In elk geval is de foto in je signature een beetje heeeeeeel erg veel te groot.
Probeer deze richting 600 * 100 pixels te houden...
Niet op 2720 * 904 pixels.....
Deze heb ik verwijderd voor je....
Rollbar.. en andere verstevigingen...
Moderator: Pieten
- Green Goblin
- Berichten: 12095
- Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
Als motor tuning je afschrikt steek dan een andere vittessen bak, er zijn op spyderchat al conversies naar 6vitesse besproken en van C-one vind je andere tandwielen voor andere verhoudingen,
Headers en bijpassende uitlaat geeft al een gegarandeerde vermogenwinst
en een ander vliegwiel is ook al een "simpele" aanpassing
en een rolbar is maar gewicht en die pruts van TRD tja ... als je denkt dat dat je leven gaat redden:-/ en zeker niet stijver.. laat dan liever de tte of trd stabilisator stangen steken en desnoods boven en/of onder vooraan veerpootbruggen/ kruizen steken als je het wil aanpakken doe het dan tegoei maar verwacht nu niet dat je ineens dag en nacht verschil ga hebben het blijft slecht 140pk autootje
Headers en bijpassende uitlaat geeft al een gegarandeerde vermogenwinst
en een ander vliegwiel is ook al een "simpele" aanpassing
en een rolbar is maar gewicht en die pruts van TRD tja ... als je denkt dat dat je leven gaat redden:-/ en zeker niet stijver.. laat dan liever de tte of trd stabilisator stangen steken en desnoods boven en/of onder vooraan veerpootbruggen/ kruizen steken als je het wil aanpakken doe het dan tegoei maar verwacht nu niet dat je ineens dag en nacht verschil ga hebben het blijft slecht 140pk autootje
- Green Goblin
- Berichten: 12095
- Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
-
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 3347
- Lid geworden op: 28 dec 2006, 00:53
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
Een geboute rolkooi zal wel iets aan stijfheid winnen maar niet veel, als je echt extra stijfheid wil zal je hem in moeten lassen.
Verder is een AutoPower rollbar wel veilig dus als je het daar voor doet is dat een optie. Stutbars voor en achter helpen mee aan de stijfheid, en zoals gezegd under braces ook. Verder zou je aan stijvere veren en swaybars kunnen denken... Al kan al dat stijve ook een beetje in je nadeel werken.
Verder is een AutoPower rollbar wel veilig dus als je het daar voor doet is dat een optie. Stutbars voor en achter helpen mee aan de stijfheid, en zoals gezegd under braces ook. Verder zou je aan stijvere veren en swaybars kunnen denken... Al kan al dat stijve ook een beetje in je nadeel werken.
Midship Runabout Blog
Website:http://mymr2.nl/
Website:http://mymr2.nl/