@ green:
HAHAHAHA daar zit echtwel een kern van waarheid in!!!! ziet er echt goed uit hoor!!!
Wide Body
Moderator: Pieten
Surferdude wrote:Het lijkt alsof Wim geduld heeft, hij is gewoon lui en werkt langzaam..
Ik kom hem wel erg vaak in Nederland tegen.
Dus als je in Nederland bent, kun je niet in België klussen.
Het blokje staat weer in elkaar en ligt klaar om er in gelepeld te worden.
Er is een nieuwe distributieriem geplaatst, ook de spanrollen zijn vervangen. De ontstekingsdelen zijn vernieuwd, en ook de SPEC stage 3 koppeling is gemonteerd.

Groeten
TRD2000 (wim)
Er is een nieuwe distributieriem geplaatst, ook de spanrollen zijn vervangen. De ontstekingsdelen zijn vernieuwd, en ook de SPEC stage 3 koppeling is gemonteerd.

Groeten
TRD2000 (wim)
Hey Wim!
Die krukaspoulie nog zo roestig, dat kan toch niet?!
Mooi werk man, ziet er goed uit!
Die krukaspoulie nog zo roestig, dat kan toch niet?!
Ik was nog aan het nadenken over een nieuwe (alu), maar ik heb gehoord dat hij gedempt moet zijn, dus waarschijnlijk zal hij nog een behandeling krijgen.Blof-fan wrote:Hey Wim!
Die krukaspoulie nog zo roestig, dat kan toch niet?!![]()
![]()
Groeten
TRD2000 (wim)
Ziet er allemaal erg goed uit
Leuk om te zien dat je hetzelfde blok als mij hebt me de zelfde zilver/alu kleur en ik heb tevens een spec stage 3 koppeling.
Vergeet je niet de brandstofpomp, intercooler en downpipe. Nu heb je nog ruimte. Of blijf je bij stock? ,in dat geval alleen de pomp.
Ik zeg ga zo door! Mijn complimenten!!!
Leuk om te zien dat je hetzelfde blok als mij hebt me de zelfde zilver/alu kleur en ik heb tevens een spec stage 3 koppeling.
Vergeet je niet de brandstofpomp, intercooler en downpipe. Nu heb je nog ruimte. Of blijf je bij stock? ,in dat geval alleen de pomp.
Ik zeg ga zo door! Mijn complimenten!!!
- frankie-turbo
- Type MR2: AW11
heej wim.. ik heb nog een hele mooie alluminium poulie voor je ligge als je wil, die is enkel voor de dynamo, ik denk niet dat je je airco weer gaat fiksen ofwel?
laat maar weten of je hem wil, dan maak ik even ee foto voor je, prijs komen wel wel over uit
laat maar weten of je hem wil, dan maak ik even ee foto voor je, prijs komen wel wel over uit
- masterpivo
- Zere vingers van het typen..
Dat ziet er weer netjes uit Wim! Idd een blokje als nieuw! 
Bedankt voor het aanbod Frank, maar ik ga het bij de originele met demper houden. Ik zal hem een van de dagen wel een grondige poetsbeurt geven.frankie-turbo wrote:heej wim.. ik heb nog een hele mooie alluminium poulie voor je ligge als je wil, die is enkel voor de dynamo, ik denk niet dat je je airco weer gaat fiksen ofwel?
Groeten
TRD2000 (wim)
- frankie-turbo
Er is de laatste tijd weer vanalles gebeurt aan het project. Het blok zit op zijn plek, enkel de bekabeling moet nog gebeuren, maar daar heb ik een mannetje voor::) Het onderstel is ook zo goed als klaar, enkel de achterste wielnaven en remklauwen moeten nog een opknapbeurt krijgen.
Er is maar een probleem momenteel, mijn rug werkt weer tegen, hopelijk kan ik snel weer verder.
Fotos volgen nog.
Groeten
TRD2000 (wim)
Er is maar een probleem momenteel, mijn rug werkt weer tegen, hopelijk kan ik snel weer verder.
Fotos volgen nog.
Groeten
TRD2000 (wim)
-
franksmits
Beterschap Wim. Als je rug weer een tijdje rust heeft gehad hoop ik dat je er weer mee verder kunt. Succes!