Aangezien ik hier al een tijdje rondzwerf, wil ik jullie graag mee laten genieten van een frisse start & eigenlijk een echt begin van mijn toekomst!
Ik ben frank smits, geboren in leerdam en sinds februari 2008 in het bezit van een Mr2. Ik heb inmiddels een 6 jarige relatie met mijn vriendin/verloofde. Die geboren is in Vianen. Ik heb het CIOS afgerond en ben daarna de opleiding van de Korps Commando Troepen gaan doen, helaas ging dit niet samen met mijn relatie en heb ik voor mijn vrouw gekozen. Ik heb daarom een jaar gewerkt als manager van het fitnesscentrum in Nieuwegein.
Per 1 maart werk ik bij Xtandit (XEROX) document integration en ga ik de buitendienst in van de wereld Software Solutions. Ik krijg direct een lease auto, laptop en telefoon. Ik probeer nu van mijn hobby een beetje mijn werk te maken. Ik presteer het beste als ik een target heb en heb daarom speciaal voor een buiten functie gekozen. Uiteraard komen de extra's mooit uit, vanwegen het gezeur met mijn Mr2 Turbo & de spuiter die mij oplicht/probeert op te lichten..
16 februari om 13.00 ben ik (samen met mijn verloofde) eigenaar van een nieuw huis in Vleuterweide. De trevouxperenlaan wel te verstaan. Eindelijk ons eigen plekje in een jonge wijk waar ze enorm hard aan het werk zijn om een stad net zo groot als Utrecht centrum te creëren.
3 juni is misschien wel de belangrijkste dag van mijn leven. Dan stappen mijn verloofde en ik het huwelijksbootje in na een 6 jarige relatie. We zullen trouwen in Maarssen (Goudenstein) en het feest voortzetten in nieuwegein.
Na een verbetering van het forum vond ik het wel gepast om me beter voor te stellen en een stukje met jullie te delen
Mvgr.
Frank