De (4e, maar eigenlijk de 5e) 2e pinksterdagtour
Moderator: Pieten
Ik kan helaas niet meerijden. Helaas moet ik tot 15:00 uur werken en ik kan geen vervanger vinden voor op het werk.
- Surferdude
Maaike is een paar dagen weg dacht ik..
Ik moet heel ff in stompwijk wat afgeven, maar anders kunnen we vanaf hier ergens (vlakbij leyweg woon ik) richting zoetermeer rijden.otjes1552 wrote:Ja ik zal wel komen eens moet de 1ste x zijn toch
- Quadc@msix
- Ik lul al aardig mee !
- Type MR2: AW11
vandaag de dooie vliegen van de voorkant gebikt, en het roet van de achterkant geschrobt......de rest ook gelijk maar een sopje gegeven.......
straks ff de tank voldruppelen......en dan is ze er weer helemaal klaar voor......
tot morgen!
J8) hn / [email="Quadc@msix"]Quadc@msix[/email]
straks ff de tank voldruppelen......en dan is ze er weer helemaal klaar voor......
tot morgen!
J8) hn / [email="Quadc@msix"]Quadc@msix[/email]
- Quadc@msix
- Ik lul al aardig mee !
de lak is zo verkrijt, dat het altijd bikken is, alles wat maar enigszins vettig is, zoals vliegjes roet e.d. vreet zich onherroepelijk vast in de lak, of in het goedje wat er op zit en ooit lak was......Ik ga er niet moeilijk over doen, lak is niet meer te redden, en als de widebody er van de winter op gaat is dat ook opgelost.......
John / Quadc@msix
John / Quadc@msix
- Dokter Rob
- Zere vingers van het typen..
Wordt nog druk...
Ik neem een special guest mee met zijn bijrijdert..
-
dborghouts
Tour was super, lekker weer en een hoop mr's... Heeft iemand er nog foto's van die ze online kunnen zetten?
- Green Goblin
Kijk eens bij reacties.
- Surferdude
In het archief: showthread.php?t=9488