bougiekabel
Moderator: Pieten
Goedendag ik heb net een zetje bougie kabels gekocht splinternieuwe,voor een sw20,ik heb een sw20 uit 1991,helaas past die troep niet:(,die ijzeren klippiejs die in de verdeelkap moeten komen passen niet die zijn te klein,die ik heb zijn een stuk groter,de bougie doppen zitten bij mijn auto een ring boven waardoor je de bougie doppen uit je blok ken trekken op die ik nu nieuw hebben zitten die niet,weten jullie mischien van welke type mr2 die doppen af komen,of welk jaartal,moet ze helaas doorverkopen,of zijn de kabels alleen over te zetten?alvast bedankt
-
jrb
maak anders een paar foto's van je motor en je verdeel kap dan zijn er hier wel een paar mensen die kunnen zeggen welk type je moet hebben.
-
redracer_24
arno wrote:Goedendag ik heb net een zetje bougie kabels gekocht splinternieuwe,voor een sw20,ik heb een sw20 uit 1991,helaas past die troep niet:(,die ijzeren klippiejs die in de verdeelkap moeten komen passen niet die zijn te klein,die ik heb zijn een stuk groter,de bougie doppen zitten bij mijn auto een ring boven waardoor je de bougie doppen uit je blok ken trekken op die ik nu nieuw hebben zitten die niet,weten jullie mischien van welke type mr2 die doppen af komen,of welk jaartal,moet ze helaas doorverkopen,of zijn de kabels alleen over te zetten?alvast bedankt
foto, maakt het altijd even iets duidelijker....
ik heb ook een sw20 uit 92 en daar zitten ook van die ringen op zoals jij zegt.
Greetz
bedankt voor de snelle reacties,het spijt me ik kan wel foto's maken maar me pc pakt me telefoon niet moet een andere keer gebeuren,maar mijn standaard bougie kabels die nu op me blok zitten,die zitten gedrukt op mijn verdeel kap geen klemmetjes,die ik nu heb zitten wel kabel klemmetjes op mischien helpt deze informatie wat
http://www.autopartsworld.com/1991_toyo ... parts.html
op deze site staat 1991 toyota mr2 non turbo ignition wire,ik begrijp niet waarom dit zetje niet op mijn auto past,
http://www.espdesign.co.uk/images/pic_750/magn-rd_c.jpg ik heb deze aansluitingen op mijn verdeelkap zitten,dus niet met van die stekkertjes.
Dat is heel duidelijk volgens mij.
Je hebt dit in Amerika gekocht volgens mij.
En daar zit een andere motor in de MR2 non-turbo.
Je ziet er ook SW21 bij staan.
Jij hebt een SW20.
Deze zijn dus waarschijnlijk voor de 2.2
Product: Ignition Wire Set
Part #: F1020-71172
Brand: Bosch
List Price: $67.40
Prices As Low As: $38.18
OPTIONAL SET WITH RED WIRES AND OE TYPE CONNECTORS
Make: Toyota
Years: 1991-1992 (00/1991-00/1992)
Model: MR2 Non-Turbo
Engine: 5SFE
Chassis: SW21
Transmission:
Notes
Je hebt dit in Amerika gekocht volgens mij.
En daar zit een andere motor in de MR2 non-turbo.
Je ziet er ook SW21 bij staan.
Jij hebt een SW20.
Deze zijn dus waarschijnlijk voor de 2.2
Product: Ignition Wire Set
Part #: F1020-71172
Brand: Bosch
List Price: $67.40
Prices As Low As: $38.18
OPTIONAL SET WITH RED WIRES AND OE TYPE CONNECTORS
Make: Toyota
Years: 1991-1992 (00/1991-00/1992)
Model: MR2 Non-Turbo
Engine: 5SFE
Chassis: SW21
Transmission:
Notes
owkey dat heb ik dus over het hoofd gezien,is het mogelijk om dat zelf aan te passen?Of zijn er mischien mensen die dit kunnen doen?Bedankt voor de snelle reactie
-
redracer_24
arno wrote:owkey dat heb ik dus over het hoofd gezien,is het mogelijk om dat zelf aan te passen?Of zijn er mischien mensen die dit kunnen doen?Bedankt voor de snelle reactie
misschien dat je hier iets aan heb.
wel iets duurder maar dan ook gelijk beter en dan ook natuurlijk de goeie die jij moet hebben;D
http://www.autosportcompany.nl/browseit ... rootsort=P
moet maar kijken of je hier iets mee kan en wil doen.
greetz
Weet iemand toevallig of deze tpye bougiekabels ook op een andere type auto kunnen passen?Die dingen zijn volgens mij niet meer te verkopen
Mijn vraag prijs is 50 euro,bedankt voor de reactie:D