Ik mag toch aannemen dat er wel een contractje met voorwaarden is opgesteld, identificatie en borg geregeld zijn.
Mijn idee is het ook niet, heb de vraag ook al een aantal keren gekregen om de Corvette te verhuren, ik begin er niet aan.
Hooguit voor een fotoshoot, reclame etc.
Maar geen meter mee rijden door derden, dat is een vaststaand feit!
MR2 --> F360 Modena
Moderator: Pieten
-
harkstede
Uiteraard wordt er een contract opgesteld bij verhuur:)
Als green het als geintje heeft bedoeld heb ik niets gezegd.
Als green het als geintje heeft bedoeld heb ik niets gezegd.
Green Goblin wrote:Aan de andere kant, kan ik dan voor een paar tientjes mooi eens goed gas geven in een SW20 V6....![]()
Zou dat hard kunnen ? Eens kijken of je daar een rotonde mee kunt pakken....
Het rijgedrag zal toch wel anders zijn dan normaal, lijkt me?
Body mogelijk zwaarder en vooral breder + extreme spacers er tussen. Ik ben benieuwd hoe het stuurt zo zonder bekrachtiging.
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Als ik over een rotonde wil gassen, pak ik mijn mr2 wel hoor.
Je hebt er toch drie beschikbaar: groen/champ, rood, frambozenrood?
Roep Wilders, de anti-geel fundamentalisten slaan weer toeDokter Rob wrote:Nu gaat de aap uit de mouw komen...
Het verhaal rondom het morning yellow krijgt vorm...
Heb ik een zieltje gered?
Wanneer staat de afspraak bij de spuiterij?
Moet ik helpen met strippen en schuren?
Neem ik op korte termijn een weekje vrij, plak er nog een paar dagen aan vast, komt het helemaal goed...
- masterpivo
- Zere vingers van het typen..
Het zou idd ook niet mijn ding zijn om mijn auto te gaan verhuren aan vreemden om die er een dagje in te laten rijden.. Maarja ieder zijn ding natuurlijk 
- Dokter Rob
BST wrote:Roep Wilders, de anti-geel fundamentalisten slaan weer toe
Tja, zijn partij groeit ook ontzettend snel, das niet voor niks...
- Green Goblin
Jouw informatie is oud.SuperTWO wrote:Je hebt er toch drie beschikbaar: groen/champ, rood, frambozenrood?
Groen/champ is beschikbaar, rood is opgeofferd aan frambozenrood en aan de cross en frambozenrood gaat verhuizen naar drenthe. Met eigenares trouwens...
ehhhhhh, thread vervuiling???? ik tel nu een berichtje of 8 wat niets met dit draadje te doen heeft....
Lieve moderator, doe er iets aan....
Lieve moderator, doe er iets aan....
Green Goblin wrote:Jouw informatie is oud.
Groen/champ is beschikbaar, rood is opgeofferd aan frambozenrood en aan de cross en frambozenrood gaat verhuizen naar drenthe. Met eigenares trouwens...
O.k., dus je hebt lekker de ruimte, kort samengevat.
- Green Goblin
Jep, dat zeker...
Nou, ok, back to topic....
Nou, ok, back to topic....
- mr2PUNTfreak
Of het rooie krengGreen Goblin wrote:Als ik over een rotonde wil gassen, pak ik mijn mr2 wel hoor.
Even een tegenvaller.
De DVLA (engelse RDW) wil toch voordat ze de bodykit op het kenteken zetten, op de valreep besloten dat ze de auto toch eerst willen zien.
Daarom moet ik helaas het ophalen even uitstellen.
Maar om het geduld van jullie toch een beetje te bevredigen, bij deze een foto van het lichtelijk aangepaste dashboard met het nieuwe stuur;

De DVLA (engelse RDW) wil toch voordat ze de bodykit op het kenteken zetten, op de valreep besloten dat ze de auto toch eerst willen zien.
Daarom moet ik helaas het ophalen even uitstellen.
Maar om het geduld van jullie toch een beetje te bevredigen, bij deze een foto van het lichtelijk aangepaste dashboard met het nieuwe stuur;

- masterpivo
Dat is weer minder..
Maar gaat wel goedkomen toch?
Zal trouwens wel lekker sturen als je constant tegen zo'm mooi paard aan zit te kijken
Zal trouwens wel lekker sturen als je constant tegen zo'm mooi paard aan zit te kijken
-
franksmits
Dat is even jammer... ZIjn waarschijnlijk gewoon wat mannetjes die toch wel errug benieuwd zijn
.
Mooi stuur & een mooi dash
Ben benieuwd wanneer hij in Nederland staat...
Mooi stuur & een mooi dash
Omdat de DVLA, niet zo heel snel werkt; dan maar nog een paar foto's.
Bij deze de nieuwe lederen bekleding en de uitlaten.

De DVLA heeft een brief gestuurd, als ie er is kunnen we de auto naar het testcentrum in Bristol brengen, zodat ze hem kunnen zien. Dan rij ik hem gelijk het water over.
Gelukkig is onze RDW niet de enige bureaucratische instelling.
Bij deze de nieuwe lederen bekleding en de uitlaten.

De DVLA heeft een brief gestuurd, als ie er is kunnen we de auto naar het testcentrum in Bristol brengen, zodat ze hem kunnen zien. Dan rij ik hem gelijk het water over.
Gelukkig is onze RDW niet de enige bureaucratische instelling.