:applaus-smiley: :applaus-smiley: :applaus-smiley: :applaus-smiley: :applaus-smiley: :applaus-smiley: :applaus-smiley: :applaus-smiley: :applaus-smiley: :applaus-smiley: :applaus-smiley: :applaus-smiley: :applaus-smiley: :applaus-smiley: :applaus-smiley: :applaus-smiley:
bomijani

Bericht door bomijani »

MII schreef:
Ik ben benieuwd naar de foto's uiteraard.:foto-ani:

Foto`s en verslag gaat verder in het andere topic:

showthread.php?t=5839
Plaats reactie