Zwarte SW20 van Vincent met nieuw, zelf gemaakt en t' nog in aanbouw zijnde interieur

Plaats hier foto's van jouw stalen, net gewassen ros in het stralende zonlicht van de eeuwige jeugd... Kortom, kiekjes plaatsen van je blikkie!

Moderator: Pieten

vinniespeed
Beste mede MR2 fanaten...

Bij deze een postje over mijn eigen zwarte MR2!!

Ik ben 2 weken geleden thuis gekomen met deze MR nadat ik hem bij zijn vorige eigenaar had opgehaald. En direct begonnen met een paar meter biscuit kleurig leder en een oude naai machine van zolder... Het is nog niet klaar maar het schiet al op...

Graag jullie reacties!!! ... :dux-blij_thumb-up:

Image[/IMG]

Image[/IMG]

Image[/IMG]
vinniespeed
Hmmzzz.. En nu nog foto's erop krijgen.. blijkt nog lastige zaak zo zonder forum kennis.. ;)
Surferdude
Nou, dat gaat toch best goed...

Ga je de stoelen ook zelf doen?
vinniespeed
Jep, de stoelen ben ik ook mee bezig... maar weet nog niet of er 2 opel speedster kuipen in komen die ik helemaal zo bekleed of dat ik de orginele doe... wat denk(en) jij (jullie)??? grt...
BlackMR2
ziet er keurig uit :applaus-smiley:
vinniespeed
Beste MR2 vrienden..

Het is zo ver, we zijn druk.. en met ze bedoel ik mijzelf ;)

Mijn interieur wordt verbouwd! Maar eerst ff voorstellen:

Vincent, 27 jaar oud woonachtig in Zeist, komt jullie vergezellen op het forum... Heb mijn SW20 nu 2 hele weken en ben hiervoor eigenaar geweest van een AW11.. maar ben blij dat ik nu in een SW20 zit..

Ik doe alles zelf aan het interieur, van leder kopen, knippen, naaien, en monteren dus.... mocht het zo zijn dat je vragen hebt, Vraag maar raak, heb je sugesties, sugesteer maar raak!

Image[/IMG]

Image[/IMG]

Alleen nu de stoelen nog, ik hoop volgende week maar foto's te hebben, mis ook wel stap voor stap over het bekleden van de stoelen. :foto-ani:
vinniespeed
Dank dank... ik ben er stiekem ook wel een beetje trots op hoor..
ThomasK
Ik lul al aardig mee !
:::| Erg mooi!!
Ben wel een fan van een kleurencombinatie in het interrieur. Vooral zwart met dat beige, erg stijlvol:dux-blij_thumb-up:

Ga je de stoelen ook two-tone doen? binnenkant licht buitenkant donker;D ?

Trouwens wat is dat voor stuurtje?
Ravager
Echt netjes :applaus-smiley:

vind het wel wat hebben , two tone ;D
BlackJax
Ik lul al aardig mee !
Type MR2: AW11
Ligt het aan mij of mis ik ergens de foto's??
SanderdeHaan
Ik lul al aardig mee !
Ziet er erg netjes en stak uit.
Groeten Sander
Xhermes
Zere vingers van het typen..
Ik zou de standaard SW20 stoelen doen. Kuipen van een Speedster zijn leuk maar doen de luxe uitstraling beetje te niet.
bond
Ik deel mijn meening met Xhermes kwa stoelen. De bekleding toppie
Dokter Rob
Netjes hoor, complimenten.

Geef maar een seintje als je klaar bent, mijn Corvette mag ook zo met leer verwend worden...
TimMR2
zo dat is erg netjes gedaan. straks heb je de hele club hier als klant ;D
vinniespeed
Nou, kom maar met aanvragen hoor.. ik kan best een paar opdrachtjes gebruiken hoor..!

De stoelen worden gewoon de orginele (mede door jullie input ;) )

Maar ik denk dat ik het bij de MR2 tjes bekleden hou.
vinniespeed
Dank je voor je compliment!

Het stuurtje komt uit een Lotus Elise, Is echt het mooiste sportstuur wat er is vind ik. De stoelen worden geheel biscuit kleur, maar dan het middendeel in de ruit en de zijkanten glad zoals de middenconsole. Het deel waar je benen overheen hangen worden de helft geruit en de helft glad. Dit ook met de rugsteun.
vinniespeed
Trouwens.....

Het stuurtje komt uit een Lotus Elise, Is echt het mooiste sportstuur wat er is op het moment: Althans dat vind ik.

De stoelen worden geheel biscuit kleur (zoals de rest), maar dan het middendeel in de ruit en de zijkanten glad zoals de middenconsole. Het deel waar je benen overheen hangen worden de helft geruit en de helft glad. Dit ook met de rugsteun. Wat ik met de hoofdsteunen doe weet ik nog niet helemaal zeker.. mischien roze ??!! :lach: :applaus-smiley: 8)
Green Goblin
Van je twee topics maar 1 gemaakt, in beide staat hetzelfde.

Ziet er wel netjes uit trouwens !
vinniespeed
Dank je! Ik had er idd 2 gemaakt.. moet nog een beetje wennen aan het werken op forums ;)
Post Reply