Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...
Ja Van der Valk Houten. Ook wel Hotel Houten. Want dat het een valk is. Dat zie je eigenlijk alleen aan een hele kleine toekan aan de +- 20ste verdieping.
Op de achtergrond ook duidelijk de Arval. (dat grote rode blok dat iedereen die over de A27 rijd niet kan missen)
IK WOON DAAR 5MIN VANDAAN. HAD HET EVEN AANGEKONDIGD. Had er gelijk een mini meeting van gemaakt
Prachtige auto en mooi dat je er nu eindelijk mee kan rijden! Vind de achterkant zo nodig nog mooier dan de voorkant. En goed dat je uiteindelijk toch een andere spoiler geplaatst hebt
koplampen vind ik nogsteeds echt mooi gedaan
damn dat idee om fiat coupe lampen te gebruiken had ik al 3-4 jaar in mijn kop zitten:P
het is dat ik daar niet zo handig in ben en mijn voorbumper van poly urethane is, dus bijna niet te bewerken(naar mijn weten)
jammer dat je m wit hebt gemaakt. zwart zou echt agressief ogen denk ik
deze auto is gebouwd om te rijden, en als het stuk gaat is het kut maar zo is het leven, je bouwt zoiets om te gebruiken!!!!!!!!!! niet om in te lijsten
Mr2-wouter wrote:Voorklep is nog niet helemaal klaar, tape zit er voor de uitlijning van de "vinnen" in de gleuven in de voorklep. Als ik even voor joshma mag praten
vandaag is joshma rondje wezen rijden, en kwam op er een of andere manier bij ons terecht.....
k had de auto al paar keer gezien, maar buiten op de weg is toch de beste plek......
bij de bp ff band oppompen, was helemaal leeg......
met lampjes aan....
bij leons garage
joshma's emmer meets leon's emmer.....
en nogmaals zoals het hoort: zwarte achterkant van de onverbrande benzine op staat, bewijs van gebruik!!!!!!!!!
zoals josh zelf al heeft gezegt de auto staat onder boost nog te rijk, veeeeeeeeel te rijk, k reed achter hem toen hij gas gas en de pluimen kwamen er flink uit:lach:
ook ff stukje meegereden, staan nog maar op 0,8 bar maar het gaat al erg hard:adhd: