nog vrij originele 91èr
alleen andere velgen, 18 inch pcw`s
open luchtfilter,alu aanzuigbuis
widescreen tft scerm, dvd`s kijken onder t rijden...
alarm ingebouwd,ze foppen me geen 2e keer meer.
weet alleen niet of mn fotos t doen, want dit is de eerste x dat k hier iets post sinds het vernieuwde forum. maar het is wel een vooruitgang;)
ook geprobeert, als ie eenmaal klaar is met uploaden verdwijnt alles... zal wel aan de pc liggen dan denk ik. k zal morgen wel eens kijiken, vandaag weinig tijd
Ziet er zeker netjes uit, lekker zo houden, niet teveel aan veranderen.. er zijn al zoveel MR2's die helemaal anders worden gemaakt, straks zijn er nog heel weinig over..
thanx:) maar verder niet echt plannen er mee.een beetje t kleine onderhouds spul zeg maar, nieuwe distributieriem, en schokbrekers vervangen,rubbers targadak... moet aleen nog andere ruitenwissers, die aero twin ofzo, want 30 eurie betalen voor een ruitenwissertje aan 1 kant... no thanx.
Hey coen,thanx voor je reactie!
ja je hebt me al wel vaker gespot in rijen, op t vorige forum was ik mr2_gti, maar moest me opnieuw aanmelden hier.
tis al wel weer een tijdje dat ik bij showoff ben geweest,zeker 2 maanden . zal k ook nie zo veel komen denk k, als je een openluchtfilter kompleet besteld en je wacht 12 weken daarop, omdat ie over moet komen vanuit amerika, en dan blijkt het dat ze alleen de filter zelf en een adapter hebben besteld die je eigenlijk niet nodig heb, dus die heeft t een beetje afgedaan voor mij, maar misschien dat ze in andere dingen beter zijn.
maar jij hebt ook een mooie bak;) en k zie je vast en zeker nog wel eens rijen in rijen:P waar blijft de meeting?;)
gr patrick