speeker vraag.
Moderator: Pieten
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
zou wel een arbeidsgang schelen bij een aw11...
- stampertje
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
ik zweer bij DLS 
Nog op de plank, en tegen een gering bedrag mee te nemen:MR2_SW20 wrote:Ik zoek eigenlijk een losse Subwoofer(zonder kist) van 30 cm rond de 300-400 watt rms...de huidige is er "meej uit gescheeje" mis hem zo en heb weinig geld.dus 2e hands oude zooi maak me niet uit als er maar bass uit komt.
groetjes Coen

Twee stuks 8 inch van Caliber. Wreed cool vet gave knal harde bass beukers
Ok, ik zou er ook een serieus verhaaltje van kunnen maken, dat spreekt niemand aan.
Dus, neem deze. Kunnen makkelijk 1000 Watt hebben (echt waar hoor) en gaan afgrond diep. Met de befaamde en zeer speciale blauwe polypropyleen conus die voorzien is van afbraakwerende nokken op het oppervlak, in traanplaatlook. De geweldig dikke rubberen rolrand laat enorme onvervormde uitslagen toe. Het zijn echte killers
Al dit moois voor 50 Euro. Koopje, en ze worden al zeldzaam, want Caliber maakt ze niet meer. Grijp je kans, en steel de show met deze giganten achter je stoelen
-
MR2_SW20
ErikV wrote:Ok, ik zou er ook een serieus verhaaltje van kunnen maken, dat spreekt niemand aan.
lol
Hij heeft PM trouwens
@Tilma800: geen flauw idee wat de T&S params zijn. Ze komen uit een bassreflexkast met ongeveer (echt natte vinger werk) 15-18 liter inhoud.
Als ik echt helemaal fanaat ga zijn, kan ik het wel nameten. Maar de betrouwbaarheid van mijn methode is nog niet echt bewezen, of zelfs vergeleken. Maar een aardige schatting is het altijd.
@MR2_SW20: PM terug
Als ik echt helemaal fanaat ga zijn, kan ik het wel nameten. Maar de betrouwbaarheid van mijn methode is nog niet echt bewezen, of zelfs vergeleken. Maar een aardige schatting is het altijd.
@MR2_SW20: PM terug
Nou, aardig timmermansoog heb ik 
Ik kan zomaar geloven dat 17,5 liter voor één is, en 29 voor twee speakers.
Ik ben wel benieuwd waar je die info vandaan hebt. Als er nog andere wetenswaardigheden staan, kan ik je er misschien mee helpen. Bijvoorbeeld bij het berekenen van de bassreflexpijp(en).
Ik kan zomaar geloven dat 17,5 liter voor één is, en 29 voor twee speakers.
Ik ben wel benieuwd waar je die info vandaan hebt. Als er nog andere wetenswaardigheden staan, kan ik je er misschien mee helpen. Bijvoorbeeld bij het berekenen van de bassreflexpijp(en).
-
MR2_SW20
http://www.caliber.nl/index.php?cPath=35_108_115
ps alle bij voor 1 enkele sub maar staat wa bij ik snaput nie als ik ze kom halen dan hebben we t er nog wel over
ik ga zon kist na proberen t maken maar beetje platter en hoger als dat mogelijk is(dat ze lekker achter stoeltjes passen)
ps een vraagje:moet dat perse met zon bassreflex buis erin?
groetjes Coen
ps alle bij voor 1 enkele sub maar staat wa bij ik snaput nie als ik ze kom halen dan hebben we t er nog wel over
ik ga zon kist na proberen t maken maar beetje platter en hoger als dat mogelijk is(dat ze lekker achter stoeltjes passen)
ps een vraagje:moet dat perse met zon bassreflex buis erin?
groetjes Coen