Broekie's Mr2 Turbo...

Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...

Moderator: Pieten

franksmits
92+ Onderlip? :D
BlackTubby
Ik lul al aardig mee !
Type MR2: SW20/21/22
Broekie wrote:ik ga inderdaad terug naar de standaard bumper (zonde mistlampen) en dan met de 94+ onderlip....
Is een echte JDM 95'er lip Henry. ;) ;D
Broekie
BlackTubby wrote:Is een echte JDM 95'er lip Henry. ;) ;D

zou heel goed mogelijk kunnen zijn...
franksmits
haha, bouwjaar 1995, revisie 92+ :D
Broekie
Vandaag alvast de bumper verwijderd, als alles goed gaat is woensdag mijn originele bumper gespoten.

Nu de bumper eraf was gelijk even wat versleten onderdelen verwijderd.

Defecte airco condensor/radiateur.
Image

ook de radiateur maar vervangen, was nu nog niet noodzakelijk, maar toch.
Image

en uiteraard de nieuwe radiateur (airco radiateur moet ik nog zien te krijgen)
Image

zo staat de auto er nu bij tot woensdag/donderdag
Image
Broekie
ooh en natuurlijk nog even een foto van de nieuwe stoelen en gordels....

Image
franksmits
netjes hoor!

Condensers zijn een pain in the *** idd
masterpivo
Zere vingers van het typen..
Type MR2: AW11
Dat stoeltje gaat zeker goed zitten! :)
Broekie
Vandaag dan eindelijk mijn originele bumper met onderlip gemonteerd.
De lip heb ik zwart gelaten, en dat staat vind ikzelf erg mooi bij de zwarte lijst over de zijkant van de auto.

Na de winter zal de auto helemaal gespoten gaan worden...

Foto's komen na t weekend wel, mensen die naar AMSE gaan zullen het wellicht eerder zien...
Broekie
Hier wat foto's van Automaxx SE

Image

Image

Image

ook nog 2 foto's met 3 beauty's tegelijk...

Image

Image
andria korte
Hallo, netjes gedaan tot zover. Ik zag dat je hem later nog in z'n geheel wil laten overspuiten. Zou ik als ik jou was even naar de kofferbak klep kijken. Ik heb dezelfde spoiler en nou schijnt het dat de klep na verloop van tijd gaat scheuren (door het gewicht v.d. spoiler ) aan de rechter kant bij het schanier punt aan de binnen kant. Als je op de laatste foto kijkt dan kun je zien dat hij hier iets omhoog staat.

Image

Ik weet niet pricies wat de oplossing is om dit aan te pakken (bij mij komt er een andere klep + spoiler op ), maar misschien dat iemand hier op in kan springen.

Grtn,

Andria.
Broekie
ik had dat weekend mijn spullen in de achterbak liggen, en die had ik open staan (geen zin om elke keer voor in de auto de klep open te moeten doen...)

dus niks aan de hand :D :D
Mr2-wouter
Zere vingers van het typen..
Ziet der prima uit kerel! Zou even van die originele plastic kapjes (zwarte) over de spijltjes in de voorbumper doen. Zo accentueer je die middelste horizontale streep meer ;)
andria korte
Broekie wrote:ik had dat weekend mijn spullen in de achterbak liggen, en die had ik open staan (geen zin om elke keer voor in de auto de klep open te moeten doen...)

dus niks aan de hand :D :D

O.K. dan, beter. Bij mij staat die n.l. zo als hij dicht is, vandaar mijn opmerking.

Ik zie nu pas die foto's met duo penotti, hoe veel is die van jou verlaagd? Ziet er goed uit.

Grtn,

Andria.
mr2PUNTfreak
Ziet er goed uit, goed bezig zo!
Broekie
andria korte wrote:O.K. dan, beter. Bij mij staat die n.l. zo als hij dicht is, vandaar mijn opmerking.

Ik zie nu pas die foto's met duo penotti, hoe veel is die van jou verlaagd? Ziet er goed uit.

Grtn,

Andria.

Ik zou het niet weten hoeveel hij verlaagd is... was al zo toen ik m kocht....:D
subke
ik heb hem gezien bij summer ziet er netjes uit kerel!

gr ivo
Broekie
Bedankt voor de reacties....

Beetje bij beetje wordt hij helemaal zoals ik m wil hebben....:dux-blij_thumb-up:

alleen komen nu de duurdere zaken aan de beurt... :(
Post Reply