ik wil ze zeer graag hebben en Harm heeft mij ookal gezegd dat dat niet moeilijk om te plaatsen is, maargoed, wat doe ik dan met mijn nummerbord?
Onder de bumper, of kan je een Amereikaanse aanvragen? Maargoed, Als je montage kan garanderen wil ik hem wel hebben.
Ga met mijn ouders mee naar Japan van 28 Juli tot 13 Augustus. We reizen van midden Japan naar Zuid Japan. Ik ga met m'n vader langs de Toyotafabriek en het Toyotamuseum in Toyota-shi (Toyota city).
Heb er echt zin in en zal vele foto's maken !:adhd::foto-ani::adhd::foto-ani:
Ofcourse wil ik die later in een speciaal topic met een klein verslagje erbij neerpleuren.
Monteren is niet moeilijk als je een boor en een dremel hebt.
Over de kentekenplaat, dat is raadzaam om dat bij RDW te laten veranderen op je papieren. Heb ik laatst ook gedaan, maar ik heb ook een origineel amerikaan, dus deden ze bij mij niet erg moeilijk.
Ik heb gewoon een Amerikaans plaatje aangevraagd en erin gehangen. Nog geen shit mee gehad ( gelukkig ). Hij is er zelfs al een keer APK mee gekeurd bij de vorige eigenaar. Ik ga denk voor de APK even de oude achterlichten terug zetten met de originele platen. Kwartiertje werk