Aub. goes turbo...

Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...

Moderator: Pieten

MII
Zoiets is bij een flinke aanrijding (zeker met gewonden) meer een verzekerings verhaal.
Zie het zo: jouw verzekeringsmaatschappij moet de tegenpartij schadeloos stellen. Je bent nl. minimaal WA verzekerd.
Meestal geen probleem, totdat er 2 ton op tafel moet komen. Dan stelt je verzekeringsmaatschappij een onderzoek in. Wat ze niet zeggen is dat ze wegen gaan zoeken om maar een deel of zelfs niets uit te hoeven keren. Vinden ze een belangrijke modificatie aan de auto waarover je niets aan ze gemeld hebt, dan kun je wel eens een groot probleem hebben.
Ik heb eens zo'n verzekeringsman gesproken die zijn maatschappij veel geld bespaard doordat tieners hun auto op naam van hun ma of pa hadden staan. Hij probeerde aannemelijk te maken dat er op die manier verzekeringsfraude gepleegd werd, scheelde aanzienlijk in de uitkering. De premie is nl. leeftijd gebonden.
Ik zou daarom iedereen aanraden om het zeker aan je verzekeringsmaatschappij te melden dat er een ander blok inzit. Kan volgens mij veel ellende schelen.
franksmits
Dat denk ik ook wel...
MII
Vergeet ik helemaal te melden dat je auto er supergoed uitziet en je natuurlijk de mooiste kleur hebt, maar dat heb ik vast al een keer gezegd.;D
Aub.
Ik lul al aardig mee !
Type MR2: AW11
Oeps...moet ik toch bijna van blozen;D Maar bedankt voor de compliments! Enne, heb het aan de verzekeringsmaatschappij gemeld en het was geen enkel probleem, is aangepast. Verder is hij recent door Maro taxaties getaxeerd en in het rapport is onomstotelijk vastgelegd dat er een 3sgte is ingelepeld; dat taxatierapport gaat ook naar de verzekering, zo van: dubbel genaaid houdt beter.:dux-blij_thumb-up:
Heb er 2 weken terug 300 km mee gereden naar Duitsland en terug, heerlijk om die power achter de hand te hebben. Was erg druk dus veel onder de limiet gereden (in Nederland....120km dusz), maar zo af en toe even het gas wat dieper ingetrapt en dan zit je toch heel erg snel op snelheden die je je rijbewijs kunnen kosten zal ik maar zeggen.
Blok loopt nog altijd als een naaimachientje en ben ook erg tevreden met het geluid van de skytune, heel beschaafd dus goed voor de langere afstand. Maakt echt wereld van verschil met toen hij nog een N/A was...mensen achter me zullen ook een stukje vrolijker zijn vanaf heden::)
Peerke
Zere vingers van het typen..
Type MR2: ZZW30
Fantastische auto en kleur.
Nu nog een TRD stuur..........bevalt mij erg goed.
mr2PUNTfreak
Type MR2: AW11
Dat is mooi, zo heb ik het ook laten vermelden in het taxatie rapport, dus als de verzekering die accepteert is er volgens mij niets aan de hand.
Wou dat ik dat al kon zeggen, dat ik alweer 300 km gereden heb met nieuwe blok :P ;D
MII
Nice:applaus-smiley:
Post Reply