Michel H wrote:1 Runde 22€
4 Runden 75€
8 Runden 145€
15 Runden 250€
25 Runden 390€
Verder de benzine natuurlijk.. maar de meeting hoef je niets voor te betalen en je kunt overal rond het circuit kijken zonder te betalen.
Ik zal er eens over nadenken, best kans dat het wel extreem druk is en dat is weer niet echt leuk.
Is trouwens een helm nodig daarzo (is me even ontschoten)?
.
Wiki_Maaike wrote:hihi, ohja... de tussenstop tosti...
Mmmm waar is dat? Nooit gezien in al die jaren.
Je bedoelt toch niet bij Schwingsborn, dat is de standaard tussenstop met een kannetje (slappe) koffie.
.
Michel H wrote:Ow ja, er staat/staan 1 of 2 (afhankelijk van de route die we rijden) flitskasten en die doen het vrij goedDe eerste staat aan de rechterkant bij verkeerslichten nadat we Aken hebben verlaten (boven op een berg) en de tweede staat op de B258 aardig dicht am Ring.. steile berg af..70km/u..maar die zie je al van veraf staan.. (als je oplet natuurlijk)
Het is de standaard binnendoor route, Aken zie je niet.
Vanaf De Geusselt globaal binnendoor via De Planck, Eupen, Highway to Hell, Monschau en dan de B258 op.
Ik ben benieuwd of het me in één keer lukt (het is tenslotte ergens vorig jaar geweest dat de laatste keer deze weg gereden is vanaf Maastricht dan).
Vöór Monschau zal het eerste deel van het treintje via een erg leuk binnendoorweggetje rijden (als we er niet voorbij rijden
Voor de gelegenheidsrijders: Schwingsborn is een klein restaurantje aan de rechterkant met een grind parking aan de rechterkant net voorbij Monschau.
.
gidonlamboo wrote:We zijn binnendoor gereden. Ik hoop dat we dat nu weer doen. was wel een leuke route.
Binnendoor rijden is dé attractie van deze dag! Even op de meeting kijken en rondhangen is een tussenstop.
..
Peerke wrote:Wij gaan op eigen gelegenheid.
De auto is pas morgenvroeg klaar.
Je weet de route, best kans dat we elkaar alsnog tegen komen.
.
Grieper wrote:Haha same here, morgen ziettie er tip-top in orde uit, als er geen kat op gaat zitten tenminste.
Wil btw ook binnendoor rijden, bene r nog nooit geweest maar binnendoor is altijd beter als snelweg......is de emmer ook niet zo snel vies en bevliegt
We zien vanaf Maastricht geen enkele snelweg.:-)
.
Remmel wrote:Moeten we bij de start de tank vol hebben of zit er ergens een tankstop gepland tijdens de rit naar de Ring?
Voor de veiligheid maar met volle tank starten te Maastricht denk ik??
Yep: bij De Geusselt standaard: volgooien met BP Ultimate!
En bij terugkomst weer (wij moeten dan nog 200+ terugrijden met de MR2 en vervolgens nog 90 km om de twee woeffies te halen) volgooien.
.