voor pijp mr2 sw21 2.2 5-FSE blok

Alles over de MR2 in het algemeen. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de MR2.

Moderator: Pieten

masterv
kan iemand mij vertellen of de voor pijp met flexibel gedeelte van een sw20 2.0 gti 3-sge blok ook past op mijn sw21 5-FSE blok?????

ik hoop snel iets te horen

greetzzz kel
ullmaster
Ik lul al aardig mee !
Type MR2: AW11
5sfe heeft een pijp en de andere 2 moet dan ook de het spruitstuk van een 3sge ook heeft de 5sfe 2 katten leeg maken scheelde veel bij mij gr
scoolio
Zere vingers van het typen..
:huh:
RetepV
5sfe heeft een pijp en de andere 2 moet dan ook de het spruitstuk van een 3sge ook heeft de 5sfe 2 katten leeg maken scheelde veel bij mij gr

Ik zal het proberen te vertalen zodat nuchtere mensen het ook kunnen snappen :D.
De 5sfe heeft één luchtinlaatpijp, terwijl de 3sge er twee heeft. Als je dus de twee pijpen van een 3sge op een 5sfe over wil zetten, moet je ook het spruitstuk mee overzetten.

Als extra tip: de 5sge heeft twee katalysators. Als je die leeg haalt, dan scheelt dat nogal in de pk's van de auto. Bij mij in ieder geval wel.

Groeten!

LOL
ullmaster
Ik lul al aardig mee !
ja zo sorry
Mr2-wouter
Zere vingers van het typen..
hahaha ;D

De vraag ging over het flexibel deel van de uitlaat, niet over de poesjes ;D
RetepV
ullmaster wrote:ja zo sorry

Ik moest wel even lachen :). Ik bedoelde er iig. niets kwaads mee, laat ik dat even duidelijk stellen ;).
West
Ik lul al aardig mee !
@ masterv
Is dit wat voor je ik heb het besteld maar moet 2weken wachten

Worden lange weken.

Image
ullmaster
Ik lul al aardig mee !
die heb nu ook, maakt veel herry ,goed koop, heel dun voor dat geld mag je niet klagen
West
Ik lul al aardig mee !
@ullmaster,

Maar jij merkte vermogenwinst?
En komt de herrie doordat de kat er tussenuit is of word het een blikkerig geluid?
ullmaster
Ik lul al aardig mee !
ja een blikkerg geluid dat wel mijn kat,s ( je hebt er 2) had ik al leeg gemaakt maar je merkt het wel
West
Ik lul al aardig mee !
Voor zover ik kan zien zit er bij mij maar 1 kat onder en ook maar 1 lambda sensor.

Modellen uit california hebben inderdaad 2 kats ik weet niet waar die van mij dan vandaan komt maar ik zie er echt maar 1 zitten.

Hoe is je co eigenlijk zonder de Kat of kat`s?
ullmaster
Ik lul al aardig mee !
het was wat te hoog ,hij is voor 93 en staat geen u9 in de papieren dan was het oke de kleine voor de de einddemper is er ook een ik heb ook 1 lambda en 1 tempsenor en de grote kat zit aan het spruitstuk onder het hitesschild
West
Ik lul al aardig mee !
Zo alles even gemonteerd en de passing is perfect.
Ik heb alleen een orginele pakking gehaald voor tussen de pijp en einddemper, hij bleef daar lekken en dan heb je echt een herrie.
maar nu dat dicht is vind ik het wel meevallen.
En toch wel een dof geluid gewoon goed.
Kwa vermogen durf ik het niet echt te zeggen maar merk wel dat hij onderin beter reageert op het gas (neemt veel beter op).
Mijn co staat op 0,16 en je mag 0,5 hebben dus dat is ook toppie,
kortom ik ben er helemaal blij mee.;D :D
ullmaster
Ik lul al aardig mee !
pasde alls goed verder ,ik had een probleem met mijn karter maar heb een ander blok in liggen 5sfe van 92 gen 2 uit een camryals ik het goed heb het karter was te groot zat ballansasssen onder of zo iets, heb mij oude karter er onder gezet toen pasde het maar nu zit er een schot los in mij einddemper das is een [email="k@t"]k@t[/email] herei. maar je mr2 is nu we eeen stuk lichter maar veel pk winst is het niet maar koppel wel (heb je het goed ontvet de uitlaat anders krijg plekken)
West
Ik lul al aardig mee !
Ja hij paste perfect,
Ik heb het zo goed mogelijk ontvet maar het verkleuren hou je toch niet tegen, hij wordt al lekker blauw.
Inderdaad meer koppel.
Ben er blij mee klinkt goed, neemt beter op en ziet er goed uit.
ullmaster
Ik lul al aardig mee !
mooi zo vlamme met die pijp
Post Reply