Ik zit er aan te denken om de achterschermen eens goed aan te pakken. Hiervoor zal ik waarschijnlijk vervangend plaatmateriaal nodig hebben. Heeft iemand al eens plaatwerk gekocht van deze aanbieder op ebay?
http://cgi.ebay.co.uk/TOYOTA-MR2-MK1-RE ... dZViewItem
Zijn die plaatwerkdelen ergens goedkoper te krijgen dan 290 euro?
Of zijn er ook goede alternatieven in NL verkrijgbaar?
vervangend plaatwerk achterschermen
Moderator: Pieten
-
X-treme mr2
probeer eens de wielranden van een oud voorscherm te gebruiken..
de radius is wel iets anders maar voor de rest precies het zelfde als het achterscherm;D
ik was er een half jaar geleden mee bezig maar kben er niet mee verder gegaan...
succes
de radius is wel iets anders maar voor de rest precies het zelfde als het achterscherm;D
ik was er een half jaar geleden mee bezig maar kben er niet mee verder gegaan...
succes
-
Roland
Ik heb van deze kerel de dorpels gekocht. Aardig vent, maar het past niet helemaal. Zoals te verwachten is de pasvorm niet bepaald perfect.
Verder schijnt dat deze rondingen niet helemaal overeenkomen met het origineel. Hoeft opzich helemaal geen probleem te zijn, misschien zie je het niet eens. Maar even nadenken wat je met de auto van plan bent, eventueel zo'n paneel van 500 euro bij Toyota kopen. (Wel via iemand hier korting regelen)
Verder schijnt dat deze rondingen niet helemaal overeenkomen met het origineel. Hoeft opzich helemaal geen probleem te zijn, misschien zie je het niet eens. Maar even nadenken wat je met de auto van plan bent, eventueel zo'n paneel van 500 euro bij Toyota kopen. (Wel via iemand hier korting regelen)
-
etienne
ik heb de achter paneeltjes gekocht onder de achter bumper en de wiel arch
beetje aanpassen en werkt perfect. je hoeft geen hele set te kopen
etienne
beetje aanpassen en werkt perfect. je hoeft geen hele set te kopen
etienne